Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

ΔΕΣΚ Σιδηροδρομικών: Στις 7 Φλεβάρη έκρουε τον κώδωνα του κινδύνου για «το δυστύχημα που έρχεται»!!!

«Όσο δεν παίρ­νο­νται μέτρα προ­στα­σί­ας στους εργα­σια­κούς χώρους και την ασφα­λή λει­τουρ­γία και κυκλο­φο­ρία των τρέ­νων, τα ατυ­χή­μα­τα δεν έχουν τελειω­μό», ανά­φε­ρε σε ανα­κοί­νω­σή της, στις 7 Φλε­βά­ρη 2023, η «Δημο­κρα­τι­κή Ενω­τι­κή Συν­δι­κα­λι­στι­κή Κίνη­ση» Σιδη­ρο­δρο­μι­κών (ΔΕΣΚ), με αφορ­μή τα άλλα δύο ατυ­χή­μα­τα που είχαν σημειω­θεί  εκεί­νες τις ημέ­ρες τα οποία προ­στέ­θη­καν στον μακρύ κατά­λο­γο, με τις αμα­ξο­στοι­χί­ες 51 και 61 αντίστοιχα.

Από τον περα­σμέ­νο Ιού­λιο η ΔΕΣΚ Σιδη­ρο­δρο­μι­κών, με αλλε­πάλ­λη­λες ανα­κοι­νώ­σεις της έκρουε τον κώδω­να του κιν­δύ­νου για την κατά­στα­ση που επι­κρα­τεί στον σιδη­ρό­δρο­μο με τελευ­ταία αυτή στις 7 Φλε­βά­ρη 2023, όπου επι­σή­μα­νε χαρακτηριστικά:

«Είναι πλέ­ον εξορ­γι­στι­κό αυτά να απο­τε­λούν σχε­δόν καθη­με­ρι­νό φαι­νό­με­νο και να μην παίρ­νε­ται κανέ­να ουσια­στι­κό μέτρο, να μη δρο­μο­λο­γεί­ται καμία βελ­τί­ω­ση στην υπο­δο­μή και λει­τουρ­γία, να μην ελέγ­χο­νται οι εμπλε­κό­με­νοι φορείς και να μην ανα­ζη­τού­νται ευθύνες.

Όπως οι προη­γού­με­νες κυβερ­νή­σεις έτσι και η σημε­ρι­νή έχει άλλες προ­τε­ραιό­τη­τες και όχι την ασφα­λή μετα­κί­νη­ση των πολι­τών. Αντι­λαμ­βά­νο­νται την ασφά­λεια ως κόστος.

Το υπουρ­γείο βρί­σκει λεφτά για τις διά­φο­ρες εργο­λα­βί­ες, αλλά για να ολο­κλη­ρω­θούν επι­τέ­λους οι σιδη­ρο­δρο­μι­κές υπο­δο­μές και τα συστή­μα­τα ασφα­λούς κυκλο­φο­ρί­ας  ΟΧΙ! “Έχουν καιρό.…κάποια στιγ­μή θα τελειώσουν”.

Η ΡΑΣ επι­λε­κτι­κά παρεμ­βαί­νει, αφή­νο­ντας εκτε­τα­μέ­να κενά και σοβα­ρές ελλεί­ψεις στο απυρόβλητο.

Διά­φο­ροι φορείς, ΟΣΕ και HELLENIC TRAIN αλλη­λο-μετα­φέ­ρουν τις ευθύ­νες τους, αλλά κανείς στο τέλος δεν φταί­ει.…. Φταί­νε τα φαι­νό­με­να που είναι έντο­να και πλημ­μυ­ρί­ζει η γραμ­μή, φταί­νε οι φωτιές που άφη­σαν καμέ­νους κορ­μούς, φταί­ει το χιό­νι, φταί­νε οι άλλοι, φταί­με λίγο και εμείς, φταί­ει και ο Χατζηπετρής…!!!

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΚΟΡΟΪΔΙΑ

Δεν θα περι­μέ­νου­με το δυστύ­χη­μα που έρχε­ται, για να τους δού­με να χύνουν κρο­κο­δεί­λια δάκρυα κάνο­ντας διαπιστώσεις».

Μάλι­στα, η ΔΕΣΚ Σιδη­ρο­δρο­μι­κών κατ’ επα­νά­λη­ψη και με πολύ­μορ­φη δρά­ση έφε­ρε στο προ­σκή­νιο αιτή­μα­τα και διεκ­δι­κή­σεις που η σημα­σία τους απο­κτά τρα­γι­κή επικαιρότητα.

Συγκε­κρι­μέ­να η ΔΕΣΚ Σιδη­ρο­δρο­μι­κών διεκ­δι­κού­σε και διεκδικεί:

Άμε­ση πρό­σλη­ψη στον ΟΣΕ και την HELLENIC TRAIN μόνι­μου προ­σω­πι­κού με συγκρο­τη­μέ­να δικαιώ­μα­τα για την κάλυ­ψη των πολύ μεγά­λων και σοβα­ρών ελλεί­ψε­ων σε όλες τις ειδι­κό­τη­τες. Αντί­στοι­χη εξει­δί­κευ­ση και πιστο­ποί­η­ση του προσωπικού.

Προ­γράμ­μα­τα εκπαί­δευ­σης όλων των εργα­ζο­μέ­νων στον ασφα­λή τρό­πο εκτέ­λε­σης των εργασιών.

Ολο­κλή­ρω­ση των έργων υπο­δο­μής και ασφα­λούς λει­τουρ­γί­ας του σιδη­ρο­δρο­μι­κού δικτύου.

Σωστή συντή­ρη­ση και επι­σκευή του τρο­χαί­ου υλι­κού και της γραμμής.

Συντή­ρη­ση, επι­σκευή και εκσυγ­χρο­νι­σμό όλου του τεχνι­κού εξο­πλι­σμού και όλων των εγκα­τα­στά­σε­ων για ασφα­λή εργασία.

Μέτρα ασφα­λούς κυκλο­φο­ρί­ας των τρέ­νων ιδιαί­τε­ρα κατά τη διέ­λευ­σή τους από κατοι­κη­μέ­νες περιοχές.

Να χορη­γη­θούν όλα τα Μέσα Ατο­μι­κής Προστασίας.

Τεχνι­κός Ασφά­λειας και για­τρός Εργα­σί­ας σε κάθε συγκρότημα.

Ανακοίνωση της ΔΕΣΚ Σιδηροδρομικών και στις 24/1/2023

Επι­ση­μαί­νε­ται ότι η ΔΕΣΚ Σιδη­ρο­δρο­μι­κών με αφορ­μή το σοβα­ρό ατύ­χη­μα που σημειώ­θη­κε στις 24 Γενά­ρη 2023 στο Κεντρι­κό Εργο­στά­σιο Πει­ραιά της Hellenic Train (ΤΡΑΙΝΟΣΕ), σε ανα­κοί­νω­σή της, μετα­ξύ άλλων, σημεί­ω­νε τα εξής:

«Πραγ­μα­τι­κά ανα­ρω­τιέ­ται κανείς τι άλλο πρέ­πει να συμ­βεί για να ανα­λά­βουν επι­τέ­λους τις ευθύ­νες τους, η κυβέρ­νη­ση, η εργο­δο­σία. Πρέ­πει πρώ­τα να θρη­νή­σου­με νεκρούς και μετά να παρ­θούν μέτρα προ­στα­σί­ας της ανθρώ­πι­νης ζωής; Πόσο κοστο­λο­γεί­ται για τους παρα­πά­νω η ανθρώ­πι­νη ζωή;», σημεί­ω­νε η «Δημο­κρα­τι­κή Ενω­τι­κή Συν­δι­κα­λι­στι­κή Κίνη­ση» Σιδη­ρο­δρο­μι­κών (ΔΕΣΚ Σ).

Όπως ανά­φε­ρε, «το ζήτη­μα των ατυ­χη­μά­των και δυστυ­χη­μά­των στους χώρους δου­λειάς, στις δια­βά­σεις και στη γραμ­μή του Σιδη­ρο­δρό­μου δεν είναι νέο φαι­νό­με­νο. (Πρό­σφα­τα απο­λύ­θη­καν από τον ΟΣΕ 160 εκπαι­δευ­μέ­νοι και πιστο­ποι­η­μέ­νοι Φύλα­κες Ισό­πε­δων Διαβάσεων).

Οι εργα­ζό­με­νοι στα μηχα­νερ­γο­στά­σια, στη γραμ­μή και στα τρέ­να, αλλά και οι επι­βά­τες και οι πεζοί βρί­σκο­νται καθη­με­ρι­νά εκτε­θει­μέ­νοι σε μια σει­ρά κιν­δύ­νους, για τους οποί­ους οι κυβερ­νή­σεις και οι εται­ρεί­ες αδια­φο­ρούν, δεν παίρ­νουν κανέ­να μέτρο για ασφα­λή εργα­σία στους χώρους δου­λειάς, δεν παίρ­νουν κανέ­να μέτρο ασφα­λούς κυκλο­φο­ρί­ας των τρέ­νων για­τί απο­τε­λούν κόστος και εμπό­διο στην κερ­δο­φο­ρία τους».

902.gr

«Ναι, αλλά ο Στά­λιν…», του Νίκου Μόττα

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο