Ηλθε (παρουσιάστηκε με τυμπανοκρουσίες στην 83η ΔΕ) το είδαμε, και την …έκανε σαν βέλος το υπερσύγχρονο τρένο «Ασημένιο Βέλος». Επέστρεψε στην Ιταλία, αφού οι υπάρχουσες υποδομές, λέει, δεν μπορούν να το υποστηρίξουν.
Το τρένο αγοράστηκε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να συνδέει την Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες. Μετά τα δοκιμαστικά δρομολόγια στο τμήμα Θεσσαλονίκη — Κατερίνη, το «Ασημένιο Βέλος» επέστρεψε στην Ιταλία, χωρίς να είναι σίγουρο ότι τελικά θα μπορέσει να δρομολογηθεί στην Ελλάδα.
Το μέγεθος της αμαξοστοιχίας δεν είναι κατάλληλο για τις αποβάθρες που υπάρχουν στην Ελλάδα, ενώ προβλήματα υπάρχουν και με την τάση του ηλεκτρικού ρεύματος που απαιτείται για την κίνησή του στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας.
«Το τρένο ήρθε στην Ελλάδα προκειμένου να εκτελέσει δοκιμαστικά δρομολόγια επί του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου. Η απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την παρουσίαση του συρμού στη ΔΕΘ ελήφθη στο πλαίσιο της επικείμενης αναβάθμισης των υπηρεσιών της εταιρείας, που θα υλοποιηθεί με την ολοκλήρωση των έργων υποδομής. Εξάλλου, οι καινοτομίες και εξαγγελίες μελλοντικών προϊόντων και υπηρεσιών είθισται να γίνονται στο πλαίσιο κλαδικών ή γενικών εκθέσεων», δικαιολογήθηκε η εταιρεία με ανακοίνωσή της.