Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Την …έκανε σαν βέλος το «Ασημένιο Βέλος»

Ηλθε (παρου­σιά­στη­κε με τυμπα­νο­κρου­σί­ες στην 83η ΔΕ) το είδα­με, και την …έκα­νε σαν βέλος το υπερ­σύγ­χρο­νο τρέ­νο «Αση­μέ­νιο Βέλος». Επέ­στρε­ψε στην Ιτα­λία, αφού οι υπάρ­χου­σες υπο­δο­μές, λέει, δεν μπο­ρούν να το υποστηρίξουν.

 

Το τρέ­νο αγο­ρά­στη­κε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να συν­δέ­ει την Αθή­να με τη Θεσ­σα­λο­νί­κη σε 3,5 ώρες. Μετά τα δοκι­μα­στι­κά δρο­μο­λό­για στο τμή­μα Θεσ­σα­λο­νί­κη — Κατε­ρί­νη, το «Αση­μέ­νιο Βέλος» επέ­στρε­ψε στην Ιτα­λία, χωρίς να είναι σίγου­ρο ότι τελι­κά θα μπο­ρέ­σει να δρο­μο­λο­γη­θεί στην Ελλάδα.

Το μέγε­θος της αμα­ξο­στοι­χί­ας δεν είναι κατάλ­λη­λο για τις απο­βά­θρες που υπάρ­χουν στην Ελλά­δα, ενώ προ­βλή­μα­τα υπάρ­χουν και με την τάση του ηλε­κτρι­κού ρεύ­μα­τος που απαι­τεί­ται για την κίνη­σή του στο σιδη­ρο­δρο­μι­κό δίκτυο της Ελλάδας.

«Το τρέ­νο ήρθε στην Ελλά­δα προ­κει­μέ­νου να εκτε­λέ­σει δοκι­μα­στι­κά δρο­μο­λό­για επί του υπάρ­χο­ντος σιδη­ρο­δρο­μι­κού δικτύ­ου. Η από­φα­ση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την παρου­σί­α­ση του συρ­μού στη ΔΕΘ ελή­φθη στο πλαί­σιο της επι­κεί­με­νης ανα­βάθ­μι­σης των υπη­ρε­σιών της εται­ρεί­ας, που θα υλο­ποι­η­θεί με την ολο­κλή­ρω­ση των έργων υπο­δο­μής. Εξάλ­λου, οι και­νο­το­μί­ες και εξαγ­γε­λί­ες μελ­λο­ντι­κών προ­ϊ­ό­ντων και υπη­ρε­σιών είθι­σται να γίνο­νται στο πλαί­σιο κλα­δι­κών ή γενι­κών εκθέ­σε­ων», δικαιο­λο­γή­θη­κε η εται­ρεία με ανα­κοί­νω­σή της.

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο