Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Βοσκόπουλος – Καισαριανή – Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα

101001000 υποψήφιοι – Δύο (2 μόνο) πολιτικές: από τη μια ο δύσκολος καθημερινός αγώνας, στο πλευρό των λαϊκών στρωμάτων, στηρίζοντας τις ανάγκες και τις αγωνίες τους κι από την άλλη, όλα ανάκατα -απροκάλυπτα ή συγκαλυμμένα, από τους σικάτους με τα εκβιαστικά διλήμματα και τις ψεύτικες υποσχέσεις, μέχρι την πολιτική αλητεία και απάτη, τα παραπλανητικά λόγια, την ανοιχτή συκοφαντία

Αυτή την Κυριακή του «2ου γύρου» στην Καισαριανή, απέναντι στον Ηλία Σταμέλο, αγωνιστή δήμαρχο της Λαϊκή Συσπείρωση εμφανίζεται ο (παλιός γνώριμος) Χρήστος Βοσκόπουλος με το προσωπείο του «νέου» που -δήθεν, εναγώνια (όλε – όλε !!) «τον ζητάει ο λαός να μας σώσει» και που ξεδιπλώνει τα «προσόντα» του ως εξής (σε τρίτο πρόσωπο ως είθισται):

μπλα

  • [«ατού 1ο») Εγγονός του αγωνιστή της Εθνικής Αντίστασης Γιώργου Κουβά και ανιψιός του πολιτικού καθοδηγητή του ΚΚΕ στα χρόνια της κατοχής Πλάτωνα, ενεργός πολίτης από τη δεκαετία του ’70 με αγώνες στο μαθητικό και φοιτητικό κίνημα ως γραμματέας της ΚΝΕ Καισαριανής (ΣΣ |> «παλιά μου τέχνη κόσκινο», για όλους εκείνους, τους λυσσασμένους αντικομουνιστές που, ενώ οι ίδιοι «πέρασαν και δεν ακούμπησαν», σκυλεύουν ακόμη και τη μνήμη αγωνιστών, που έτυχε να είναι -μακρινοί τους συγγενείς)
  • [«ατού 2ο») Γεννήθηκε και μένει στην Καισαριανήκατάγεται από Μικρασιάτες γονείς (ΣΣ & απορίας άξιον |> ε…! και λοιπόν; θυμίζουμε πως, ο ιστορικός δήμαρχος της πόλης ο σύντροφός μας ο Παναγιώτης Μακρής που συναντήθηκε με την ιστορία της και έγινε ένα μαζί της και το όνομα του έγινε συνώνυμο με την ίδια την πόλη -και που ο Βοσκόπουλος είχε το θράσος στη χτεσινή του προεκλογική ομιλία να αναφερθεί ψηφοθηρικά«βαθύτατα συγκινημένος» ακόμη και σ’ αυτόν, καταγόταν από το «άσημο» Μπισχίνι, που μετέτρεψε σε ιστορική μνήμη)    |>[#]
  • [«ατού 3ο») Είναι (λοπως μας διαβεβαιώνει) διπλωματούχος Αρχιτέκτονας και ήταν υποψήφιος Διδάκτωρ (ΣΣ |> για να μην το αδικούμε, εδώ λέει την αλήθεια: πάλαι ποτέ ήταν και έτσι έμεινε υποψήφιος… παρεμπιπτόντως να μας πει και πως δραστηριοποιείται επαγγελματικά -αν ασχολείται ή ασχολήθηκε)
  • Τα υπόλοιπα μάλλον κοινότυπα και τετριμμένα,άνθρακες ο θησαυρός, …έχει γνώσεις ηλεκτρονικών υπολογιστών (ακόμη και τα μωρά σήμερα όχι απλά έχουν, αλλά είναι «αυθεντίες») … έχει ασχοληθεί με τον Κινηματογράφο (;; -χωρίς περαιτέρω διευκρίνηση) …είναι μέλος του ΤΕΕ (μαζί με άλλους 100.00 και βάλε), συμμετέχει σε μαζικούς φορείς (τι να πούμε; είσαι ό,τι δηλώσεις) …είναι παντρεμένος με γιο 29 ετών (αυτό πρέπει να έχει μεγάλη σημασία για τα τεκταινόμενα της πόλης, εμείς ως κολλημένοι δεν το πιάνουμε, αλλά δεν πειράζει) και τέλος δυο πραγματικά σημαντικά «προσόντα», που περνάνε στο ντούκου

|>[#]  Έλεγε ο σ. Παναγιώτης κλείνοντας προεκλογική του ομιλία στις πρώτες ελεύθερες μετά τη χούντα δημοτικές εκλογές του 1975. (…) “Απόψε για πρώτη φορά θα κάνω μια δήλωση απαντητική σ’ αυτούς που καπηλεύονται την «καισαριανιώτικη» καταγωγή & τους «μικρασιάτες γονείς». Θεωρώ τον εαυτό μου από την πρώτη ώρα που ήρθα στην Καισαριανήτόσο Καισαριανιώτη όσο έδειξα πως είμαι. Όποιος έντιμος ας το μετρήσει με το μοναδικό μέτρο της αυταπάρνησης. Κι αν δεν είχα την τύχη να παίξω στην παιδική μου ηλικία στα δρομάκια της Καισαριανής, είχα την τιμή και ευτυχία να παλέψω όλα αυτά τα χρόνια για τους δρόμους, τα δρομάκια και μέσα σ’ αυτούς για την τύχη της Καισαριανής μαζί με το λαό της Καισαριανής. Με ξέρετε ποιος είμαι. Είμαι ο κομμουνιστής δήμαρχος. Είμαι ο δήμαρχος ΟΛΩΝ ανεξαιρέτως των Καισαριανιωτών. Όταν το 1964 με στείλατε να σας υπηρετήσω στο δήμο με το 64% των ψήφων, ξέρατε καλά μόνο ένα: ότι είμαι κομμουνιστής και γι’ αυτό με εμπιστευτήκατε. Τώρα με γνωρίσατε και σαν δήμαρχο ολάκερου του λαού της Καισαριανής, του λαού που τον υπηρέτησα κάτω από τις γνωστές σε όλους σας δύσκολες συνθήκες” (…)

Αυτά κ. Βοσκόπουλε! από το σύντροφό ΜΑΣ τον ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ ΔΗΜΑΡΧΟ Παναγιώτη Μακρή

  • 1ο) Συνεργάστηκε σε μελέτες χρηματοδότησης έργων μεγάλης κλίμακας (ΣΣ |> να δεις τι σου ΄χω για μετά…) και 2ο) Συνεχίζει την πολιτική του δραστηριότητα ενταγμένος στην υπόθεση της κεντροαριστεράς, αγωνιζόμενος για προοδευτικές αλλαγές στη συνοικία και τον τόπο μας (τι εστί κεντρο-αριστερά, γνωστό -εδώ μας έκαψε τη γούνα η 1η & 2η φορά «αριστερά», το τελευταίο μπορεί να δείχνει εκτός θέματος, αλλά θα το ξαναβρούμε μπροστά μας στις επερχόμενες -χωρίς υπηρεσιακή, βουλευτικές της 7ης Ιούλη, οπότε θα επανέλθουμε)

Το «φιλόδοξο» πρόγραμμά του  9+1 σημεία για την πόλη:

Ψεύτης

  • Διαχείριση απορριμμάτων ως ευκαιρία οικονομικής ανάπτυξης.
  • Μια πόλη αλληλεγγύης κι ίσων ευκαιριών με δομές στήριξης για όλες τις ηλικίες και κοινωνικές ομάδες (ΣΣ |> αυτό αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία, μπορεί να μπει και στο βιβλίο Γκίνες, εκτός και ως σια μαγείας δημιουργήσει κάποια «σοσιαλιστική» -και γιατί όχι; «κομμουνιστική» νησίδα, εν είδει ομφαλού της γης…)
  • Βιώσιμη αστική κινητικότητα με αναβάθμιση της δημοτικής συγκοινωνίας, ποδηλατοδρόμους, … και βιοκλιματικές γειτονιές (ω… ρε μάνα μου φοβερό …ο…ό! για φαντάσου «βιώσιμηβιοκλιματική, αστική κινητικότητα» τι ΄ναι πάλι τούτο; δεν το πιάνει ο νους μας)
  • Αποτροπή διαμπερούς κυκλοφορίας με αποσυμφόρηση της κεντρικής λεωφόρου (σ’ αυτό μαζί σου Χρήστο, ένα Stop και μερικά ντόμπερμαν πάνω… ένα Stop με ηλεκτρονικό face control – προς το παλιό δημαρχείο γιατί πως αλλιώς θα περνάνε οι Καισαριανιώτες κάτω, λύθηκε το πρόβλημα!! …μπορεί να χρειαστεί και καμιά μάχη εκ του συστάδην, αλλά αυτά εσύ τα μασάς, «Εθνικής Αντίστασης» είναι αυτή).
  • Ψηφιακός μετασχηματισμός του Δήμου (??) μετάβαση από τη συμβατική στην ψηφιακή πόλη (ΣΣ |> εδώ μας πιάνεις αδιάβαστους, περιμένουμε περαιτέρω εξηγήσεις, παρακολουθήσαμε ομιλίες σου, συνεντεύξεις, σχεδόν τα πάντα, αλλά αυτή τη «μετάβαση» δεν την καταλάβαμε).
  • Σχεδιασμός της νέας πολιτιστικής ταυτότητας της πόλης μας. Μοχλός ανάπτυξης της Καισαριανής είναι η ταυτότητά της (ΣΣ |> 1) καταλάβαμε καλά!: η πολιτιστική ταυτότητα της Καισαριανής έχει να κάνει με την ιστορία της άρα η νέα με το ξαναγράψιμο αλλά ΕΕ …βλ. κόκκινος – μαύρος φασισμός κά 2) γνωρίζουμε την περίφημη αρχιμήδεια ρήση «δός μοι πᾷ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινήσω», αλλά περί «πᾷ στῶ ταυτότης-ταυτότητος» γιοκ…)
  • Δημιουργία δικτύου πολιτιστικών / περιβαλλοντικών περιηγήσεων με σχεδιασμό ιστορικών διαδρομών (αυτό καλό μας ακούγεται, αλλά καν το πιο συγκεκριμένο ευλογημένε, να ξέρουμε αν θα χρειαστούμε στολή εκστρατείας, ορειβατικό μποτάκι, πιολέ κλπ)
  • Μουσείο Καισαριανής: αναβάθμιση του ιστορικού χώρου του Σκοπευτηρίου σε πολύπλευρο ιστορικό και πολιτιστικό κέντρο (εδώ είναι μακριά η κουβέντα, θα σταθούμε παρακάτω).
  • Δημιουργία ενεργού κοινωνικού δικτύου: ο εθελοντισμός γίνεται η κινητήριος δύναμη της τοπικής κοινωνίας: |> καλό αυτό!, θα μας λύσει πολλά προβλήματα, σταδιακά δε θα χρειάζεται ούτε προσωπικό στο δήμο, ούτε δομές, ούτε τίποτα |> Κάθε μέρα σκουπίζουμε μόνοι μας πεζοδρόμια, τα διαμορφώνουμε με κατά βούληση με «χρώματα κι αρώματα», δενδροφυτεύουμε και κλαδεύουμε περίτεχνα, δυο φορές τη βδομάδα καθαρίζουμε συλλογικά του δρόμους …κάπως έτσι. Και σε συνδυασμό με τη «μετάβαση από τη συμβατική στην ψηφιακή πόλη» -βλ παραπάνω [5] λύνουμε όλα τα υπόλοιπα, θα μείνει και χώρος στα δημοτικά κτίρια για οικονομική εκμετάλλευση, που θα καλύπτει -τουλάχιστον σε μια πρώτη φάση τα έξοδα.
  • και το κλου (10ο).
  • +1. Οργανωτική αναβάθμιση του Εσωτερικού Περιβάλλοντος του Δήμου με σχεδιασμό ενός δήμου ανοιχτού προς τους πολίτες με συμμετοχικές και διαφανείς διαδικασίες. «Επιθυμούμε να αναμετρηθούμε με την καθημερινότητα. Μπορεί να το κάνει κάποιος καλύτερα από τον άνθρωπο της διπλανής πόρτας; Ενεργοποιούμε τα κοινωνικά δίκτυα της αληθινής ζωής: συμμαθητές, φίλους, γείτονες, συνεργάτες, συναδέλφους, συναγωνιστές»  |> Γιούργια …α ..α!  και τους φάγαμε!  20 συμμαθητές, 15 φίλοι, …γείτονες, συνεργάτες Cartago Delenda est

Capture Πωλείται

Έλεγε -σε ανύποπτο χρόνο, γιατί αυτά τα έκανε πλέον «γαργάρα» (βλ |>Λύση για το Σκοπευτήριο Τώρα!<|-αν υπάρχει ακόμη η ανάρτηση) ο κ. Βοσκόπουλος ο «άνθρωπος της διπλανής πόρτας»:  Το Σκοπευτήριο είναι ένα χρόνιο πρόβλημα – τόσο χρόνιο που κανείς πλέον δεν ασχολείται με την επίλυσή του. Όλα αυτά τα χρόνια έχουμε γίνει μάρτυρες μεγαλοστομιών και κήρυξης ανένδοτων αγώνων και τελικά βρισκόμαστε πάλι στην αρχή, χωρίς λύση και μάλιστα υπό τις χειρότερες δυνατές συνθήκες, Η ιστορία θα ξαναγραφτεί, αφού διαγραφεί από τον χώρο κάθε μαρτυρία αντίστασης. Φαίνεται πως τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει την επέλαση των βαρβάρων. Η ναρκωμένη ελληνική κοινωνία παρακολουθεί με δέος να εκποιείται η δημόσια περιουσία με μοναδικό κριτήριο την εξόφληση των δανειστών |> και μετά στο «ψητό».

  • Τι πρέπει να γίνει;
  • Τι μπορεί να γίνει;
  • Σ’ αυτή τη δυσμενή συγκυρία μπορεί να υπάρξει λύση;
  • Εκτός απ’ την άμυνα, μπορεί να υπάρξει επίθεση;
  • Εμείς πιστεύουμε πως ΝΑΙ! Ίσως να είναι και η τελευταία μας ευκαιρία. Προτείνουμε:
  • Ο Δήμος να εκμεταλλευτεί την διαμορφούμενη συγκυρία και την στήριξη της κοινής γνώμης και να προχωρήσει άμεσα σε ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ του συνόλου του χώρου του Σκοπευτηρίου.
  • Ο Δήμος θα πρέπει να συγκεντρώσει τα απαραίτητα κεφάλαια, τώρα που οι αξίες γης καταρρέουν.
  • Να πιέσει το κράτος, την κυβέρνηση, να ξεκινήσει Πανευρωπαϊκή εκστρατεία εξεύρεσης κεφαλαίων
  • Ας μεταθέσουμε λοιπόν τον διάλογο για το ζήτημα του Σκοπευτηρίου στο οικονομικό πεδίο
  • Αν δεν μεθοδεύσουμε οριστική λύση για το Σκοπευτήριο θα εγκλωβιστούμε στον μύθο του Σίσυφου: θα γυρνάμε ξανά και πάντα στην αρχή.
  • Και όσο κυλά ο χρόνος θα δυσχεραίνει ολοένα και περισσότερο η επίλυση του ζητήματος έως ότου ίσως φύγει οριστικά και αμετάκλητα από τα χέρια μας.
  • Απαιτείται άμεση απάντηση ΤΩΡΑ.
  • Αυτή δεν είναι άλλη από την απαλλοτρίωση του συνόλου του Σκοπευτηρίου, στο όνομα του λαού της Καισαριανής (sic).

1η Μάη Πρόσχημα

Αλλά και τώρα γιατί αυτές οι αντιλήψεις δεν αλλάζουν, αντίθετα παγιώνονται, ο κος Βοσκόπουλος στην εφημερίδα Ζω2, θυμήθηκε την Εργατική Πρωτομαγιά δηλώνοντας ότι «1η Μάη απεργία» είναι (σαν τίτλος) προσχηματικός. Στο βωμό του εντυπωσιασμού και των εκλογικών του επιδιώξεων λερώνονται αξίες και αρχές, απαξιώνεται η πάλη δεκαετιών και η συμβολή τίμιων αγωνιστών.

  • Στα Δημοτικά Συμβούλια κάθε τι το φιλεργατικό του δημιουργούσε αλλεργία.
  • Την στήριξη των εργαζόμενων και των διεκδικήσεών τους τα χλεύαζε ως λαϊκισμό.
  • Ενοχλούνταν από τα ψηφίσματα καταδίκης της αντιλαϊκής πολιτικής και των ιμπεριαλιστικών πολέμων, που προκαλούν τα μαζικά κύματα της προσφυγιάς και πνιγμένα παιδιά (είχε δηλώσει επί λέξη πως «δεν θανασχοληθώ και θα ψηφίζω λευκό»).
  • Ήταν βεβαίως απών απ’ όλες τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων που ζητούσαν ανθρώπινες εργασιακές σχέσεις.
  • Βγαίνει από τα ρούχα του δήθεν για όσους καπηλεύονται την ιστορία της πόλης. Ο ίδιος εξαργυρώνει και το τελευταίο μέτρο που περπάτησε σε Πρωτομαγιάτικη πορεία, πριν από 40 χρόνια. Προσφιλής του τακτική.
  • Μετά το 2014 όταν το «Θυσιαστήριο της ΛΕΥΤΕΡΙΑΣ» κινδύνεψε από το ΤΑΙΠΕΔ και ο λαός με τις κινητοποιήσεις του το απέτρεψε, όταν οραματιζόταν επενδυτές για να το αγοράσουν (βλ παραπάνω), το 2016 η θέση του για την έξωση της Σκοπευτικής, ήταν η (χρηματική) αποζημίωσή της.
  • Δεν διστάζει να θυσιάσει κάποια από τα πιο ιστορικά οικοδομήματα της πόλης μας, όταν πρέπει να εξυπηρετήσει επιχειρηματικά συμφέροντα. Χαρακτηριστική είναι η πρότασή του για τη χωροθέτηση του Μετρό έτσι που να καταστρέφονται μέρη του σχολικού συγκροτήματος Βενιζέλου και του γηπέδου Νηαρ Ηστ.
  • Η ιστορική φυσιογνωμία της πόλης είναι τελικά γι’ αυτόν μια τουριστική ατραξιόν σκόρπιων αρχιτεκτονικών στοιχείων. Μάλιστα τα ήδη αποφασισμένα έργα για το «Θυσιαστήριο της ΛΕΥΤΕΡΙΑΣ», με πρωτοβουλία της Λαϊκής Συσπείρωσης, θέλοντας να κάνει εντύπωση με αοριστίες και επιτηδευμένα λόγια, τα παρουσιάζει ως δική του έμπνευση.ΚΕΔΗΚ
  • Προτείνει την εκχώρηση σε ιδιωτικά συμφέροντα των κυλικείων του Δήμου (Ξύλινα, Καλοπούλα, Αιολία) και προμοτάρει την ανταποδοτικότητα σε κάθε του βήμα.

βλ & Τοπική Διοίκηση και «Ανεξάρτητοι»

Δήμαρχο Καισαριανής Ηλία Σταμέλο JohnAntono

Ο εξαιρετικός σκιτσογράφος JohnAntono-cartoonist μέσω του «Επικοινωνία Βύρωνα-Καισαριανής» έβαλε την πινελιά του με ένα είδος ερωτηματικού, που για εμάς δεν υπάρχει. Στα χρόνια τα δικά μας μιλάγαμε για σουτ «στο γάμο του καραγκιόζη», που σε μετέτρεπε  αυτόματα σε «εξωφυλαρούχα»…

banner 3

cropped site header 1header Stamelos 29 5