Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Φολέγανδρος: Ιατροδικαστής για τη δολοφονία της Γαρυφαλλιάς: «Την χτύπησε και την έσερνε στα βράχια»

Την ώρα που ο συνή­γο­ρος του 30χρονου κατ’ ομο­λο­γί­αν δολο­φό­νου της Γαρυ­φαλ­λιάς στη Φολέ­γαν­δρο κατα­φεύ­γει στη ψυχια­τρι­κή νόσο για να δικαιο­λο­γή­σει το φόνο του άτυ­χου κορι­τσιού, η ιατρο­δι­κα­στι­κή έκθε­ση περι­γρά­φει — απο­κα­λύ­πτει τη βαρ­βα­ρό­τη­τα της δολοφονίας.

«Την χτύ­πη­σε και την έσερ­νε στα βρά­χια». Η απο­τε­λεί κόλα­φο για τον 30χρονο δολο­φό­νο της Γαρυ­φαλ­λιάς στη Φολέ­γαν­δρο, αφού απο­δει­κνύ­ει ότι, πριν την πετά­ξει στη θάλασ­σα, την χτύ­πη­σε τόσο πολύ, ώστε να χάσει τις αισθή­σεις της.

Σύμ­φω­να με τα ευρή­μα­τα της εξέ­τα­σης της ιατρο­δι­κα­στι­κής υπη­ρε­σί­ας Πει­ραιά, με επι­κε­φα­λής τον ιατρο­δι­κα­στή Ηλία Μπο­γιό­κα, το άψυ­χο κορ­μί της Γαρυ­φαλ­λιάς, το οποίο ανα­σύρ­θη­κε από τη θάλασ­σα από λιμε­νι­κούς, έφε­ρε μώλω­πα από γρο­θιά στο δεξί μάτι, είχε γδαρ­σί­μα­τα στη δεξιά πλευ­ρά, αλλά και στην πλά­τη, καθώς και ένα τραύ­μα 4–5 εκα­το­στών στη δεξιά πλευ­ρά του κεφα­λιού της. Ένα τραύ­μα, το οποίο χρή­ζει περαι­τέ­ρω έρευνας.

Επί­σης, από τα χτυ­πή­μα­τα στα βρά­χια άνοι­ξαν οι βρεγ­μα­τι­κές ραφές του κρα­νί­ου. Όλα τα χτυ­πή­μα­τα, αλλά και το σύρ­σι­μο στα βρά­χια έγι­ναν, ενώ η Γαρυ­φαλ­λιά βρι­σκό­ταν εν ζωή, σύμ­φω­να με την ιατρο­δι­κα­στι­κή εξέταση.

Στον λάρυγ­γα και στα πνευ­μό­νια βρέ­θη­κε άφθο­νη ποσό­τη­τα θαλασ­σι­νού νερού, ενώ έφε­ρε σημά­δια χτυ­πη­μά­των και στον δεξιό μαστό.

Ο ιατρο­δι­κα­στής Ηλί­ας Μπο­γιό­κας είπε ότι εντό­πι­σε βαριές, πολ­λα­πλές κακώ­σεις κεφα­λής, καθώς και ότι η 26χρονη κατέ­λη­ξε εν ζωή στη θάλασσα.

Σε διευ­κρι­νι­στι­κή ερώ­τη­σή εάν οι πολ­λα­πλές κακώ­σεις προ­ήλ­θαν συνε­πεία πτώ­σης ή ξυλο­δαρ­μού, είπε «και τα δύο», ωστό­σο, υπο­στη­ρί­ζει ότι «προ­ϋ­πήρ­ξε συμπλο­κή» και αυτό προ­κύ­πτει από ορι­σμέ­να χτυ­πή­μα­τα στο κεφάλι.

Ο κ. Μπο­γιό­κας πρό­σθε­σε ότι «τα ευρή­μα­τα θα γρα­φτούν στην έκθε­ση μου».

Σύμ­φω­να με πλη­ρο­φο­ρί­ες, οι κακώ­σεις που έφε­ρε η 26χρονη ήταν ικα­νές να προ­κα­λέ­σουν αναι­σθη­σία και έντο­νο άλγος. Στη θάλασ­σα την έρι­ξε ο δρά­στης χωρίς τις αισθή­σεις της και ο θάνα­τός της προ­ήλ­θε από πνιγ­μό, σύμ­φω­να με τις ίδιες πληροφορίες.

Στον ανακριτή ο 30χρονος δολοφόνος

Ξεκί­νη­σε ενώ­πιον του ανα­κρι­τή Νάξου η απο­λο­γία του 30χρονου που ομο­λό­γη­σε ότι σκό­τω­σε την 26χρονη σύντρο­φό του, Γαρυ­φαλ­λιά Ψαρά­κου, την περα­σμέ­νη Παρα­σκευή στη Φολέ­γαν­δρο, όπου παρα­θέ­ρι­ζε το ζευγάρι.

Ο 30χρονος, ο οποί­ος χθες το βρά­δυ μετα­φέρ­θη­κε εκτά­κτως στο Νοσο­κο­μείο Νάξου, έλα­βε εξι­τή­ριο νωρίς το πρωί, ενώ οι για­τροί φαί­νε­ται να έδω­σαν «πρά­σι­νο φως» για τη δια­δι­κα­σία ενώ­πιον του ανακριτή.

Σύμ­φω­να με δηλώ­σεις της υπε­ρά­σπι­σής του, ο κατη­γο­ρού­με­νος για την ανθρω­πο­κτο­νία θα παρα­δώ­σει στον δικα­στι­κό λει­τουρ­γό υπό­μνη­μα με τις θέσεις του, ενώ θα αιτη­θεί να εξε­τα­στεί από ειδι­κό επι­κα­λού­με­νος προ­ϋ­πάρ­χου­σα ψυχι­κή νόσο. Φέρε­ται, επί­σης, έτοι­μος να απα­ντή­σει σε όλες τις ερω­τή­σεις του ανα­κρι­τή που ανα­ζη­τά κάθε λεπτο­μέ­ρεια για όσα έγι­ναν στη βρα­χώ­δη περιο­χή της Φολε­γάν­δρου, για τη σχέ­ση του ζευ­γα­ριού αλλά και για τα στοι­χεία της προ­σω­πι­κό­τη­τας του κατηγορούμενου.

Αφού ολο­κλη­ρω­θεί η δια­δι­κα­σία ενώ­πιον του ανα­κρι­τή, ο 30χρονος θα οδη­γη­θεί στον εισαγ­γε­λέα και κατό­πιν οι δύο λει­τουρ­γοί θα απο­φα­σί­σουν για την ποι­νι­κή μετα­χεί­ρι­ση που θα έχει ο κατηγορούμενος.

Ο δικηγόρος της οικογένειας της 26χρονης Αλέξης Κούγιας σε σημερινή του δήλωση αναφέρει:

“Να προ­σέ­ξουν πάρα πολύ τόσο ο δρά­στης του εγκλή­μα­τος εις βάρος της αεί­μνη­στης θυγα­τέ­ρας των εντο­λέ­ων μου όσο και ο συνή­γο­ρός του, για­τί τους ίδιους κωμι­κούς ισχυ­ρι­σμούς περί ψυχι­κής παθή­σε­ως είχε προ­βά­λει και ο έλλη­νας δρά­στης της απο­τρό­παιας ανθρω­πο­κτο­νί­ας εις βάρος της αεί­μνη­στης Ελέ­νης Τοπα­λού­δη και στο τέλος με την από­φα­ση, την οποί­αν εξέ­δω­σε το ΜΟΔ Αθη­νών, εκτός της ισο­βί­ου καθείρ­ξε­ως, που επέ­βα­λε στον δρά­στη, αγνο­ώ­ντας παμ­ψη­φεί τους ισχυ­ρι­σμούς του περί ψυχο­πα­θη­τι­κής προ­σω­πι­κό­τη­τας, οδή­γη­σε ως κατη­γο­ρού­με­νους στο δικα­στή­ριο, τόσο τον ψυχί­α­τρο, που βεβαί­ω­νε ότι ο δρά­στης είναι ψυχα­σθε­νής, όσο και τον δρά­στη ως ηθι­κό αυτουρ­γό του εγκλή­μα­τος της ψευ­δούς βεβαιώσεως”.

Η μαζώ­χτρα, του Αργύ­ρη Εφταλιώτη

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο