Για τα καμώματα του δημάρχου Ελληνικού-Αργυρούπολης και την συνεργασία του με τον φασίστα «καλλιτέχνη»-γκραφιτά ονόματι Εύρυτο διαβάσαμε τις προηγούμενες ημέρες. Τώρα ο αντικομμουνιστής… «καλλιτέχνης» εμφανίστηκε και στο Γαλάτσι.
Με ανακοίνωση της η «Λαϊκή Συσπείρωση» Γαλατσίου καταγγελλει την πρόταση δημοτικού συμβούλου της παράταξης «Γαλάτσι Ζούμε Εδώ» για συνεργασία του Δήμου Γαλατσίου με τον ακροδεξιό «καλλιτέχνη» Εύρυτο, για τη δημιουργία γκράφιτι στην πεζογέφυρα του Παλαί.
Στην καταγγελία της αναφέρει:
«Δημοτικός σύμβουλος της παράταξης “Γαλάτσι Ζούμε Εδώ” πρότεινε δημόσια, προφανώς εκφράζοντας την παράταξή του(;), στο πλαίσιο του εορτασμού των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821, ο Δήμος Γαλατσίου να συνεργαστεί με τον “καλλιτέχνη” Εύρυτο, για τη δημιουργία γκράφιτι στην πεζογέφυρα του ΠΑΛΑΙ.
Ενημέρωσε, μάλιστα, ότι έχει ήδη κάνει επαφή μαζί του και υπάρχει ήδη έτοιμο σχέδιο του Λάμπρου Βέικου, προσαρμοσμένο για αυτό τον χώρο, το οποίο και παρουσίασε στα social media.
Ο ίδιος “καλλιτέχνης” όμως έχει “φιλοτεχνήσει” πλήθος έργων με ναζιστικό, ρατσιστικό και αντικομμουνιστικό περιεχόμενο. Έργα εμετικά που θα ήθελαν πολλοί νοσταλγοί των Χιτών και των δοσιλόγων να κοσμούν το σαλόνι τους.
Για τη νεολαία και τον λαό μας είναι απολύτως καθαρό ότι δεν μπορεί να υπάρξει καμία σχέση μεταξύ του εθνικισμού — ναζισμού με τους ήρωες του 1821, με το ίδιο το περιεχόμενο της ελληνικής αστικής επανάστασης. Μάταια οι πατριδοκάπηλοι προσπαθούν να συνδέσουν τα ασύνδετα.
Για εμάς, το δίδαγμα της αστικής εθνικοαπελευθερωτικής Επανάστασης του 1821 είναι ότι τίποτα δεν καταργείται, όσο σάπιο κι αν είναι, χωρίς την ταξική πάλη. Κι επειδή όσο πλησιάζοντας στην επέτειο, ο κοινός παρονομαστής των αστικών πολιτικών δυνάμεων θα είναι η λεγόμενη “εθνική ομοψυχία”, οφείλουμε να αναδείξουμε ότι μελετώντας την ιστορία της Επανάστασης του 1821, αλλά και όλη την Ιστορία της ανθρωπότητας, το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι η “εθνική ενότητα” δεν υπήρξε ποτέ και ούτε είναι δυνατό να υπάρξει σε συνθήκες ανειρήνευτων ταξικών αντιθέσεων και πάλης. Οι ταξικές αντιθέσεις ήταν, είναι και θα είναι ‑όσο υπάρχουν ταξικές κοινωνίες- πανταχού παρούσες, καθώς δεν δημιουργούνται και δεν καθορίζονται από τις όποιες υποκειμενικές διαθέσεις και επιδιώξεις. Έχουν αντικειμενικό χαρακτήρα και είναι ασυμφιλίωτες.
Και αν το 1821 η αστική επανάσταση αποτελούσε τη μοναδική διέξοδο στο κοινωνικό αδιέξοδο της φεουδαρχίας, στη σημερινή εποχή η σοσιαλιστική επανάσταση για την κατάκτηση της εργατικής εξουσίας είναι η μοναδική προοδευτική απάντηση απέναντι στο γερασμένο καπιταλιστικό σύστημα που σπέρνει φτώχεια, κρίσεις και πολέμους.
Ας το ακούσουν λοιπόν καλά! Ο τροχός της Ιστορίας δεν σταματάει! Το οργανωμένο εργατικό και λαϊκό κίνημα θα περάσει στην αντεπίθεση όσους “καλλιτέχνες” και αν επιστρατεύσουν!
Η συγκεκριμένη πρόταση αποτελεί ακόμα μία πρόκληση για τον λαό της πατρίδας μας, τη στιγμή που παρά την καταδικαστική απόφαση για τη νεοναζιστική — εγκληματική οργάνωση της Χρυσής Αυγής, ο υπαρχηγός της Παπάς “αγνοείται”, ενώ η άρση της ασυλίας του ναζιστή Λαγού ακόμα είναι σε φάση “διεκπεραίωσης”…
Η παράταξη της μείζονος αντιπολίτευσης του Δήμου Γαλατσίου το λιγότερο που έχει να κάνει είναι να αποσύρει άμεσα την πρόταση συνεργασίας με τον εν λόγω …“καλλιτέχνη”».