Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Ναυάγιο ανοικτά της Πύλου: 20 «ξεχασμένα» κινητά ίσως δώσουν απαντήσεις για τυχόν ρυμούλκηση του πλοίου από το Λιμενικό

«Φως» στο αν επι­χει­ρή­θη­κε ή όχι ρυμούλ­κη­ση του μοι­ραί­ου δου­λε­μπο­ρι­κού που βυθί­στη­κε ανοι­χτά της Πύλου από το Λιμε­νι­κό ευελ­πι­στούν οι δικα­στι­κές αρχές ότι θα ρίξουν τα 20 «χαμέ­να» κινη­τά δια­σω­θέ­ντων που παρέ­λα­βαν πριν από περί­που 25 μέρες.

Τα κινη­τά αυτά, σύμ­φω­να με το ρεπορ­τάζ του Βασί­λη Λαμπρό­που­λου στα «Νέα», είχαν κρα­τη­θεί από λιμε­νι­κούς μετά την επι­χεί­ρη­ση υπο­βο­ή­θη­σης των ναυα­γών και είχαν παρα­μεί­νει στο σκά­φος διά­σω­σης. Κύριο ζητού­με­νο είναι να προσ­διο­ρι­στεί από βίντεο που ενδε­χο­μέ­νως να περιέ­χουν αν την ώρα της δρα­μα­τι­κής ανα­τρο­πής του σαπιο­κά­ρα­βου από τη Λιβύη που μετέ­φε­ρε περί­που 700 μετα­νά­στες υπήρ­χε προ­σπά­θεια ρυμούλ­κη­σης του από σκά­φος του Λιμε­νι­κού Σώμα­τος. Όπως δηλα­δή υπο­στη­ρί­ζουν ορι­σμέ­νοι επι­βά­τες του δου­λε­μπο­ρι­κού, αλλά αρνεί­ται ως γνω­στόν το προ­σω­πι­κό της ακτοφυλακής.

Κι αυτό ενώ οι υπεύ­θυ­νοι του Λιμε­νι­κού έχουν παρου­σιά­σει έγγρα­φα ότι το ισραη­λι­νό σύστη­μα κατα­γρα­φής από τις κάμε­ρες του περι­πο­λι­κού πλοί­ου δεν λει­τουρ­γού­σαν λόγω τεχνι­κών προβλημάτων.

Επι­πλέ­ον δηλώ­νε­ται ότι δεν υπάρ­χουν και δεδο­μέ­να από τηλε­φω­νι­κές επι­κοι­νω­νί­ες των στε­λε­χών του Λιμε­νι­κού Σώμα­τος τις κρί­σι­μες ώρες.

Υπεν­θυ­μί­ζου­με ότι έχουν ξεκι­νή­σει οι κατα­θέ­σεις στο Ναυ­το­δι­κείο Πει­ραιά των μελών του πλη­ρώ­μα­τος του πλοί­ου, με τις πρώ­τες πλη­ρο­φο­ρί­ες να ανα­φέ­ρουν ότι όλοι θα αρνη­θούν ότι υπήρ­ξε προ­σπά­θεια ρυμούλ­κη­σης του δου­λε­μπο­ρι­κού και πως την ώρα της ανα­τρο­πής το περι­πο­λι­κό πλοίο ήταν σε από­στα­ση 80 μέτρων.

Αντί­θε­τα, σε 6–7 συμπλη­ρω­μα­τι­κές κατα­θέ­σεις των δια­σω­θέ­ντων ανα­φέ­ρε­ται – ενώ αρχι­κά δεν είχαν δηλώ­σει κάτι σχε­τι­κό – ότι η δρα­μα­τι­κή ανα­τρο­πή και βύθι­ση του αλιευ­τι­κού σκά­φους έγι­νε στην προ­σπά­θεια προ­σέγ­γι­σης και από­πει­ρας ρυμούλ­κη­σης από το περι­πο­λι­κό ΛΣ-920 που παρα­κο­λου­θού­σε την πορεία του δουλεμπορικού.

Πηγή: ieidiseis.gr

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο