Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

ΒΑΘΑΙΝΕΙ Η ΕΜΠΛΟΚΗ: Όλα τα λιμάνια της χώρας στα «χέρια» των ΗΠΑ — ΝΑΤΟ

Μέρα δεν άφη­σαν να πάει χαμέ­νη ΗΠΑ, κυβέρ­νη­ση και τα κόμ­μα­τα του ευρω­α­τλα­ντι­σμού στην πορεία μετα­τρο­πής ολό­κλη­ρης της χώρας σε «αμε­ρι­κα­νι­κό έδα­φος» για διεκ­πε­ραί­ω­ση στρα­τιω­τι­κού υλι­κού προς τη συνο­ριο­γραμ­μή με τη Ρωσία. Θέμα που διό­λου τυχαία, ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, Κων­στα­ντο­πού­λου, νεο­να­ζί δεν είπαν κιχ στις κοκο­ρο­μα­χί­ες τους την προ­ε­κλο­γι­κή περί­ο­δο, επι­βε­βαιώ­νο­ντας τη στρα­τη­γι­κή τους σύμπλευ­ση στις βασι­κές προ­τε­ραιό­τη­τες της ντό­πιας αστι­κής τάξης.

Πάνω σε αυτή την κοι­νή βάση, ήδη από την επο­μέ­νη των εκλο­γών, Δευ­τέ­ρα 26 του μήνα, με δεδο­μέ­νη τη νέα κυβέρ­νη­ση, τις εγγυ­ή­σεις της περί «στα­θε­ρό­τη­τας» και τη σύμπλευ­ση των άλλων αστι­κών δυνά­με­ων, οι Αμε­ρι­κα­νοί κάλε­σαν από την «αγο­ρά» επι­χει­ρή­σεις να στεί­λουν τις προ­σφο­ρές τους το αργό­τε­ρο έως τις 26 Ιού­λη, προ­κει­μέ­νου σε Πει­ραιά, Θεσ­σα­λο­νί­κη, Αλε­ξαν­δρού­πο­λη, Βόλο, Καβά­λα αλλά και άλλα λιμά­νια της χώρας να ορι­στεί ανά­δο­χος και να προ­χω­ρή­σουν μια σει­ρά εργα­σί­ες και υπο­δο­μές ώστε οι Αμε­ρι­κα­νοί να τα εκμε­ταλ­λευ­τούν του­λά­χι­στον έως το 2029 για προ­ώ­θη­ση στρα­τιω­τι­κών τους φορ­τί­ων και πολε­μο­φο­δί­ων προς Κεντρι­κή και Ανα­το­λι­κή Ευρώ­πη, ενό­σω κλι­μα­κώ­νο­νται οι ιμπε­ρια­λι­στι­κές κόντρες για τις πλου­το­πα­ρα­γω­γι­κές πηγές και τους διαύλους.

Κι αυτό έχο­ντας λυμέ­να τα χέρια μέσα από δια­δι­κα­σί­ες όπως ο περι­λά­λη­τος Στρα­τη­γι­κός Διά­λο­γος μετα­ξύ των κυβερ­νή­σε­ων των δύο χωρών (ξεκί­νη­σε επί ΣΥΡΙΖΑ το 2018 και συνε­χί­ζε­ται πλέ­ον επί ΝΔ), και οι δύο «επι­και­ρο­ποι­ή­σεις» της Συμ­φω­νί­ας για τις Βάσεις (όπως συζη­τή­θη­καν επί ΣΥΡΙΖΑ, ψηφί­στη­καν και εφαρ­μό­ζο­νται επί ΝΔ), μετα­τρέ­πο­ντας ολό­κλη­ρη τη χώρα σε προ­μα­χώ­να των Ευρωατλαντικών.

Θυμί­ζου­με, το αρχι­κό σχέ­διο είχε απο­κα­λύ­ψει ο «Ριζο­σπά­στης» ήδη από τις 4 Φλε­βά­ρη 2023. Συγκε­κρι­μέ­να, ότι οι Αμε­ρι­κα­νοί, και ειδι­κό­τε­ρα το 839 Τάγ­μα Μετα­φο­ρών (TC Det Eastern Med-Greece Detachment, με χώρες ευθύ­νης Ελλά­δα, Τουρ­κία και Ιτα­λία), ανα­ζη­τούν στην «αγο­ρά» εται­ρεί­ες που θα τους παρέ­χουν «φορ­το­εκ­φορ­τω­τι­κές και άλλες συνα­φείς υπη­ρε­σί­ες σε τερ­μα­τι­κούς σταθ­μούς λιμέ­νων» (Stevedoring and Related Terminal Services — S&RTS) στα προ­α­να­φε­ρό­με­να 5 λιμά­νια, με περί­ο­δο συμ­βο­λαί­ων από 16/12/2023 έως 15/12/2028 (συν δυνα­τό­τη­τα εξά­μη­νης παρά­τα­σης, έως τις 15/6/2029), βάζο­ντάς τα, φυσι­κά, στο στό­χα­στρο αντί­πα­λων ιμπε­ρια­λι­στι­κών κέντρων.

Σύμ­φω­να με νεό­τε­ρα στοι­χεία που δημο­σιο­ποιεί σήμε­ρα ο «Ριζο­σπά­στης», οι Αμε­ρι­κα­νοί τάζουν κατ’ έτος 42.000 δολ. συν 21.000 δολ. για την εξά­μη­νη παρά­τα­ση, με το συνο­λι­κό κόστος συμ­βο­λαί­ου να φτά­νει, και για 5 λιμά­νια για πεντέ­μι­σι χρό­νια εκμε­τάλ­λευ­σης, τα 1.143.750 δολά­ρια.

Επι­πλέ­ον, ενώ ο αρχι­κός σχε­δια­σμός τους ήταν «μόνο» για τα 5 λιμά­νια (Πει­ραιάς, Θεσ­σα­λο­νί­κη, Αλε­ξαν­δρού­πο­λη, Βόλος, Καβά­λα), τώρα στα σχε­τι­κά τους έγρα­φα κάνουν λόγο και για «άλλους καθο­ρι­σμέ­νους δευ­τε­ρεύ­ο­ντες θαλάσ­σιους λιμέ­νες ανά­λο­γα με τις ανά­γκες σε όλη την Ελλά­δα» («other designated secondary seaports as needed throughout Greece»).

Άλλω­στε, ήδη από την προη­γού­με­νη θητεία της ΝΔ, το γιγα­ντιαίο πλοίο υπο­στή­ρι­ξης των Αμε­ρι­κα­νών «USS Hershel “Woody” Williams» (έχει ως βάση του τη Σού­δα, επι­χει­ρεί στη ζώνη ευθύ­νης του 6ου Στό­λου, κύρια στις αφρι­κα­νι­κές ακτές) έδε­σε στον Αστα­κό Αιτω­λο­α­καρ­να­νί­ας για να πραγ­μα­το­ποι­ή­σει εργα­σί­ες προ­γραμ­μα­τι­σμέ­νης συντή­ρη­σης, δεί­χνο­ντας από τότε τα σχέ­διά τους για μετα­τρο­πή ολό­κλη­ρης της χώρας σε βάση υπο­στή­ρι­ξης των ΑμερικανοΝΑΤΟικών.

Συνεχείς διεκπεραιώσεις 365 μέρες τον χρόνο

Σε κάθε περί­πτω­ση οι Αμε­ρι­κα­νοί κάνουν σαφές ότι «οι υπη­ρε­σί­ες S&RTS θα καλύ­πτουν όλο το φάσμα της δια­χεί­ρι­σης στρα­τιω­τι­κού φορ­τί­ου των ΗΠΑ (π.χ. εμπο­ρευ­μα­το­κι­βώ­τια, οχή­μα­τα, φορ­τη­γά και αερο­σκά­φη περι­στρο­φι­κών ή στα­θε­ρών πτε­ρυ­γί­ων) που διεκ­πε­ραιώ­νο­νται μέσω των καθο­ρι­σμέ­νων λιμέ­νων. Επι­χει­ρη­σια­κά καθή­κο­ντα θα περι­λαμ­βά­νουν, αλλά δεν θα περιο­ρί­ζο­νται, σε όλες τις υπη­ρε­σί­ες φορ­το­εκ­φόρ­τω­σης που απαι­τού­νται για τη φόρ­τω­ση και εκφόρ­τω­ση πλοί­ων, φορ­τη­γών και σιδη­ρο­δρο­μι­κών συρ­μών», διευ­κρι­νί­ζουν οι Αμε­ρι­κα­νοί, κάνο­ντας καθα­ρό ότι εκτός των λιμα­νιών, βάζουν πόδι και στο οδι­κό και σιδη­ρο­δρο­μι­κό δίκτυο όπου αυτό τους χρειά­ζε­ται, όπως γίνε­ται άλλω­στε ήδη π.χ. στην Αλε­ξαν­δρού­πο­λη, όπο­τε ξεφορ­τώ­νει εκεί πλοίο τους, και ακο­λού­θως σε συντο­νι­σμό με το Λιμε­νι­κό, την Αστυ­νο­μία και τον Στρα­τό Ξηράς ξεκι­νά η διεκ­πε­ραί­ω­ση φορ­τί­ων προς Βουλ­γα­ρία και βορειό­τε­ρα μέσω του οδι­κού και σιδη­ρο­δρο­μι­κού δικτύ­ου του Έβρου. Άλλω­στε, και σε άλλο σημείο των εγγρά­φων τους ανα­φέ­ρε­ται ότι όπο­τε ζητη­θεί «ο ανά­δο­χος θα φρο­ντί­σει για την εσω­τε­ρι­κή μετα­φο­ρά στρα­τιω­τι­κού φορ­τί­ου από/προς τις υπο­στη­ρι­ζό­με­νες από την παρού­σα σύμ­βα­ση πόλεις — λιμά­νια (Πει­ραιάς, Θεσ­σα­λο­νί­κη, Αλε­ξαν­δρού­πο­λη, Βόλος και Καβά­λα), προς/από διά­φο­ρες τοπο­θε­σί­ες με βάση τις απαι­τή­σεις της απο­στο­λής», π.χ. από τον Βόλο στο Στε­φα­νο­βί­κειο όπου ανα­πτύσ­σουν ελι­κό­πτε­ρά τους.

1.2.1.2 Οι συμ­βα­τι­κές υπη­ρε­σί­ες θα περι­λαμ­βά­νουν τη δυνα­τό­τη­τα να εργά­ζο­νται ταυ­τό­χρο­να πολ­λα­πλά σκά­φη και κατα­στρώ­μα­τα πλοί­ων, σε οποιον­δή­πο­τε από τους κύριους θαλάσ­σιους λιμέ­νες, π.χ. Πει­ραιάς, Θεσ­σα­λο­νί­κη, Αλε­ξαν­δρού­πο­λη, Βόλος και Καβά­λα, Ελλά­δα. Ο Ανά­δο­χος θα είναι επί­σης υπεύ­θυ­νος για την παρο­χή άλλων τερ­μα­τι­κών υπη­ρε­σιών σε κάθε θαλάσ­σιο λιμάνι/τερματικό σταθ­μό στην Περιο­χή Ευθύ­νης (AOR) 24 ώρες την ημέ­ρα επτά (7) ημέ­ρες την εβδο­μά­δα και 365 ημέ­ρες το χρό­νο. Ο Ανά­δο­χος θα χει­ρί­ζε­ται όλες τις κατη­γο­ρί­ες προ­μη­θειών που περι­λαμ­βά­νουν στρα­τιω­τι­κά οχή­μα­τα έως 150.000 λίβρες, Όπλα, Πυρο­μα­χι­κά και Εκρη­κτι­κά (AA&E) & επι­κίν­δυ­να υλι­κά, καθώς και ευαί­σθη­τα, ελεγ­χό­με­να, ψυγεία ή/και άλλα γενι­κά φορ­τία Υπουρ­γεί­ου Άμυ­νας που δια­κι­νού­νται με όλους τους τρό­πους μετα­φο­ράw. 1.2 Πεδίο εφαρ­μο­γής υπη­ρε­σί­ας. Παρο­χή S&RTS σε κύριο(ους) καθο­ρι­σμέ­νους θαλάσ­σιους λιμέ­νες του Πει­ραιά, Θεσ­σα­λο­νί­κης, Αλε­ξαν­δρού­πο­λης, Βόλου και Καβά­λας, και άλλοι καθο­ρι­σμέ­νοι δευ­τε­ρεύ­ο­ντες θαλάσ­σιοι λιμέ­νες ανά­λο­γα με τις ανά­γκες σε όλη την Ελλά­δα, με βάση τη σύμ­βα­ση του Αμυ­ντι­κού Συστή­μα­τος Μετα­φο­ρών (DTS) ΗΠΑ Ελλά­δας — Όλες οι εργα­σί­ες θα ολοκληρωθούν (…)

Θα δου­λεύ­ουν, δε, νυχθη­με­ρόν καθώς «ο ανά­δο­χος ενδέ­χε­ται να υπο­χρε­ω­θεί να εκτε­λεί ταυ­τό­χρο­να υπη­ρε­σί­ες στα ανα­φε­ρό­με­να λιμά­νια 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέ­ρες τη βδο­μά­δα, 365 ημέ­ρες τον χρό­νο», όπως ξεκα­θα­ρί­ζε­ται ευθύς εξαρ­χής, δίνο­ντας μια ιδέα του φόρ­του εργα­σί­ας, το τι σκο­πεύ­ουν να περά­σουν από εδώ, σε υπο­στή­ρι­ξη των στρα­τευ­μά­των τους. Αλλω­στε, δίνουν ως ωρά­ρια Δευ­τέ­ρα έως Κυρια­κή (συμπε­ρι­λαμ­βα­νο­μέ­νου Σαβ­βα­το­κύ­ρια­κου), πρω­ι­νή βάρ­δια 07.30 — 14.30, απο­γευ­μα­τι­νή βάρ­δια 15.00 — 22.00, νυχτε­ρι­νή 22.00 — 05.00, ενώ ξεκα­θα­ρί­ζουν ότι «όταν το υπα­γο­ρεύ­σουν οι επι­χει­ρη­σια­κές απαι­τή­σεις, οι ώρες βάρ­διας ανά ημέ­ρα εργα­σί­ας θα είναι ευέ­λι­κτες έως και 12 ώρες (δηλα­δή, από τις 07.00 έως τις 19.00, ενώ οι ώρες της νυχτε­ρι­νής βάρ­διας θα είναι από τις 19.00 έως τις 07.00)

Οι «υπη­ρε­σί­ες» για τις οποί­ες θα δεσμευ­τεί κάθε πάρο­χος «περι­λαμ­βά­νουν την ικα­νό­τη­τα να εξυ­πη­ρε­τεί ταυ­τό­χρο­να πολ­λα­πλά σκά­φη και κατα­στρώ­μα­τα, σε οποιον­δή­πο­τε από τους κύριους θαλάσ­σιους λιμέ­νες, π.χ. Πει­ραιάς, Θεσ­σα­λο­νί­κη, Αλε­ξαν­δρού­πο­λη, Βόλος και Καβά­λα. Ο ανά­δο­χος θα είναι επί­σης υπεύ­θυ­νος για την παρο­χή άλλων υπη­ρε­σιών σε κάθε λιμάνι/τερματικό σταθ­μό στην Περιο­χή Ευθύ­νης» (Ελλά­δα), ενώ «θα χει­ρί­ζε­ται όλες τις κατη­γο­ρί­ες εφο­δί­ων που περι­λαμ­βά­νουν στρα­τιω­τι­κά οχή­μα­τα έως 150.000 λίβρες, όπλα, πυρο­μα­χι­κά και εκρη­κτι­κά (AA&E) και επι­κίν­δυ­να υλι­κά (hazardous materials)» κ.λπ.

Φράχτες, συρματοπλέγματα, κράτος εν κράτει

Κι επει­δή όλα αυτά είναι πολύ …ευαί­σθη­τα ζητή­μα­τα, παίρ­νουν τα μέτρα τους. Σε ειδι­κή ενό­τη­τα για την «ασφά­λεια» τονί­ζουν ότι αφο­ρά την προ­στα­σία π.χ. από «βαν­δα­λι­σμούς και τρο­μο­κρα­τία» (έννοιες — λάστι­χο στα χέρια τους, που περι­λαμ­βά­νουν και την πάλη του λαϊ­κού κινή­μα­τος απέ­να­ντι στους σχε­δια­σμούς τους) με μέτρα που μετα­ξύ άλλων «έχουν σχε­δια­στεί για την άρνη­ση της μη εξου­σιο­δο­τη­μέ­νης πρό­σβα­σης σε εγκα­τα­στά­σεις, εξο­πλι­σμό και πόρους για την προ­στα­σία του προ­σω­πι­κού και της ιδιο­κτη­σί­ας από ζημιές». Προσ­διο­ρί­ζουν, δε, ως μέτρα τη «χρή­ση κοντέι­νερς για στή­σι­μο περι­με­τρι­κού τεί­χους, τσι­με­ντέ­νια φράγ­μα­τα, περι­φρά­ξεις, κλει­δα­ριές ή συμ­βε­βλη­μέ­νο προ­σω­πι­κό ασφα­λεί­ας».

Μάλι­στα, έχουν ολό­κλη­ρο σχέ­διο απο­μό­νω­σης των χώρων που θα κατα­λά­βουν στα λιμά­νια. Δια­βά­ζου­με: «Ο ανά­δο­χος κατό­πιν αιτή­μα­τος (των Αμε­ρι­κα­νών) θα παρά­σχει κοντέι­νερ ύψους του­λά­χι­στον 20 ποδών για την κατα­σκευή περι­με­τρι­κού τεί­χους ασφα­λεί­ας για χρή­ση σε κάθε κύρια/δευτερεύουσα πύλη όταν παραγγελθεί/χρειαστεί. Τα εμπο­ρευ­μα­το­κι­βώ­τια τοπο­θε­τού­νται από άκρη σε άκρη και με τέτοιο τρό­πο ώστε να παρέ­χε­ται 100% αδιά­σπα­στος χώρος μετα­ξύ κάθε εμπο­ρευ­μα­το­κι­βω­τί­ου με μία μόνο είσο­δο και έξο­δο που να καλύ­πτει ολό­κλη­ρη την ακτί­να της καθο­ρι­σμέ­νης περιο­χής εργα­σί­ας».

Επι­πρό­σθε­τα, κατ’ απαί­τη­ση των Αμε­ρι­κα­νών, «ο Ανά­δο­χος θα παρέ­χει περί­φρα­ξη ασφα­λεί­ας» με φρά­κτη ύψους του­λά­χι­στον 3 μέτρων «και επι­στρω­μέ­νο με συρ­μα­τό­πλεγ­μα (αν χρειά­ζε­ται)», τονί­ζο­ντας ότι θα πρέ­πει να αντέ­χει και σε από­πει­ρες «εισβο­λής» και οπωσ­δή­πο­τε «να ασφα­λί­ζει ολό­κλη­ρη την καθο­ρι­σμέ­νη περιο­χή», ενώ σε κάθε περί­πτω­ση «η περί­φρα­ξη θα χρη­σι­μο­ποιεί­ται για να δια­χω­ρί­ζε­ται όλο το φορ­τίο της USG (η κυβέρ­νη­ση των ΗΠΑ) από οποιο­δή­πο­τε άλλο εμπο­ρι­κό φορ­τίο που τοπο­θε­τεί­ται σε καθο­ρι­σμέ­νη εγκα­τά­στα­ση ή περιο­χή λιμέ­να», όπως σημειώ­νε­ται, κάνο­ντας και σε αυτήν την περί­πτω­ση καθα­ρό ότι οι Αμε­ρι­κα­νοί — με λυμέ­να τα χέρια από τις συμ­φω­νί­ες με ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ — βλέ­πουν τα λιμά­νια της χώρας τους ως έδα­φός τους, όπου θα απο­μο­νώ­νουν ζώνες και θα κάνουν ό,τι θέλουν.

Εξάλ­λου, υπάρ­χει και ειδι­κή ρήτρα για την «Ασφά­λεια Στρα­τιω­τι­κών Αερο­σκα­φών ή Εξει­δι­κευ­μέ­νου Φορ­τί­ου», όπου «ο Ανά­δο­χος, κατό­πιν αιτή­μα­τος της USG, μπο­ρεί να κλη­θεί να παρά­σχει πρό­σθε­τη ασφά­λεια», οπό­τε «θα πρέ­πει να τίθε­νται αερο­σκά­φη ή εξει­δι­κευ­μέ­να οχή­μα­τα υπό συνε­χή επι­τή­ρη­ση». Αλλω­στε, ήδη π.χ. από την Αλε­ξαν­δρού­πο­λη έχουν περά­σει εκα­το­ντά­δες ελι­κό­πτε­ρα και ερπυ­στριο­φό­ρα ή τρο­χο­φό­ρα τεθω­ρα­κι­σμέ­να οχή­μα­τα μεγά­λης γι’ αυτούς αξίας.

Επιτήρηση, χαφιεδισμός, τρομοκρατία

Στο μετα­ξύ, σε μια παρά­γρα­φο που βρω­μο­κο­πά την ανε­ξέ­λεγ­κτη δρά­ση μυστι­κών υπη­ρε­σιών, κρα­τι­κών και παρα­κρα­τι­κών μηχα­νι­σμών παρα­κο­λού­θη­σης, κατα­στο­λής και χαφιε­δι­σμού, και με τίτλο «Επι­βο­λή Νόμου/Αντικατασκοπεία», ορί­ζε­ται ότι «σε περί­πτω­ση γνω­στής ή πιθα­νής εισβο­λής, ο ανά­δο­χος θα συναι­νέ­σει στις απαι­τή­σεις της Αντι­κα­τα­σκο­πεί­ας ή της αρμό­διας Υπη­ρε­σί­ας Εφαρ­μο­γής του Νόμου να εφαρ­μό­σει εργα­λεία εγκλη­μα­το­λο­γι­κής ανά­λυ­σης στα συστή­μα­τα πλη­ρο­φο­ριών του ανα­δό­χου που επλή­γη­σαν από την εισβο­λή, συμπε­ρι­λαμ­βα­νο­μέ­νων συστη­μά­των παρα­κο­λού­θη­σης, συστη­μά­των απει­κό­νι­σης και κάθε άλλη τεχνι­κή που η Υπη­ρε­σία θέλει να εφαρ­μό­σει προ­κει­μέ­νου να ανα­λύ­σει απο­τε­λε­σμα­τι­κά την εισβο­λή». Αλλω­στε, «τίπο­τα μέσα στο συμ­βό­λαιο δεν θα περιο­ρί­σει τη δυνα­τό­τη­τα επι­βο­λής του νόμου ή δρα­στη­ριό­τη­τες αντι­κα­τα­σκο­πεί­ας, ή άλλες δρα­στη­ριό­τη­τες προς το συμ­φέ­ρον της USG», τονί­ζε­ται χαρα­κτη­ρι­στι­κά.

Αλλά και «αν η (αμε­ρι­κα­νι­κή) κυβέρ­νη­ση ειδο­ποι­ή­σει τον Ανά­δο­χο ότι η απα­σχό­λη­ση οποιου­δή­πο­τε υπαλ­λή­λου του είναι επι­ζή­μια για τα συμ­φέ­ρο­ντα ή θέτει σε κίν­δυ­νο την ασφά­λεια των ΗΠΑ, ο Ανά­δο­χος θα απο­μα­κρύ­νει και θα απο­κλεί­σει αυτό το άτο­μο από στρα­τιω­τι­κές επι­χει­ρή­σεις» (όλα όσα θα γίνο­νται δηλα­δή στον …αμε­ρι­κα­νι­κό τομέα του εκά­στο­τε λιμέ­να) και «θα προ­βεί σε οποιεσ­δή­πο­τε αλλα­γές είναι απα­ραί­τη­τες στους διο­ρι­σμούς». Ορος που μπαί­νει από τους Αμε­ρι­κα­νούς ώστε να δια­σφα­λί­σουν ότι θα έχουν προ­σω­πι­κό από­λυ­τα υπο­ταγ­μέ­νο στις δια­τα­γές τους, χώρια την παρα­κο­λού­θη­ση και το φακέ­λω­μα από πλευ­ράς τους σε βάρος των εργαζομένων.

Άλλω­στε, σε ανα­ζή­τη­ση …συνερ­γά­σι­μων μετα­ξύ του προ­σω­πι­κού, οι Αμε­ρι­κα­νοί βάζουν κι άλλη μία ρήτρα, ότι «τα άτο­μα που απα­σχο­λού­νται από την κυβέρ­νη­ση θα ανα­φέ­ρουν περι­στα­τι­κά που σχε­τί­ζο­νται με απει­λές, δεί­κτες συμπε­ρι­φο­ράς και άλλα θέμα­τα ενδια­φέ­ρο­ντος της Αντι­κα­τα­σκο­πεί­ας (CI) στον Υπεύ­θυ­νο Ασφά­λειας Εγκα­τα­στά­σε­ων, στο πλη­σιέ­στε­ρο στρα­τιω­τι­κό γρα­φείο CI, στο FBI, ή στην Υπη­ρε­σία Αμυ­ντι­κής Αντι­κα­τα­σκο­πεί­ας και Ασφά­λειας (Defense Counterintelligence and Security Agency)»…

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο