Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Οι φασίστες σπέρνουν το μίσος στα σχολεία και στοχοποιούν καθηγητές – Συνέντευξη (ΒΙΝΤΕΟ)

Το τελευταίο διάστημα στην Ηπειρο και στη Μακεδονία εξελίσσεται μια καθοδηγημένη από τους φασίστες της εγκληματικής οργάνωσης Χρυσή Αυγή να σπείρουν στους μαθητές το, μίσος, τον εθνικισμό, την έχθρα και τη διάθεση για πολέμους προς άλλους λαούς. Κεντρικά σχεδιασμένη και καθοδηγούμενη προσπάθεια, αξιοποιώντας αυτή τη φορά το αποκαλούμενο Μακεδονικό και την υπόθεση Κατσίφα. Χθες ήταν οι μετανάστες στα νησιά του Βορείου Αιγαίου που έσπερναν ρατσισμό, ενώ παλαιότερα η εκπαίδευση των προσφυγόπουλων κλπ.  Και πάντα με απειλές σε όσους ορθώνουν τείχη ανθρωπιάς.

Στην Ημαθία στοχοποιήθηκε από τον υπόδικο βουλευτή της εγκληματικής οργάνωσης Χρυσή Αυγή, Ηλία Παναγιώταρο, ένας εξαίρετος επιστήμονας, φιλόλογος στο 4ο Λύκειο Βέροιας, ο Δημήτρης Ταχματζίδης. Η στοχοποίηση από τον υπόδικο χρυσαυγίτη βουλευτή ακολούθησε σχόλια και δημοσιεύματα με τα οποία, όπως αναφέρει η ΕΛΜΕ Ημαθίας, «στοχοποιούνται με υβριστικούς και εξευτελιστικούς χαρακτηρισμούς συνάδελφοι εκπαιδευτικοί του νομού μας, μέσω της αλλοίωσης και διαστρέβλωσης των λεγομένων τους στην σχολική αίθουσα. Η στοχοποίηση των συναδέλφων μας γίνεται επειδή υπερασπίζονται και καλλιεργούν δεδομένες δημοκρατικές αξίες και έχει στόχο την τρομοκράτηση τόσο των εκπαιδευτικών όσο και του συνόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας. Η άθλια αυτή συκοφαντική επιχείρηση τρομοκράτησης δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό αλλά αποτελεί συνήθη πλέον πρακτική και δε θα περάσει».

Μιλήσαμε με τον Δημήτρη Ταχατζίδη, ο οποίος με τη νηφαλιότητα του ανθρώπου που σέβεται το έργο του στην τάξη και στη σχολική κοινότητα και αγαπά τα παιδιά, μας είπε ότι θα αντιμετωπίσει τις απειλές που δέχεται με τις δικές του δυνάμεις: Την αγάπη των μαθητών του, των συναδέλφων του και της τοπικής κοινωνίας της Βέροιας. Και με τη δύναμη της γνώσης και της μόρφωσης που είναι και το φως του σε όλη του τη ζωή και την επιστημονική του πορεία.

Επιστημονική πορεία που λίγοι εκπαιδευτικοί έχουν. Καθηγητής  με συνείδηση του ρόλου του, με καλλιέργεια, πλούσια μόρφωση και δράση στα πολιτιστικά δρώμενα του νομού. Κάτοχος δύο μεταπτυχιακών και αυτή την περίοδο σπουδαστής της κρατικής Σχολής κινηματογράφου στη Θεσσαλονίκη.

Για την ύπουλη δράση των χρυσαυγιτών σε νομούς της Μακεδονίας μιλήσαμε με τον συνάδελφο δημοσιογράφο και εκδότη της εφημερίδας «Η άλλη άποψη» της Ημαθίας, Αλέκο Χατζηκώστα.

Στην συζήτηση με τον Αλέκο Χατζηκώστα μεταφέραμε και όσο μας είπε ο Δημήτρης Ταχματζίδης σε επικοινωνία μας.

Βιογραφικό του Δημήτρη Ταχματζίδη

Ο Δημήτρης Ταχματζίδης σπούδασε Κλασική Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και είναι διδάκτωρ του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης στον κλάδο της Γνωστικής – Αναπτυξιακής ψυχολογίας με ειδίκευση στους μηχανισμούς εκτελεστικού ελέγχου, επίγνωσης και γνωστικής ανάπτυξης των παιδιών ηλικίας 9 – 15 ετών. Είναι κάτοχος ενός μεταπτυχιακού τίτλου στις Σπουδές της Εκπαίδευσης με ειδίκευση στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών και λατινικών στην ανοιχτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Είναι, επίσης, κάτοχος δεύτερου μεταπτυχιακού τίτλου στην Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων με ειδίκευση στην χάραξη της οικονομικής πολιτικής των θεατρικών οργανισμών. Τέλος, έχει μεταπτυχιακού τύπου ειδίκευση στο Ευρωπαϊκό Δίκαιο από το Kings College του Λονδίνου ενώ παράλληλα διαθέτει τον τίτλο QTS (Qualified Teacher Status) από το Ηνωμένο Βασίλειο. Από το 2017 σπουδάζει στο Τμήμα Κινηματογράφου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ύστερα από επιτυχία του στις κατατακτήριες εξετάσεις του τμήματος.

Έχει παρουσιάσει πλήθος εισηγήσεων σε διεθνή συνέδρια και έχει δημοσιεύσει άρθρα ποικίλης επιστημονικής θεματολογίας σε περιοδικά με κριτές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιστρέφονται γύρω από τους μηχανισμούς πρόσληψης και ανάπτυξης της γνώσης των παιδιών μέσα από τυπικές και άτυπες διαδικασίες μάθησης.

Εργάστηκε στην ιδιωτική εκπαίδευση ως καθηγητής φιλολογικών μαθημάτων. Παράλληλα εργάστηκε και ως εκπαιδευτής ενηλίκων διδάσκοντας την ελληνική γλώσσα σε πρόσφυγες, μετανάστες και σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (ΡΟΜΑ) σε διάφορες δομές (ΝΕΛΕ, ΙΝΣΕΤΕ, ΙΝΕ ΓΣΕΕ κ.ο.κ.). Ταυτόχρονα εργάστηκε ως εκπαιδευτής του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας, ενώ παράλληλα υπήρξε και Υπεύθυνος των Σχολών Γονέων του ΙΔΕΚΕ και ως υπεύθυνος προγραμμάτων ενημέρωσης των μαθητών σε θέματα σεξουαλικής προστασίας σε συνεργασία με το Γραφείο Αγωγής Υγείας της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας. Μετά την επιτυχία του στον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ δούλεψε στη δημόσια εκπαίδευση σε Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας, ενώ σήμερα υπηρετεί ως υποδιευθυντής στο 4ο Γενικό Λύκειο της Βέροιας. Παράλληλα έχει προσφέρει τις υπηρεσίες του στο Κοινωνικό Φροντιστήριο Βέροιας φροντίζοντας ταυτόχρονα και για την οργάνωσή του στα πρώτα βήματά του.