Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Πού θα πάμε, τι θα δούμε, τι θ’ ακούσουμε …την Πέμπτη 10 Νοεμβρίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ

”Η ποί­η­ση στην Οκτω­βρια­νή Επανάσταση”
Την Πέμ­πτη 10 Νοέμ­βρη στις 20:00 θα παρου­σια­στεί το βιβλίο του Πανα­γιώ­τη Μανιά­τη ”Η ποί­η­ση στην Οκτω­βρια­νή Επα­νά­στα­ση” στο cafe bar White Rabbit (Σολω­μού 12, Εξάρ­χεια). Για το βιβλίο θα μιλή­σουν η ποι­ή­τρια Αγγε­λι­κή Δημου­λή και ο δικη­γό­ρος και υπο­ψή­φιος διδά­κτο­ρας ΕΚΠΑ Θανά­σης Πάνος. Την εκδή­λω­ση θα συνο­δεύ­σει οπτι­κο­α­κου­στι­κό υλι­κό σοβιε­τι­κής πρωτοπορίας.

ΘΕΑΤΡΟ

«Αυτή η νύχτα μένει» στο Δημο­τι­κό Θέα­τρο Καλα­μα­ριάς «Μελί­να Μερκούρη»
Η θεα­τρι­κή παρά­στα­ση «Αυτή η νύχτα μένει», που βασί­ζε­ται στο ομώ­νυ­μο βιβλίο του Θάνου Αλε­ξαν­δρή και σκη­νο­θε­τεί η Κίρ­κη Καρα­λή, ξεκι­νά­ει την περιο­δεία της από το Δημο­τι­κό Θέα­τρο Καλα­μα­ριάς «Μελί­να Μερ­κού­ρη», στο πλαί­σιο του «Μικρού Φεστι­βάλ» του Δήμου Καλα­μα­ριάς, από την Πέμ­πτη 10 Νοέμ­βρη (και μόνο για 13 παρα­στά­σεις). Ο Αλε­ξαν­δρής, κλεί­νο­ντας το βιβλίο, που σημεί­ω­σε πολύ μεγά­λη ανα­γνω­σι­μό­τη­τα την τελευ­ταία εικο­σα­ε­τία, αφη­γεί­ται: «Είδα έναν κόσμο που άνα­ψε πάνω σε μια σκη­νή όλο μάγια. Σαν τον πιο άγριο και άπο­νο έρω­τα που θα ‘θελε να γρά­ψει ο Λόρ­κα ή σαν ένα φλα­μέν­κο πάνω σε απα­γο­ρευ­μέ­να βήμα­τα κι άγριες φιγού­ρες της φωτιάς. Μπο­ρεί και σαν σκη­νές που ο Αλμο­δο­βάρ και ο Φασμπί­ντερ δεν πρό­λα­βαν να βάλουν στις ται­νί­ες τους, για­τί δεν έζη­σαν, δεν είδαν για να εμπνευ­στούν». Παί­ζουν: Θάνος Αλε­ξαν­δρής, Μυρ­τώ Γκό­νη, Μαρία Δια­κο­πα­να­γιώ­του, Νίκος Λεκά­κης, Νίκος Μαγδα­λη­νός, Νικό­λας Μακρής, Λίλα Μπα­κλέ­ση, Μάγδα Πέν­σου, Ιωσήφ Πολυ­ζω­ί­δης, Ομη­ρος Που­λά­κης, Αλέ­ξαν­δρος Τσιού­κας. Σύλ­λη­ψη — Σκη­νο­θε­σία — Μου­σι­κή επι­μέ­λεια: Κίρ­κη Καρα­λή. Δρα­μα­τουρ­γι­κή επε­ξερ­γα­σία: Κίρ­κη Καρα­λή, Ανα­στα­σία Τζέλ­λου. Χορο­γρα­φί­ες: Δήμη­τρα Χαρα­λά­μπους. Μου­σι­κή: Κώστας Βόμ­βο­λος. Σκη­νι­κά: Ζωή Μολυ­βδά — Φάμε­λη. Κοστού­μια: Από­στο­λος Μητρό­που­λος. Φωτι­σμοί: Ελί­ζα Αλεξανδροπούλου.

«La Cocinera (Η μαγεί­ρισ­σα)» του Eduardo Machado
Από 9 — 21 Νοέμ­βρη στο Ηρά­κλειο, στο Κινη­μα­το­θέ­α­τρο Αστό­ρια, θα παρου­σια­στούν μια σει­ρά από παρα­στά­σεις, στο πλαί­σιο του θεα­τρι­κού φεστι­βάλ «Θεα­τρι­κοί Βημα­τι­σμοί στο Ηρά­κλειο». Οι παρα­στά­σεις που θα παρου­σια­στούν είναι: 9 — 10/11: «La Cocinera (Η μαγεί­ρισ­σα)» του Eduardo Machado. Την παρά­στα­ση σκη­νο­θε­τεί ο Λεω­νί­δας Παπα­δό­που­λος με την Αλε­ξάν­δρα Παλαιο­λό­γου στον ομώ­νυ­μο ρόλο. Συμ­με­τέ­χουν Μπά­μπης Χατζη­δά­κης, Δώρα Θωμο­πού­λου, Μίλ­τος Σαμα­ράς, Μαρία Δερεμπέ.

«Αυγά μαύ­ρα» για 4η χρονιά
Μετά τη μεγά­λη επι­τυ­χία των τριών προη­γού­με­νων χρό­νων, η «Θεα­τρι­κή Σκη­νή» του Αντώ­νη Αντω­νί­ου (Νάξου 84 Πλα­τεία Κολιά­τσου, τηλ. 210.2236.890) παρου­σιά­ζει για 4ηχρονιά το έργο του Διο­νύ­ση Χαρι­τό­που­λου «Αυγά μαύ­ρα». Δύο αδέλ­φια χωρί­ζο­νται βίαια μέσα στις απάν­θρω­πες συν­θή­κες του εμφύ­λιου πολέ­μου. Σήμε­ρα συνα­ντιού­νται, προ­σπα­θώ­ντας να κλεί­σουν τα κενά που δημιουρ­γή­θη­καν, ψάχνο­ντας να βρουν τις μνή­μες και τα συναι­σθή­μα­τά τους που χάθη­καν για πάντα. Το έργο ανε­βαί­νει σε σκη­νο­θε­σία Αντώ­νη Αντω­νί­ου και σκη­νι­κά Νίκου Κασα­πά­κη. Τα μου­σι­κά θέμα­τα που ακού­γο­νται στο έργο είναι από μου­σι­κές της Ελέ­νης Καρα­ΐν­δρου. Τους ρόλους της Μαρί­ας και του Σπύ­ρου παί­ζουν η Νατά­σα Ασί­κη και ο Αντώ­νης Αντω­νί­ου. — Απόγ.: Τετ. 7 μ.μ. Βραδ.: Πέμ.-Σάβ. 9 μ.μ., Κυρ. 8 μ.μ. — Τιμή: € 15, 10. Ισχύ­ουν ειδι­κές τιμές.

Οι «Τρεις Αδερ­φές» του Τσέ­χωφ στο Θέα­τρο Πορεία
Οι «Τρεις Αδερ­φές», το τσε­χω­φι­κό έργο σε σκη­νο­θε­σία Δημή­τρη Τάρ­λο­ου συνε­χί­ζει την επι­τυ­χη­μέ­νη του πορεία και την φετι­νή σεζόν. στη σκη­νή του Πορεία. Ο Αντόν Τσέ­χοφ έγρα­ψε τις Τρεις αδερ­φές ‑ένα έργο για την προσ­δο­κία- το 1901, στο γύρι­σμα του 20ου αιώ­να. Ο ίδιος ο συγ­γρα­φέ­ας χαρα­κτη­ρί­ζει το έργο του «κωμω­δία» και τους χαρα­κτή­ρες του «μπου­φό­νους», καθώς φέρ­νει κάθε έναν από αυτούς, κάθε τους ελπί­δα, κάθε τους αγω­νία, αντι­μέ­τω­πους με την πραγ­μα­τι­κό­τη­τα, όπως αυτή σμι­λεύ­ε­ται αμεί­λι­κτα από τον χρό­νο. Τους τρεις πρω­τα­γω­νι­στι­κούς ρόλους ενσαρ­κώ­νουν οι βρα­βευ­μέ­νες Αλε­ξάν­δρα Αϊδί­νη, Ιωάν­να Παπ­πά και Λένα Παπα­λη­γού­ρα. Στο Θέα­τρο Πορεία (Τρι­κόρ­φων 3–5 & 3ης Σεπτεμ­βρί­ου 69, Πλ. Βικτω­ρί­ας). Τηλ.: 210 8210991. Στις 19:30. Εισι­τή­ρια- Τετάρ­τη γενι­κή είσο­δος (λαϊ­κή): 15 ευρώ. Πέμ­πτη έως Κυρια­κή: κανο­νι­κό 20 ευρώ, senior (άνω των 65): 17 ευρώ, φοι­τη­τι­κό, νεα­νι­κό (κάτω των 22), ανέρ­γων: 14 ευρώ

«Για μια ανά­σα…», για πρώ­τη φορά στην Ελλάδα
Το ψυχο­λο­γι­κό θρί­λερ της Ζίνι Χάρις «Για μια ανά­σα…», έργο που ανε­βαί­νει για πρώ­τη φορά στην Ελλά­δα μετά το Royal Court στο Λον­δί­νο, ανε­βαί­νει στις 3 Νοέμ­βρη στο θέα­τρο «Διά­να». Από­δο­ση Κει­μέ­νου: Ελέ­νη Ράντου. Σκη­νο­θε­σία: Στα­μά­της Φασου­λής. Σκη­νι­κά: Μαγιού Τρι­κε­ριώ­τη. Κοστού­μια: Ιωάν­να Τσά­μη. Φωτι­σμοί: Σάκης Μπιρ­μπί­λης. Κίνη­ση: Χρή­στος Παπα­δό­που­λος. Μου­σι­κή: Ναλίσ­σα Γκρην. Παί­ζουν: Ελέ­νη Ράντου, Ελέ­νη Ουζου­νί­δου, Αντώ­νης Καρυ­στι­νός, Μελέ­της Ηλί­ας, Κρις Ραντά­νοφ, Γιώρ­γος Ματζιά­ρης. Μια σύγ­χρο­νη Οδύσ­σεια επι­βί­ω­σης, η Οδύσ­σεια δύο γυναι­κών, που η ζωή τους μετα­τρέ­πε­ται σε απροσ­δό­κη­το θρί­λερ, ταξι­δεύ­ο­ντας σε μια Ευρώ­πη που καταρ­ρέ­ει… Ανα­ζη­τώ­ντας τη δική τους Ιθά­κη, τι θα πρέ­πει να κερ­δί­σουν και τι να χάσουν; Ο κεντρι­κός ρόλος, η Αννα, είναι ένας σύγ­χρο­νος Φάουστ ή ένας σύγ­χρο­νος Οδυσ­σέ­ας που παλεύ­ει με θεούς και δαί­μο­νες σε ένα υπαρ­ξια­κό ταξί­δι επι­βί­ω­σης. Ενα ταξί­δι στους φόβους του σύγ­χρο­νου «δυτι­κού» ανθρώ­που, στους δαί­μο­νές του, τις αξί­ες, τους εφιάλ­τες και τα όνει­ρά του, μια βαθιά κρι­τι­κή στα σύγ­χρο­να αδιέ­ξο­δα και συγ­χρό­νως, ένα γοη­τευ­τι­κό παρα­μύ­θι με αφό­ρη­τες αλή­θειες. Θέα­τρο «Διά­να», Ιππο­κρά­τους 7, Αθή­να. Από 3 Νοέμ­βρη έως 30 Δεκέμ­βρη κάθε Πέμ­πτη, Παρα­σκευή, Σάβ­βα­το και Κυριακή.

«Φαύ­στα» του Μποστ στο Θέα­τρο Προσκήνιο
Η ιδιόρ­ρυθ­μη “τρα­γω­δία” του Μέντη Μπο­σταν­τζό­γλου, σε μια ευφρό­συ­νη μου­σι­κή προ­σέγ­γι­ση του έργου, ανε­βαί­νει στο ανα­και­νι­σμέ­νο θέα­τρο Προ­σκή­νιο, σε σκη­νο­θε­σία της Μάρ­θας Φριν­τζή­λα και με την Ελέ­νη Κοκ­κί­δου να κρα­τά τον πρω­τα­γω­νι­στι­κό ρόλο. Παί­ζουν ακό­μη: Τάσος Γιαν­νό­που­λος, Κώστας Μπε­ρι­κό­που­λος, Βαγ­γέ­λης Χατζη­νι­κο­λά­ου, Μενέ­λα­ος Χαζα­ρά­κης, Γιώρ­γος Γιαν­να­κά­κος και Γιώρ­γος Οικο­νό­μου. Στο Θέα­τρο Προ­σκή­νιο (Στουρ­νά­ρη & Καπνο­κο­πτη­ρί­ου 8, Πεδίο ‘Αρε­ως) . Τηλ.: 210 8211855. Στις 19:30. Εισι­τή­ρια : 20, 16 ευρώ (Λαϊ­κή Απο­γευ­μα­τι­νή μόνο Σάβ­βα­το από­γευ­μα) και 13ευρώ (μειω­μέ­νο για φοι­τη­τές και ανέρ­γους, εκτός Σαββάτου).Τετάρτη, Πέμ­πτη, Παρα­σκευή άνω των 65 ετών: 16 ευρώ.

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

 Nothing special: Just not Opium (2/11 – 4/12)

 Έκθε­ση Μόρα­λη – Καπρά­λου στο Φάρο του ΚΠΙΣΝ
Το Κέντρο Πολι­τι­σμού Ίδρυ­μα Σταύ­ρος Νιάρ­χος (ΚΠΙΣΝ), σε συνερ­γα­σία με την Εθνι­κή Πινα­κο­θή­κη-Μου­σείο Αλε­ξάν­δρου Σού­τζου, διορ­γα­νώ­νει την έκθε­ση “Γιάν­νης Μόρα­λης – Χρή­στος Καπρά­λος. Μία φιλία ζωής και τέχνης”, η οποία θα φιλο­ξε­νεί­ται στον χώρο του Φάρου στο ΚΠΙΣΝ.  Η έκθε­ση θα είναι ανοι­χτή στο κοι­νό από τις 21 Σεπτεμ­βρί­ου έως και τις 18 Δεκεμ­βρί­ου (καθη­με­ρι­νά από τις 9 π.μ. έως τις 10 μ.μ), με ελεύ­θε­ρη είσοδο. 

ΕΚΘΕΣΕΙΣ

Δωδώ­νη. Το μαντείο των ήχων στο Μου­σείο Ακρόπολης
Το Μαντείο της Δωδώ­νης είναι το θέμα της δεύ­τε­ρης μεγά­λης περιο­δι­κής έκθε­σης που θα φιλο­ξε­νη­θεί στο Μου­σείο Ακρό­πο­λης από τις  20 Ιου­νί­ου 2016 έως τις 10 Ιανουα­ρί­ου 2017. Σκο­πός της είναι να κάνει ευρύ­τε­ρα γνω­στό το παλαιό­τε­ρο ελλη­νι­κό μαντείο, να δεί­ξει τον τρό­πο λει­τουρ­γί­ας, τον ρόλο και τη σημα­σία του στον αρχαίο κόσμο αλλά και να ανα­δεί­ξει την ανά­γκη του ανθρώ­που να προ­βλέ­πει το μέλ­λον. Η έκθε­ση θα συνο­δεύ­ε­ται από επι­στη­μο­νι­κό κατά­λο­γο των εκθε­μά­των. Σε μεγά­λη οθό­νη στον εκθε­σια­κό χώρο θα παρου­σιά­ζε­ται βίντεο για το μαντείο και το φυσι­κό του περι­βάλ­λον. Στο εστια­τό­ριο του Μου­σεί­ου θα προ­σφέ­ρο­νται γιαν­νιώ­τι­κα εδέ­σμα­τα σε όλη τη διάρ­κεια της έκθε­σης. Η έκθε­ση πραγ­μα­το­ποιεί­ται σε συνερ­γα­σία του Μου­σεί­ου Ακρό­πο­λης με την Εφο­ρεία Αρχαιο­τή­των Ιωαν­νί­νων. Τα εκθέ­μα­τα προ­έρ­χο­νται από το Μου­σείο Ιωαν­νί­νων και το Εθνι­κό Αρχαιο­λο­γι­κό Μου­σείο, Συλ­λο­γή Καραπάνου.

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

«Το μαγα­ζά­κι της Κεντρι­κής Οδού», στην Αλκυονίδα
«Το μαγα­ζά­κι της Κεντρι­κής Οδού», μια εξαι­ρε­τι­κή τσε­χο­σλο­βά­κι­κη ται­νία του 1965, ψηφια­κά επε­ξερ­γα­σμέ­νη, θα προ­βάλ­λε­ται στην «Αλκυο­νί­δα» από τις 10 Νοέμ­βρη. Η ται­νία που απέ­σπα­σε το Οσκαρ Καλύ­τε­ρης Ξενό­γλωσ­σης Ται­νί­ας το 1966, βασί­στη­κε σε ένα μυθι­στό­ρη­μα του Λάντι­σλαβ Γκρό­σμαν, ο οποί­ος μαζί με τους δυο σκη­νο­θέ­τες Ελαμρ Κλος και Γιαν Καντάρ υπο­γρά­φει και το σενά­ριο. Πρω­τα­γω­νι­στούν Ζόζεφ Κρό­νερ, Ιντα Καμίν­σκα κ.ά. Η ται­νία τοπο­θε­τεί­ται την περί­ο­δο του Β’ Παγκο­σμί­ου Πολέ­μου, στο Σλο­βα­κι­κό Τμή­μα της Τσε­χο­σλο­βα­κί­ας. Ο Αντον «Τόνο» Μπρτ­κο είναι ένας φτω­χός ξυλουρ­γός, που ζει με τη γυναί­κα του, τη φιλάρ­γυ­ρη και λάγνα Εβε­λί­να, η οποία δεν τον εκτι­μά και πολύ. Ενα βρά­δυ θα τους επι­σκε­φτεί η αδελ­φή της με τον σύζυ­γό της, ο οποί­ος είναι διοι­κη­τής στην πόλη. Τότε θα του δώσει την ιδιο­κτη­σία ενός μαγα­ζιού κου­μπιών που βρί­σκε­ται στην Κεντρι­κή Οδό, του οποί­ου η ιδιο­κτή­τρια είναι μία ηλι­κιω­μέ­νη Εβραία, σχε­δόν κωφή. Ολο αυτό είναι μέρος της δια­δι­κα­σί­ας απο­κλει­σμού και εξό­ντω­σης των Εβραί­ων της πόλης, στο πλαί­σιο της «αρια­νο­ποί­η­σης» της γερ­μα­νι­κής οικο­νο­μί­ας που εφάρ­μο­σαν οι ναζί και στη Σλο­βα­κία κ.α. Οταν ο Τόνο πηγαί­νει την επό­με­νη μέρα στο μαγα­ζί, γνω­ρί­ζει την κυρία Λατμά­νο­βα, μια καλο­συ­νά­τη και αγα­θή ιδιο­κτή­τρια, η οποία όμως δεν κατα­λα­βαί­νει τι συμ­βαί­νει. Ενα μέλος της αντί­στα­σης, ο Κου­χάρ, προ­τεί­νει στον Τόνο να μεί­νει κι αυτή στο μαγα­ζί και να της πουν ότι απλά θα τη βοη­θού­σε, κι έτσι έκα­νε, ενώ αυτή πιστεύ­ει ότι έχει στα­λεί από μακρι­νούς συγ­γε­νείς για να την βοη­θή­σουν. Στην πορεία, η καλο­σύ­νη και η αφέ­λεια της ηλι­κιω­μέ­νης σκλα­βώ­νουν τον Τόνο, ο οποί­ος αρχί­ζει και τη συμπα­θεί. Ωστό­σο, της φτιά­χνει και όλα τα έπι­πλα, τα οποία ήταν ερεί­πια. Με τον και­ρό, φτά­νει η ώρα που οι Αρχές θα μάζευαν τους Εβραί­ους και θα τους στέλ­να­νε σε στρα­τό­πε­δα συγκέ­ντρω­σης… Πρό­κει­ται για μια ται­νία βαθιά επη­ρε­α­σμέ­νη από την άσκη­ση της ναζι­στι­κής εξου­σί­ας σε μια μικρή πόλη της Σλο­βα­κί­ας από τη Γερ­μα­νία. Γυρί­στη­κε στο Σάμπι­νοβ στην ανα­το­λι­κή Σλο­βα­κία, με πολ­λά τοπι­κά χαρα­κτη­ρι­στι­κά, αλλά θα μπο­ρού­σε εύκο­λα να είναι η ιστο­ρία μιας οποιασ­δή­πο­τε αντί­στοι­χης πόλης κατά τη διάρ­κεια του Β’ Παγκο­σμί­ου Πολέ­μου. «Το μαγα­ζά­κι της Κεντρι­κής Οδού» κατα­πιά­νε­ται με τους αντι­ση­μι­τι­κούς νόμους στη Σλο­βα­κία και μας κατευ­θύ­νει στα ηθι­κά διλήμ­μα­τα που επέ­φε­ρε η εφαρ­μο­γή τους. Κι αυτό το κάνει με χιού­μορ και ειρω­νεία, καθώς ένα μέρος της ται­νί­ας θυμί­ζει κλα­σι­κές κωμω­δί­ες και ένα άλλο είναι νεο­ρε­α­λι­στι­κό δρά­μα. — ΑΛΚΥΟΝΙΣ  new star art cinema, ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ 42–46, ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ (ΜΕΤΡΟ Βικτώ­ρια), Τηλ.210 8220008: 210 8220023, Parking δια­θέ­σι­μο κάτω από τον κινηματογράφο.

«Όλγα»
Όλγα Μπε­νά­ριο Γκού­τμαν Πρέ­στες (1908–1942). Ήρθε η ώρα να την γνω­ρί­σου­με και να την τιμή­σου­με και στην Ελλά­δα. ΑΠΟ 27 Οκτώ­βρη απο­κλει­στι­κά στο ΑΛΚΥΟΝΙΣ new star art cinema. Η ται­νία είναι βασι­σμέ­νη στο ομώ­νυ­μο βιβλίο του Fernando Morais 1985 που είναι βιο­γρα­φι­κό για την πολύ­πα­θη ζωή της ηρω­ι­κής ΟΛΓΑ ΜΠΕΝΑΡΙΟ ΓΚΟΥΤΜΑΝ ΠΡΕΣΤΕΣ. «Η ιστο­ρία της Όλγας δεν είχε καμία απο­λύ­τως ανα­φο­ρά σε κανέ­να βιβλίο ή εγχει­ρί­διο ιστο­ρί­ας. Ο πρώ­τος που μου είχε μιλή­σει για την Όλγα ήταν ο πατέ­ρας μου, φοβε­ρά ενο­χλη­μέ­νος από την σκλη­ρό­τη­τα με την οποία της φέρ­θη­καν κατά την διάρ­κεια της αιχ­μα­λω­σί­ας της. Αργό­τε­ρα σαν δημο­σιο­γρά­φος έκα­να εξο­νυ­χι­στι­κές έρευ­νες και δεν βρή­κα τίπο­τα στα αρχεία. Λίγο έλει­ψε να εγκα­τα­λεί­ψω την έρευ­νά μου μέχρι που ταξί­δε­ψα στην Λαϊ­κή Δημο­κρα­τία της Γερ­μα­νί­ας. Μέσα από τα ντο­κου­μέ­ντα που βρή­κα εκεί και τις συνα­ντή­σεις με πρό­σω­πα που έκα­να, ανα­κά­λυ­ψα μια γυναί­κα κατα­πλη­κτι­κή, αφο­σιω­μέ­νη σώμα και ψυχή σε ένα σκο­πό και της οποί­ας ο θάνα­τος ήταν μια τρα­γω­δία. Βρί­σκο­νταν εκεί όλες οι κλω­στές για να υφαν­θεί ένα μυθι­στό­ρη­μα που ποτέ δεν κατά­φε­ρε να εκδο­θεί. Αφού είχα γρά­ψει το βιβλίο μου, άρχι­σα από περιέρ­γεια να ψάχνω ίχνη που να μνη­μο­νεύ­ουν την Όλγα στην χώρα μου, πλά­κες, δρό­μους, κτλ, δεν βρή­κα τίπο­τα. Σήμε­ρα χάρη στο βιβλίο και στην ται­νία του MONJARDIM JAYME που βασί­στη­κε στο βιβλίο μου, έγι­νε επα­νόρ­θω­ση αυτής της λήθης. Τώρα πια υπάρ­χουν δρό­μοι, πλα­τεί­ες, λεω­φό­ροι σχο­λεία OLGA BENARIO, όπως συνέ­βαι­νε στην πατρί­δα της ΛΑΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ.» Περισ­σό­τε­ρα δια­βά­στε εδώ. «ΟΛΓΑ», Βιο­γρα­φι­κό Δρά­μα, Βρα­ζι­λία 2004, Διάρ­κεια 144΄ — ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ:  Jayme Monjardim — ΣΕΝΑΡΙΟ: Rita Buzzar, Fernando Morais (συγ­γρα­φέ­ας) — ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ: Camila Morgado, Caco Ciocler, Luís Melo Fernanda Montenegro, Leona Cavalli κ.α. — ΜΟΥΣΙΚΗ: Marcus Viana — ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Ricardo Della Rosa — ΑΛΚΥΟΝΙΣ  new star art cinema, ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ 42–46, ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ (ΜΕΤΡΟ Βικτώ­ρια), Τηλ.210 8220008: 210 8220023, Parking δια­θέ­σι­μο κάτω από τον κινηματογράφο.

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο