O Φιλανδός Kalle Rovanpera με το Toyota Yaris WRC (με συνοδηγό τον Jonne Halttunen) ο μεγάλος νικητής του 55ου Ράλι Ακρόπολις (εμφνατικά δεύτερη φετινή τους νίκη, έπειτα από το Ράλλυ Εσθονίας, αφού επικράτησαν και στην Power Stage), μια διοργάνωση που επέστρεψε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μετά από 8 χρόνια.
🏁 Ο 20χρονος οδηγός του «Toyota Yaris WRC» είδε την καρό σημαία του τερματισμού με 42,1 δευτερόλεπτα διαφορά από τον δεύτερο, Εσθονό, Ott Tanak-Martin Jarveoja με «Hyundai i20».
Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος (και με μεγάλες πιθανότητες ακόμα μία φορά πρωταθλητής, καθώς απομένουν τρεις αγώνες για το τέλος) Sebastien Ogier-Julien Ingrassia (πάλι με «Toyota Yaris»).
Στην 19η θέση (και πρώτος από τους Έλληνες οδηγούς) τερμάτισε ο Ιορδάνης Σερδερίδης με «Ford Fiesta» και στην 20ή θέση οι Κεχαγιάς- Τσαούσογλου με το Skoda Fabia.
Οι Dani Sordo-Candido Carrera (Hyundai i20 Coupe WRC) βρέθηκαν στην 4η θέση, ακολουθούμενοι από τους Gus Greensmith-Chris Patterson (Ford FIesta WRC).
Οι Elfyn Evans-Scott Martin (Toyota Yaris WRC) κατέκτησαν την 6η θέση, ξεπερνώντας στην Power Stage τους Adrien Fourmaux-Renaud Jamoul (Ford Fiesta WRC), που έχασαν χρόνο λόγω ενός τετ-α-κε.
🆙 Ατύχημα σημειώθηκε στην ειδική της Παύλιανης (SS11) κατά τη διάρκεια της τρίτης ημέρας: σε αριστερή φουρκέτα (ℹ️ lamiareport.gr), το «σκάψιμο» των πληρωμάτων που προηγήθηκαν έστησαν «παγίδα» στο βραζιλιάνικο πλήρωμα των Paulo Nobre και Gabriel Morales που τρέχουν με το Skoda Fabia RC2 Rally2 με αποτέλεσμα το αγωνιστικό αυτοκίνητο να σηκωθεί και να ακινητοποιηθεί στις δύο ρόδες.
Αμέσως οι θεατές που είχαν πάρει θέση σε αυτή την εντυπωσιακή στροφή έτρεξαν και τον έβαλαν ξανά σε αγωνιστική τροχιά και ο αγώνας συνεχίστηκε κανονικά για τον Nobre.
Οι ειδικές των συνολικά σχεδόν 300 χιλιομέτρων ήταν σκληρές και απαιτητικές, όπως άλλωστε περιμένει κανείς από ένα Ακρόπολις, ενώ ο Rovanpera είχε από την αρχή το momentum και έδειξε τις προθέσεις του.