Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Παραπλανητικά — αντιδεοντολογικά «παιχνίδια» του ΑΠΕ με τους Pink Floyd

Πόλε­μος στην Ουκρα­νία: Τα κρα­τι­κά μέσα ενη­μέ­ρω­σης πλή­ρως ενσω­μα­τω­μέ­να στο πόλε­μο προ­πα­γάν­δας του Ευρω­ΝΑ­ΤΟϊ­κού μπλοκ επι­δί­δο­νται σε πρα­κτι­κές που κατα­πα­τούν τις στοι­χειώ­δεις αρχές της δημο­σιο­γρα­φι­κής δεοντολογίας.

Σε σημε­ρι­νό του δημο­σί­ευ­μα το Αθη­ναϊ­κό Πρα­κτο­ρείο Ειδή­σε­ων μετα­φέ­ρει την είδη­ση ότι οι Pink Floyd αντι­δρώ­ντας στην εισβο­λή της Ρωσί­ας στην Ουκρα­νία αφαι­ρούν από τις ρώσι­κες πλατ­φόρ­μες όλες τους τις ηχο­γρα­φή­σεις από το 1987 και μετά και μάλι­στα συνο­δεύ­ει το δημο­σί­ευ­μα με φωτο­γρα­φία του Ρότζερ Γουό­τερς ο οποί­ος απο­χώ­ρη­σε από τους Pink Floyd το 1985!!! αλλά και έχει και τελεί­ως δια­φο­ρε­τι­κή προ­σέγ­γι­ση του τι συμ­βαί­νει στην Ουκρα­νία από αυτή που περι­γρά­φει το ΑΠΕ!!! (Παίρ­νει σαφή θέση ενά­ντια στις πρα­κτι­κές της Δύσης, της προ­θέ­σεις της, στη­λι­τεύ­ει τη δρά­ση των φασι­στι­κών ταγ­μά­των Αζόφ και δεν αφή­νει έξω από την κρι­τι­κή του τον Πούτιν).

Τη φερό­με­νη ανα­κοί­νω­ση υπο­γρά­φει ΜΟΝΟ ο Ντέι­βιντ Γκίλ­μουρ και κυρί­ως αφο­ρά τις σόλο ηχο­γρα­φή­σεις του.

Όμως για τον συντά­κτη και τη διεύ­θυν­ση του ΑΠΕ αυτά είναι απλές, ασή­μα­ντες λεπτο­μέ­ρειες. Προ­έ­χει η δια­μόρ­φω­ση της κοι­νής γνώ­μης, η με κάθε τρό­πο επα­νά­λη­ψη του αφη­γή­μα­τος που εξυ­πη­ρε­τεί την επι­λο­γή της ελλη­νι­κής αστι­κής τάξης και της κυβέρ­νη­σης για “ενερ­γό” εμπλο­κή στην πλευ­ρά των ΗΠΑ — ΝΑΤΟ — ΕΕ, στην οξυ­μέ­νη αντι­πα­ρά­θε­σή τους με τη Ρωσία.

Δεν είναι η πρώ­τη φορά που το ΑΠΕ και γενι­κό­τε­ρα τα κρα­τι­κά μέσα ενη­μέ­ρω­σης προ­σφεύ­γουν στη λογι­κή ο «σκο­πός αγιά­ζει τα μέσα». Παλιά τους Τέχνη κόσκινο.

Το δημοσίευμα του ΑΠΕ

Το διά­ση­μο βρε­τα­νι­κό ροκ συγκρό­τη­μα Pink Floyd ανα­κοί­νω­σε χθες Παρα­σκευή ότι αφαι­ρεί όλες τις ηχο­γρα­φή­σεις του από μου­σι­κές πλατ­φόρ­μες στη Ρωσία και στη Λευ­κο­ρω­σία, σε ένδει­ξη απο­δο­κι­μα­σί­ας της ρωσι­κής εισβο­λής στην Ουκρανία.

«Για να στα­θού­με δίπλα στον υπό­λοι­πο κόσμο κατα­δι­κά­ζο­ντας σθε­να­ρά τη ρωσι­κή εισβο­λή στην Ουκρα­νία, τα έργα των Pink Floyd από το 1987 και μετά, καθώς και όλες οι σόλο ηχο­γρα­φή­σεις του Ντέι­βιντ Γκίλ­μουρ αφαι­ρού­νται από όλους τους παρό­χους ψηφια­κής μου­σι­κής στη Ρωσία και στη Λευ­κο­ρω­σία από σήμε­ρα», ανα­φέ­ρει η ανα­κοί­νω­ση του συγκροτήματος.

Υπεν­θυ­μί­ζε­ται ότι πριν από λίγες ημέ­ρες ο Ντέι­βιντ Γκίλ­μουρ είχε ζητή­σει τον τερ­μα­τι­σμό του πολέ­μου, ανα­φέ­ρο­ντας σε ανάρ­τη­ση που έκα­νε στο twitter «Ρώσοι στρα­τιώ­τες, στα­μα­τή­στε να σκο­τώ­νε­τε τα αδέλ­φια σας. Δεν θα υπάρ­ξουν νικη­τές σε αυτόν τον πόλε­μο. Η νύφη μου είναι Ουκρα­νή και οι εγγο­νές μου θέλουν να επι­σκε­φθούν και να γνω­ρί­σουν αυτήν την όμορ­φη χώρα. Στα­μα­τή­στε προ­τού κατα­στρα­φούν τα πάντα. Ο Πού­τιν πρέ­πει να φύγει».

Ν. Μπε­λο­γιάν­νης Ν. Πλου­μπί­δης – Στο σπί­τι των ηρώων

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο