Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Και νέα ερωτήματα για τη δολοφονία του Ζακ Κωστόπουλου…

Ζακ Κωστό­που­λος: Και νέα στοι­χεία έρχο­νται στη δημο­σιό­τη­τα για τη δολο­φο­νία του Ζαχα­ρία (Ζακ) Κωστό­που­λου, που γεν­νούν ερω­τή­μα­τα. Ο Ζακ Κωστό­που­λος θανα­τώ­θη­κε μπρο­στά σε δεκά­δες αυτό­πτες μάρ­τυ­ρες, παρά τις συνε­χείς όμως εκκλή­σεις της οικο­γέ­νειάς του, ελά­χι­στοι έχουν προ­σέλ­θει να κατα­θέ­σουν στην ανα­κρι­τι­κή δια­δι­κα­σία. Στην περιο­χή που δια­πρά­χθη­κε η δολο­φο­νία, να σημειω­θεί ότι υπάρ­χουν αρκε­τά κατα­στή­μα­τα, τα οποία συνή­θως δια­θέ­τουν κάμε­ρες ασφα­λεί­ας. Επί­σης ενδέ­χε­ται αρκε­τοί από τους αυτό­πτες μάρ­τυ­ρες να κατέ­γρα­ψαν το γεγο­νός. Ένας πολύ μικρός, όμως, αριθ­μός κατα­γρα­φών περιέ­χε­ται στη δικο­γρα­φία, καθώς οι αρχές επέ­δει­ξαν ολι­γω­ρία στη συγκέ­ντρω­ση του υλι­κού. Θυμί­ζου­με ότι ο Ζ. Κωστό­που­λος πέθα­νε μετά από άγριο ξυλο­δαρ­μό, που προ­κά­λε­σε πολ­λα­πλά τραύ­μα­τα, με συνέ­πεια ισχαι­μι­κό επει­σό­διο. Μετά το πρώ­το λιν­τσά­ρι­σμά του από τους δύο κατα­στη­μα­τάρ­χες, ακο­λού­θη­σε και δεύ­τε­ρο από τους αστυνομικούς.

Όπως είναι γνω­στό, το «Forensic Architecture», ο ερευ­νη­τι­κός φορέ­ας που συν­δέ­ε­ται με το Πανε­πι­στή­μιο του Λον­δί­νου και ασχο­λεί­ται με την υπό­θε­ση, έχει συντά­ξει μια προ­κα­ταρ­κτι­κή έκθε­ση ανά­λυ­σης οπτι­κο­α­κου­στι­κού υλι­κού που είδε πρό­σφα­τα τη δημο­σιό­τη­τα. Σύμ­φω­να με αυτήν, στη δικο­γρα­φία περιέ­χο­νται βίντεο από έξι πηγές: Τρία από κάμε­ρες ασφα­λεί­ας και τρία από μάρ­τυ­ρες. Ανα­λύ­ο­ντας και συγ­χρο­νί­ζο­ντας τα συγκε­κρι­μέ­να αρχεία, εντό­πι­σε άλλες 12 συσκευ­ές στη σκη­νή που είτε εμφα­νώς βιντε­ο­σκο­πού­σαν, είτε είχαν τη δυνα­τό­τη­τα βιντεοσκόπησης.

Ανά­με­σά τους ξεχω­ρί­ζει ένας άνδρας που φορά­ει μπλε μπλού­ζα και καφέ βερ­μού­δα και εμφα­νί­ζε­ται σε διά­φο­ρα στιγ­μιό­τυ­πα της επί­θε­σης και βιντε­ο­σκο­πεί, αρχι­κά με το κινη­τό και στη συνέ­χεια με επαγ­γελ­μα­τι­κή κάμε­ρα. Από τις ενέρ­γειες και το είδος της κάμε­ρας που κου­βα­λά­ει, φαί­νε­ται να πρό­κει­ται για κάποιον επαγ­γελ­μα­τία οπε­ρα­τέρ. Το υλι­κό πάντως δεν έχει φτά­σει στα χέρια του ανα­κρι­τή, ούτε ο ίδιος έχει κλη­θεί ως μάρ­τυ­ρας. Χάρη στην ανά­λυ­ση, το πρό­σω­πό του δια­κρί­νε­ται πεντα­κά­θα­ρα. Επί­σης ένας άλλος άνδρας με βερ­μού­δα, σακί­διο και αραιω­μέ­νο μαλ­λί απει­κο­νί­ζε­ται σε διά­φο­ρα σημεία να τρα­βά­ει με τη φωτο­γρα­φι­κή του μηχα­νή. Ούτε αυτός έχει ανα­ζη­τη­θεί. Εντύ­πω­ση προ­κα­λεί το ότι τη σκη­νή της βάναυ­σης χει­ρο­πέ­δη­σης κατα­γρά­φει με το κινη­τό του ένας άνδρας με μαύ­ρη ενδυ­μα­σία, στο μανί­κι της μπλού­ζας του οποί­ου μοιά­ζει να υπάρ­χει εθνόσημο.

Επι­πρό­σθε­τα, άλλο στοι­χείο από τη μελέ­τη του FA επί­σης προ­κα­λεί ερω­τή­μα­τα. Υπάρ­χουν κομ­μά­τια του αρχι­κού βίντεο της επί­θε­σης, αυτού που έχει τρα­βη­χτεί με κινη­τό από τον όρο­φο του απέ­να­ντι καφέ, τα οποία έχουν προ­βλη­θεί σε τηλε­ο­πτι­κά κανά­λια αλλά δεν περι­λαμ­βά­νο­νται στο «αμο­ντά­ρι­στο» βίντεο που έχει κατα­τε­θεί στη δικογραφία…

Πηγή: 902.gr

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο