Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Επανάληψη τεσσάρων παραστάσεων που άφησαν έντονα το στίγμα τους το περσινό καλοκαίρι

Στο πλαί­σιο των εκδη­λώ­σε­ων του Φεστι­βάλ Αθη­νών 2018 θα επα­να­λη­φθούν τέσ­σε­ρις παρα­στά­σεις που άφη­σαν έντο­να το στίγ­μα τους το περ­σι­νό καλο­καί­ρι. Η επα­νά­λη­ψη των τεσ­σά­ρων παρα­στά­σε­ων γίνε­ται κατ’ απαί­τη­ση του κοι­νού, ώστε να τις δουν όσοι δεν τις πρό­λα­βαν και να τις απο­λαύ­σουν ξανά όσοι θέλουν.

Ανα­λυ­τι­κά οι παραστάσεις:

«Απο­τυ­χη­μέ­νες από­πει­ρες αιώ­ρη­σης στο εργα­στή­ριό μου», στην Πει­ραιώς 260 — «Χώρο Δ», στις 1, 2, 3, 4 και 5 Ιού­νη. Παρά­στα­ση εμπνευ­σμέ­νη από το μπε­κε­τι­κό σύμπαν, σε σύλ­λη­ψη — σκη­νο­θε­σία — σκη­νι­κά του Δημή­τρη Κουρ­τά­κη. Ερμη­νεύ­ει ο Άρης Σερβετάλης.

Το έργο του Σάμιου­ελ Μπέ­κετ υπήρ­ξε η αφορ­μή για να δημιουρ­γη­θεί ένα πρω­τό­τυ­πο σκη­νι­κό σύμπαν. Όλη η δρά­ση της παρά­στα­σης εκτυ­λίσ­σε­ται μέσα σε μία εντυ­πω­σια­κή σκη­νι­κή κατα­σκευή, ένα διώ­ρο­φο κτί­σμα που έχει στη­θεί στο μέσον του «Χώρου Δ» της Πει­ραιώς 260.

«Εθνι­κός Κήπος», σε σκη­νο­θε­σία Θοδω­ρή Γκό­νη. Κάθε Παρα­σκευή, Σάβ­βα­το και Κυρια­κή, από τις 8 Ιού­νη μέχρι την 1η Ιού­λη, στις 19.00. Σημείο συνά­ντη­σης και έναρ­ξη της δια­δρο­μής είναι η κεντρι­κή είσο­δος του Εθνι­κού Κήπου (Λεω­φό­ρος Βασι­λίσ­σης Αμα­λί­ας 1).
Μια ποι­η­τι­κή δια­δρο­μή με υλι­κό, κεί­με­να και ντο­κου­μέ­ντα γύρω από τις μαρ­μά­ρι­νες μορ­φές των ποι­η­τών και των πολι­τι­κών που ανα­κα­λύ­πτει ο περι­η­γη­τής στον Εθνι­κό Κήπο, αλλά και των γεω­πό­νων και των μηχα­νι­κών που τον δια­μόρ­φω­σαν. Ξενα­γοί σε αυτόν τον ξεχω­ρι­στό απο­γευ­μα­τι­νό περί­πα­το ο Χρή­στος Χατζη­πα­να­γιώ­της, η Ελέ­νη Κοκ­κί­δου και άλλοι ηθο­ποιοί και μουσικοί.

«20+1 λαϊ­κά μετα­πο­λε­μι­κά τρα­γού­δια με μπα­ρόκ σύνο­λο», από την Χρι­στί­να Μαξού­ρη, στην Αυλή του Μορ­φω­τι­κού Ιδρύ­μα­τος Εθνι­κής Τρα­πέ­ζης, 12 — 16 Ιούνη.

Μία μου­σι­κή παρά­στα­ση που ενώ­νει την αρχο­ντιά του ρεμπέ­τι­κου της μετα­πο­λε­μι­κής περιό­δου με το συναι­σθη­μα­τι­σμό της μπα­ρόκ μου­σι­κής του 17ου αιώ­να. Μαζί τους εμφα­νί­ζε­ται και η Λένα Κιτσο­πού­λου, ερμη­νεύ­ο­ντας κι αυτή με το μονα­δι­κό της τρό­πο κάποια από τα 20+1 τρα­γού­δια που απο­τε­λούν το πρόγραμμα.

«Πέρ­σες» του Αισχύ­λου από το Θεα­τρι­κό Οργα­νι­σμό Κύπρου, σε σκη­νο­θε­σία Άρη Μπι­νιά­ρη, στο Ηρώ­δειο, την 1η Ιούλη.

Ο Άρης Μπι­νιά­ρης κατέ­φθα­σε πέρυ­σι στην Επί­δαυ­ρο, με μία ολό­φρε­σκη ματιά πάνω στην εμβλη­μα­τι­κή τρα­γω­δία του Αισχύ­λου για την ήττα. Με έμφα­ση στη μου­σι­κό­τη­τα και δίνο­ντας σημα­ντι­κό προ­βά­δι­σμα στο χορό, οι Πέρ­σες είναι ταυ­τό­χρο­να θεα­τρι­κό και μου­σι­κό γεγο­νός. Μια ζωντα­νή σύν­θε­ση ποι­η­τι­κού λόγου, μου­σι­κής και θεα­τρι­κής δρά­σης, στην οποία ξεχώ­ρι­σαν για τις εξαι­ρε­τι­κές τους ερμη­νεί­ες οι ηθο­ποιοί της παράστασης.

Παί­ζουν: Καρυο­φυλ­λιά Καρα­μπέ­τη (Άτοσ­σα), Χάρης Χαρα­λά­μπους (Αγγε­λια­φό­ρος), Νίκος Ψαρ­ράς (Δαρεί­ος), Αντώ­νης Μυρια­γκός (Ξέρ­ξης).

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο