Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Χρυσές Σφαίρες 2024: Στον Λάνθιμο το βραβείο καλύτερης κωμωδίας – Σάρωσε το “Oppenheimer”

Το «Poor Things» του Γιώρ­γου Λάν­θι­μου κέρ­δι­σε το βρα­βείο Καλύ­τε­ρης Κωμω­δί­ας ή μιού­ζι­καλ κατά τη διάρ­κεια της τελε­τής για τις Χρυ­σές Σφαί­ρες 2024.

Η Έμμα Στό­ουν έδω­σε το βρα­βείο στον Γιώρ­γο Λάν­θι­μο, ο οποί­ος δήλω­σε: «23 Σεπτεμ­βριου κύριε Σπρίν­γκ­στιν έχου­με και οι δύο γενέ­θλια. Μάλ­λον χαλάω τον χρό­νο μου […] Ευχα­ρι­στώ τον Μπρους Σπρίν­γκ­στιν που με έκα­νε να μεγα­λώ­σω όπως μεγά­λω­σα και φυσι­κά την Έμμα Στόουν».

Η Έμμα Στό­ουν, το από­λυ­το Φαβο­ρί της βρα­διάς κέρ­δι­σε τη Χρυ­σή Σφαί­ρα για τον Α Γυναι­κείο ρόλο της Μπέλ­λα Μπάξ­τερ στο «Poor Things» του Γιώρ­γου Λάνθιμου.

«Τόνυ σε ευχα­ρι­στώ για το σενά­ριο. Γιώρ­γο δεν ξέρω τι άλλο να σου πω αλλά είμαι από­λυ­τα ευγνώ­μων που γνω­ρι­στή­κα­με. Η Μπέλ­λα στην ται­νία είναι σα να παί­ζει σε ρομα­ντι­κή κωμω­δία. […] απο­δέ­χε­ται με ευκο­λία τα πάντα. Μένει και ζει μέσα μου» τόνι­σε η ηθοποιός.

Σάρωσε το “Oppenheimer”

Η ται­νία “Oppenheimer“, το δρά­μα του Κρί­στο­φερ Νόλαν για τον εφευ­ρέ­τη της ατο­μι­κής βόμ­βας, ήταν η κορυ­φαία στις Χρυ­σές Σφαίρες.

Το “Oppenheimer” πήρε πέντε βρα­βεία, μετα­ξύ των οποί­ων το βρα­βείο για το καλύ­τε­ρο δρά­μα, την καλύ­τε­ρη σκη­νο­θε­σία για τον Νόλαν, την καλύ­τε­ρη μου­σι­κή επέν­δυ­ση, καθώς και τα βρα­βεία υπο­κρι­τι­κής για τους Σίλιαν Μέρ­φι και Ρόμπερτ Ντά­ου­νι Τζούνιορ.

Η Έμα Τόμας, παρα­γω­γός της ται­νί­ας και σύζυ­γος του Νόλαν, δήλω­σε ότι το τρί­ω­ρο έπος του συζύ­γου της για “μία από τις πιο σκο­τει­νές εξε­λί­ξεις στην ιστο­ρία μας” είναι “δια­φο­ρε­τι­κό από οτι­δή­πο­τε άλλο έχει κάνει κανείς“.

Δύο βραβεία για την Barbie

Μετα­τρέ­πο­ντας τη νοσταλ­γία για την αγα­πη­μέ­νη κού­κλα σε μια αιχ­μη­ρή σάτι­ρα για τον μισο­γυ­νι­σμό και την ενδυ­νά­μω­ση των γυναι­κών, η “Barbie” ήταν η κορυ­φαία ται­νία με εννέα υπο­ψη­φιό­τη­τες, αλλά κατέ­λη­ξε στο γκα­λά με μόλις δύο βραβεία.

Κέρ­δι­σε το βρα­βείο καλύ­τε­ρου τρα­γου­διού, για μια μελω­δία που έγρα­ψαν η Billie Eilish και ο αδελ­φός της Finneas. Και ως η ται­νία με τα υψη­λό­τε­ρα έσο­δα της χρο­νιάς, διεκ­δί­κη­σε ένα νεο­σύ­στα­το τρό­παιο για το εισπρα­κτι­κό επίτευγμα.

Όμως η “Barbie” έχα­σε παρα­δό­ξως το βρα­βείο καλύ­τε­ρης κωμω­δί­ας από το “Poor Things“.

Η ται­νία “Succession” κυριάρ­χη­σε, απο­σπώ­ντας το βρα­βείο για την καλύ­τε­ρη δρα­μα­τι­κή σει­ρά και τα βρα­βεία υπο­κρι­τι­κής για τους πρω­τα­γω­νι­στές Κίε­ραν Κάλ­κιν, Σάρα Σνουκ και Μάθιου ΜακΦάντεν.

Η ται­νία “Bear” σάρω­σε στις κατη­γο­ρί­ες κωμω­δί­ας, ενώ το ίδιο έκα­νε και η σει­ρά “Beef“.

 Αναλυτικά τα βραβεία:

Β’ Γυναι­κεί­ος ρόλος

Ντι’Βάιν Τζόι Ράντολφ για Τα Παι­διά του Χειμώνα

Β’ Ανδρι­κός ρόλος

Ρόμπερτ Ντά­ου­νι Τζου­νιορ, Oppenheimer

Α’ Γυναι­κεί­ος ρόλος σε Μίνι-Σει­ρά ή Τηλεταινία

Ali Wong, με το Beef

Α’ Ανδρι­κός σε Μίνι-Σει­ρά ή Τηλεταινία

Steven Yeun, Beef

Β’ Γυναι­κεί­ος ρόλος σε Μίνι-Σει­ρά ή Τηλεταινία

Elizabeth Debicki, «The Crown»

Β’ Ανδρι­κός σε Μίνι-Σει­ρά ή Τηλεταινία

Matthew Macfadyen, «Succession»

Καλύ­τε­ρο Σενάριο

Ανα­το­μία Μιας Πτώσης

Α’ Ανδρι­κός ρόλος σε Μιού­ζι­καλ ή Κωμω­δία (τηλε­ό­ρα­ση)

Jeremy Allen White, «The Bear»

Καλύ­τε­ρη Ερμη­νεία Stand-Up κωμω­δί­ας για την τηλεόραση

Ricky Gervais, Armageddon

Καλύ­τε­ρη Ξενό­γλωσ­ση Ταινία

Τζα­στίν Τριέ, Ανα­το­μία Μιας Πτώσης

Α’ Γυναι­κεί­ος ρόλος σε Μιού­ζι­καλ ή Κωμω­δία (τηλε­ό­ρα­ση)

Ayo Edebiri, «The Bear»

Α’ Δρα­μα­τι­κός Ανδρι­κός Ρόλος (τηλε­ο­πτι­κή σειρά)

Kieran Culkin, «Succession»

Καλύ­τε­ρη Ται­νία Κινου­μέ­νων Σχεδίων

«Το αγό­ρι και ο ερωδιός»

Καλύ­τε­ρη Σκηνοθεσία

Κρί­στο­φερ Νόλαν

Α’ Γυναι­κεί­ος ρόλος σε Κωμω­δία ή Μιούζικαλ

Έμμα Στό­ουν, «Poor Things»

Α’ Ανδρι­κός σε Δρα­μα­τι­κή Ταινία

Κίλιαν Μέρ­φι, Oppenheimer

Καλύ­τε­ρη Μουσική

Λού­ντ­βιγκ Γκό­ρεν­σον, Oppenheimer

Καλύ­τε­ρο Τραγούδι

«What Was I Made For?», των Billie Eilish & Finneas, Barbie

Κινη­μα­το­γρα­φι­κό και εισπρα­κτι­κό επί­τευγ­μα της χρονιάς

Barbie

Καλύ­τε­ρη Μίνι-Σει­ρά ή Τηλεταινία

Beef

Καλύ­τε­ρη Μιού­ζι­καλ ή Κωμι­κή Σειρά

«The Bear»

Α’ Δρα­μα­τι­κός Γυναι­κεί­ος ρόλος (τηλε­ό­ρα­ση)

Sarah Snook, Succession

Καλύ­τε­ρη Δρα­μα­τι­κή Σειρά

Succession

Α’ Ανδρι­κός ρόλος σε Κωμω­δία ή Μιούζικαλ

Πολ Τζια­μά­τι, Τα Παι­διά του Χειμώνα

Καλύ­τε­ρη Κωμω­δία ή μιούζικαλ

«Poor Things»

Α’ Γυναι­κεί­ος ρόλος σε Δρα­μα­τι­κή ταινία

Λίλι Γκλάν­τστο­ουν, Οι Δολο­φό­νοι του Ανθι­σμέ­νου Φεγγαριού

Καλύ­τε­ρη Δρα­μα­τι­κή ταινία

Oppenheimer

Πηγή: ertnews.gr

ΙΔΕΕΣ και «ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ» που άλλα­ξαν το ποδό­σφαι­ρο – Γιάν­νης Γεωργάκης

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο