Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Άθλια προεκλογική φιέστα του Κ. Μητσοτάκη στο… Μετρό Θεσσαλονίκης που κατασκευάζεται 16 χρόνια!

Άλλη μια προ­ε­κλο­γι­κή φιέ­στα στή­θη­κε πάνω στο πολύ­πα­θο έργο του Μετρό και της σκλη­ρής πραγ­μα­τι­κό­τη­τας που βιώ­νουν οι πολί­τες της Θεσ­σα­λο­νί­κης με την έλλει­ψη Μέσων Μαζι­κής Μετα­φο­ράς και την παντε­λή απου­σία σχε­δια­σμού για την κάλυ­ψη των ανα­γκών τους.

Αυτή τη φορά από τον πρω­θυ­πουρ­γό Κ. Μητσο­τά­κη που σήμε­ρα επι­βι­βά­στη­κε στην πρώ­τη δοκι­μα­στι­κή λει­τουρ­γία του Μετρό και πραγ­μα­το­ποί­η­σε για πρώ­τη φορά ολό­κλη­ρη τη δια­δρο­μή, από το νέο σιδη­ρο­δρο­μι­κό σταθ­μό μέχρι το αμα­ξο­στά­σιο στην Πυλαία. Για να πανη­γυ­ρί­σει ότι η κυβέρ­νη­σή του τήρη­σε τη δέσμευ­σή της να παρα­δώ­σει στους Θεσ­σα­λο­νι­κείς το πιο σύγ­χρο­νο Μετρό στην Ευρώπη”.

Ανα­κοί­νω­σε μάλι­στα ότι η εται­ρεία “Αττι­κό Μετρό” θα μετο­νο­μα­στεί σε “Ελλη­νι­κό Μετρό” ενώ σε ερώ­τη­ση πότε θα λει­τουρ­γή­σει το Μετρό απά­ντη­σε “με το καλό, αρχές του 2024”. Κατά τα άλλα επα­νέ­λα­βε τις γνω­στές υπο­σχέ­σεις για επέ­κτα­ση του Μετρό προς τα βορειοδυτικά.

Από το νέο σιδη­ρο­δρο­μι­κό σταθ­μό μέχρι το συντρι­βά­νι η κίνη­ση του συρ­μού έγι­νε με χει­ρι­στή και με ταχύ­τη­τα έως 15 χιλιό­με­τρα την ώρα, ενώ από το συντρι­βά­νι μέχρι το αμα­ξο­στά­σιο με άλλο συρ­μό που κινή­θη­κε αυτό­μα­τα και με ταχύ­τη­τα που έφτα­σε τα 70 έως 80 χιλιό­με­τρα την ώρα.

Επί 16 χρό­νια με την κατα­σκευή και άλλα πόσα χρό­νια πίσω με τις ανα­κοι­νώ­σεις, ο λαός της Θεσ­σα­λο­νί­κης χόρ­τα­σε προ­ε­κλο­γι­κές φιέ­στες από υπουρ­γούς και πρω­θυ­πουρ­γούς 10 δια­φο­ρε­τι­κών κυβερ­νή­σε­ων. Για ένα έργα με βασι­κή γραμ­μή 9,6 χιλιο­μέ­τρων, με 13 σταθ­μούς. Και αν ολο­κλη­ρω­θεί και η επέ­κτα­ση της Καλα­μα­ριάς θα προ­στε­θούν στο δίκτυο άλλα 4,8 χιλιό­με­τρα και 5 σταθμοί.

ΚΟ Κεντρικής Μακεδονίας ΚΚΕ

Την προ­ε­κλο­γι­κή φιέ­στα Μητσο­τά­κη σχο­λί­α­σε με ανα­κοί­νω­σή της η ΚΟ Κεντρι­κής Μακε­δο­νί­ας του ΚΚΕ:

Ανα­λυ­τι­κά ανα­φέ­ρει: «Ο λαός της Θεσ­σα­λο­νί­κης έχει κου­ρα­στεί από προ­ε­κλο­γι­κές φιέ­στες στο “Μετρό” είτε από ΝΔ είτε από τον ΣΥΡΙΖΑ. Θα ήταν για γέλια, αν δεν απο­τύ­πω­ναν μια σκλη­ρή πραγ­μα­τι­κό­τη­τα που ζουν οι Θεσ­σα­λο­νι­κείς κάθε μέρα: την έλλει­ψη ΜΜΜ και οποιου­δή­πο­τε σχε­δια­σμού υπέρ των μεγά­λων ανα­γκών της πόλης.

Το Μετρό Θεσ­σα­λο­νί­κης των 10 (!) δια­φο­ρε­τι­κών κυβερ­νή­σε­ων, που έχει κοστί­σει 1,5 φορά πάνω από την αρχι­κή σύμ­βα­ση, των 4 νεκρών εργα­τών και της πάνω από 45% μεί­ω­σης των απο­δο­χών των εργα­ζο­μέ­νων του, δεν χωρά άλλες προ­ε­κλο­γι­κές φιέστες.

Δεν αντέ­χουν άλλη κοροϊ­δία, ούτε οι εργα­ζό­με­νοι του έργου, ούτε ο λαός της πόλης, που το 2023 ταλαι­πω­ρεί­ται καθη­με­ρι­νά με την απα­ρά­δε­κτη κατά­στα­ση στα ΜΜΜ και στο κυκλοφοριακό.

Στις 21 Μάη να κατα­δι­κά­σουν αυτούς που κυβέρ­νη­σαν και κυβερ­νούν τη χώρα, στέλ­νο­ντας μήνυ­μα αισιο­δο­ξί­ας και αγώ­να με πολύ πιο ισχυ­ρό ΚΚΕ.

Μόνοι τους στο βαγό­νι της αντι­λαϊ­κής πολι­τι­κής που κινεί­ται στις ράγες του κέρ­δους και όλοι μας στον αγώ­να για τη ζωή που μας αξίζει!».

902.gr

«Ναι, αλλά ο Στά­λιν…», του Νίκου Μόττα

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο