Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

O Kalle Rovanpera νικητής στο 55o Ράλι Ακρόπολις

55ο Rally Acropolis 1

O Φιλαν­δός Kalle Rovanpera με το Toyota Yaris WRC (με συνο­δη­γό τον Jonne Halttunen) ο μεγά­λος νικη­τής του 55ου Ράλι Ακρό­πο­λις (εμφ­να­τι­κά δεύ­τε­ρη φετι­νή τους νίκη, έπει­τα από το Ράλ­λυ Εσθο­νί­ας, αφού επι­κρά­τη­σαν και στην Power Stage), μια διορ­γά­νω­ση που επέ­στρε­ψε στο Παγκό­σμιο Πρω­τά­θλη­μα μετά από 8 χρόνια.

55o Ράλι Ακρόπολις Kalle Rovanpera

🏁  Ο 20χρονος οδη­γός του «Toyota Yaris WRC» είδε την καρό σημαία του τερ­μα­τι­σμού με 42,1 δευ­τε­ρό­λε­πτα δια­φο­ρά από τον δεύ­τε­ρο, Εσθο­νό, Ott Tanak-Martin Jarveoja με «Hyundai i20».
Στην τρί­τη θέση τερ­μά­τι­σε ο πρω­το­πό­ρος του πρω­τα­θλή­μα­τος (και με μεγά­λες πιθα­νό­τη­τες ακό­μα μία φορά πρω­τα­θλη­τής, καθώς απο­μέ­νουν τρεις αγώ­νες για το τέλος) Sebastien Ogier-Julien Ingrassia (πάλι με «Toyota Yaris»).

Στην 19η θέση (και πρώ­τος από τους Έλλη­νες οδη­γούς) τερ­μά­τι­σε ο Ιορ­δά­νης Σερ­δε­ρί­δης με «Ford Fiesta» και στην 20ή θέση οι Κεχα­γιάς- Τσα­ού­σο­γλου με το Skoda Fabia.

Οι Dani Sordo-Candido Carrera (Hyundai i20 Coupe WRC) βρέ­θη­καν στην 4η θέση, ακο­λου­θού­με­νοι από τους Gus Greensmith-Chris Patterson (Ford FIesta WRC).
Οι Elfyn Evans-Scott Martin (Toyota Yaris WRC) κατέ­κτη­σαν την 6η θέση, ξεπερ­νώ­ντας στην Power Stage τους Adrien Fourmaux-Renaud Jamoul (Ford Fiesta WRC), που έχα­σαν χρό­νο λόγω ενός τετ-α-κε.

🆙 Ατύ­χη­μα σημειώ­θη­κε στην ειδι­κή της Παύ­λια­νης (SS11) κατά τη διάρ­κεια της τρί­της ημέ­ρας: σε αρι­στε­ρή φουρ­κέ­τα (ℹ️  lamiareport.gr), το «σκά­ψι­μο» των πλη­ρω­μά­των που προη­γή­θη­καν έστη­σαν «παγί­δα» στο βρα­ζι­λιά­νι­κο πλή­ρω­μα των Paulo Nobre και Gabriel Morales που τρέ­χουν με το Skoda Fabia RC2 Rally2 με απο­τέ­λε­σμα το αγω­νι­στι­κό αυτο­κί­νη­το να σηκω­θεί και να ακι­νη­το­ποι­η­θεί στις δύο ρόδες.
Αμέ­σως οι θεα­τές που είχαν πάρει θέση σε αυτή την εντυ­πω­σια­κή στρο­φή έτρε­ξαν και τον έβα­λαν ξανά σε αγω­νι­στι­κή τρο­χιά και ο αγώ­νας συνε­χί­στη­κε κανο­νι­κά για τον Nobre.
Οι ειδι­κές των συνο­λι­κά σχε­δόν 300 χιλιο­μέ­τρων ήταν σκλη­ρές και απαι­τη­τι­κές, όπως άλλω­στε περι­μέ­νει κανείς από ένα Ακρό­πο­λις, ενώ ο Rovanpera είχε από την αρχή το momentum και έδει­ξε τις προ­θέ­σεις του.

 

 

 

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο