Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ 1.400 κλήσεις σε μία ημέρα από τη Δημοτική Αστυνομία στη Θεσσαλονίκη με το ληστρικό σύστημα στάθμευσης

Στη Θεσσαλονίκη όπου οι εικόνες από τα δημόσια μέσα μεταφοράς θυμίζουν τριτοκοσμική χώρα…. Στη Θεσσαλονίκη όπου εφρμόζεται ένα από τα ληστρικότερα συστήματα στάθμευσης (τα έσοδα μοιράζονται εξ ημισείας δήμος και ιδιωτική εταιρεία)… Στη Θεσσαλονίκη όπου οι καταστηματάρχες ζητούν δωρεάν χώρους στάθμευσης στο κέντρο της πόλης….

Η δημοτική αρχή αρχή, βαδίζοντας στα χνάρια της προηγούμενης, περηφανεύεται που σε μόλις μία ημέρα, τη χτεσινή, έκοψε 1.400 κλήσεις, οι οποίες βεβαίως αφορούν ργαζόμενους οι οποίοι δεν μπορούν να πληρώσουν το πανάκριβο αντίτιμο για τη στάθμευση…

Σύμφωνα με την είδηση, “φωτιά” πήραν τα μπλοκάκια των δημοτικών αστυνομικών του δήμου Θεσσαλονίκης, οι οποίοι μέσα σε μόλις μία ημέρα -τη χθεσινή- έκοψαν 1.400 κλήσεις για παράνομη στάθμευση στους κεντρικούς δρόμους της πόλης. Ο συγκεκριμένος αριθμός αποτελεί ρεκόρ, καθώς ο μέσος όρος κλήσεων που κόβονται τις καθημερινές ανέρχεται σε περίπου 500 – 600.

“Κάναμε ρεκόρ όλων των εποχών και βεβαιώσαμε 1.400 κλήσεις σε λιγότερο από 16 ώρες. Επέστρεψε το σύνολο της δύναμης των δημοτικών αστυνομικών στους δρόμους και αυτό που αντικρίσαμε χθες (Τρίτη) ήταν ένα μπάχαλο” δήλωσε – χωρίς ίχνος ντροπής – στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ – ΜΠΕ, “Πρακτορείο 104,9 FΜ”, ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Θεσσαλονίκης, αρμόδιος για θέματα δημοτικής αστυνομίας, Δημήτρης Δαγκλής.

Σύμφωνα με τον κ.Δαγκλή, αυξημένος ήταν ο αριθμός των κλήσεων που κόπηκαν στους παραβάτες οδηγούς και κατά τη διάρκεια των γιορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Είναι χαρακτηριστικό πως το δίμηνο Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου 2019 βεβαιώθηκαν 10.000 περισσότερες παραβάσεις (32.0000), σε σχέση με το ίδιο δίμηνο του 2018, όπου ο αριθμός είχε ανέλθει σε 22.000.

Οι δημοτικοί αστυνομικοί, καθ όλη τη γιορτινή περίοδο, εστίασαν κυρίως στους βασικούς οδικούς άξονες της Θεσσαλονίκης, μεταξύ των οποίων Τσιμισκή, Εγνατία, Λεωφόρο Νίκης, Βασ. Όλγας και Αγίου Δημητρίου, όπου έπεσε και ο κύριος όγκος των οχημάτων.