Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Τι κι αν χτύπησε το κουδούνι;

Γράφει η Ελένη Κακναβάτου //

Τι κι αν χτύπησε το κουδούνι; Οι γονείς και οι μαθητές τη Δευτέρα 14/9 θα βρεθούν μπροστά σε μια πραγματικότητα. Μαθητές και Διευθυντές στα σχολεία θα υπάρχουν. Δάσκαλοι για να μάθουν στα παιδιά γραμματα, οχι.

 Σε σχολείο όπου πήγε στην Ά ταξη φέτος το κοριτσάκι φίλης ο διευθυντής έδωσε στους γονεις πρόγραμμα με την εκ περιτροπής λειτουργία των 6 τάξεων. Δυο μέρες τη βδομάδα η κάθε τάξη. Μέχρι να διοριστούν δάσκαλοι.
Τις υπόλοιπες μέρες στο σπίτι τα παιδια, να βλέπουν με τη γιαγιά ή μόνα τους τηλεόραση.

Τι φταίει; Τι φταίει;
Δε διορίστηκαν λεει αναπληρωτές έγκαιρα.
 Ρωτάμε:
1ον γιατι δε διορίστηκαν μόνιμοι εκπαιδευτικοί, αφού χιλιάδες είναι οι αδιόριστοι και αφού κενά οργανικά υπάρχουν;
2ο γιατι καθυστερούν οι διορισμοί αναπληρωτών ;
3ο τι σημαίνουν οι χιλιάδες κενές ώρες λόγω  της έλλειψης προσωπικού;
4ο λιτότητα και στην Παιδεία. Γιατί; Δεν υπάρχουν λεφτά;

Η απάντηση στο 1ο ερώτημα:

Σύμφωνα με τις Συνθήκες που έχουν υπογράψει οι προηγούμενες κυβερνήσεις από τη δεκαετία του 1990 καθώς και τα μνημόνια μαζί και με το τελευταίο της ΠΦΑ,λοιπόν, στην εκπαιδευση πρέπει  να υπάρχουν ελαστικές σχέσεις απασχόληςης. Όχι μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό, οχι διορισμοί κι όταν αυτοί θα γίνονται,  αν υπάρχουν λεφτά, θα ειναι διορισμοί εκπαιδευτικών με ελαστικές σχέσεις εργασιας, όπως ισχύουν και στον ιδιωτικό τομέα και στο εμπόριο, αφού κι η Εκπαιδευση στον καπιταλισμό εμπόρευμα είναι.
Απάντηση στο 3ο ερώτημα:
Σημαίνει ότι τα παιδιά που οι γονεις τους έχουν λεφτά θα καλύψουν τα όποια κενά με την ιδιωτική εκπαίδευςη, τα υπόλοιπα θα μείνουν αμόρφωτα. Μια παιδεία πιο ταξικη απο καθε αλλη φορά δηλαδή.
Απαντηση στο  2ο και 4 ο ερώτημα
Λεφτά υπάρχουν για τους εφοπλιστές, τις τραπεζες, το κεφάλαιο, για να πληρωθεί το χρέος που δεν δημιούργηςε ο λαός, οχι ομως για την παιδεία και την υγεία.
 Λύση υπάρχει.
Κοινωνική συμμαχία των λαϊκών στρωμάτων για την ανατροπή αυτού του συστήματος
Μονομερής διαγραφή του χρέους
Έξοδος από την ΕΕ
Κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής
Άμεσα, τώρα, στόχος πάλης για γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικούς:
Διεκδικούμε το δικαίωμα όλων των παιδιών στη μόρφωση.
Διορισμοί για να καλυφθούν εδώ και τώρα όλα τα κενά . Να μη χαθεί ούτε μια ώρα μαθήματος.