Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Επιδρομή ναζί ή οπαδική βία…

Γρά­φει ο \\ Σπύ­ρος Τζόκας

Εντά­ξει συμ­φω­νού­με ο πρω­θυ­πουρ­γός είναι θεσμός, εκλέ­γε­ται από το λαό, δεν μπο­ρείς να αρνη­θείς όταν σε καλεί. Εξάλ­λου για να αρνη­θείς χρειά­ζο­νται ισχυ­ρά επι­χει­ρή­μα­τα και καρύ­δια για να τα εκφρά­σεις δημό­σια. Ωστό­σο  και τα επι­κοι­νω­νια­κά show έχουν και τα όρια τους. Το τερματίσαμε.

Έτσι  κατά την ταπει­νή μου γνώ­μη, αν δεν ανα­βλη­θεί αυτή η συνά­ντη­ση,  η ΑΕΚ που θρη­νεί το παλι­κά­ρι της  δεν πρέ­πει να παρα­στεί  στην φαρ­σο­κω­μω­δία που συγκα­λεί ο κύριος Μητσο­τά­κης για τους ακό­λου­θους  λόγους:

  1. Για­τί αυτό το κρά­τος είναι ο ηθι­κός αυτουρ­γός ενός εγκλή­μα­τος, το οποίο οι ανάλ­γη­τοι εκπρό­σω­ποι του το βαπτί­ζουν οπα­δι­κή βία και χου­λι­γκα­νι­σμό. Όλα τα επί­ση­μα έγγρα­φα το αποδεικνύουν.
  2. Η συνά­ντη­ση αυτή μετα­τρέ­πει τη φασι­στι­κή βία, την κατα­δρο­μή και τη στυ­γνή δολο­φο­νία ενός νέου ανθρώ­που σε οπα­δι­κή βία και σε υπό­θε­ση των μεγα­λο­πα­ρα­γό­ντων του ποδο­σφαί­ρου. Είναι ξεκά­θα­ρα απο­προ­σα­να­το­λι­στι­κή. Τι χρεία απο­δεί­ξε­ων θέλουμε;
  3. Τα διε­θνή ΜΜΕ μιλά­νε για επι­δρο­μή νεο­να­ζί στην Αθή­να και μόνο τα δικά μας ΜΜΕ και η κυβέρ­νη­ση μιλά­νε για οπα­δούς και χούλιγκανς!!!
  4. Η συνά­ντη­ση με αυτή την ατζέ­ντα είναι πλυ­ντή­ριο πρώ­της τάξης για τους Κρο­ά­τες , την ΟΥΕΦΑ, την Ελλη­νι­κή Αστυ­νο­μία και το Υπουρ­γείο Προ­στα­σί­ας του Πολίτη.
  5. Η φασι­στι­κή βία είναι παγκο­σμιο­ποι­η­μέ­νη και οργα­νω­μέ­νη. Συν­δέ­ε­ται με κυρί­αρ­χα (πολυ­ε­θνι­κά και εθνικά)οικονομικά, πολι­τι­κά συμ­φέ­ρο­ντα, δομές επι­τή­ρη­σης και κατα­στο­λής, κήν­σο­ρες επι­στη­μο­νι­κής ανά­λυ­σης και μιντια­κής ανα­πα­ρά­στα­σης. Έτσι εξη­γεί­ται η αφω­νία της ΟΥΕΦΑ και συνο­λι­κά του συστή­μα­τος. που τιμω­ρούν  αυστη­ρά για ένα καπνο­γό­νο μέσα στο γήπε­δο και καλά κάνουν, αλλά  ανέ­χο­νται τους σύγ­χρο­νους Ναζί να κάνουν ότι γουστάρουν.
  6. Είναι προ­κλη­τι­κή η αφω­νία του Προ­έ­δρου της ΟΥΕΦΑ, της Προ­έ­δρου της Δημο­κρα­τί­ας και του Πρω­θυ­πουρ­γού της χώρας. Ουδε­μία δήλωση.
  7. Η ΑΕΚ σε τελι­κή ανά­λυ­ση δεν έχει κανέ­ναν λόγο να κάτσει στο ίδιο τρα­πέ­ζι , ούτε με τον κύριο Τσε­φέ­ριν, ούτε με τον κύριο Οικο­νό­μου, για­τί απο­τε­λούν μέρος του προβλήματος.
  8. Μετά και τις δηλώ­σεις του Προ­έ­δρου της Κρο­α­τί­ας το κλί­μα βαραί­νει περισ­σό­τε­ρο και το ποδό­σφαι­ρο έρχε­ται σε δεύ­τε­ρη μοί­ρα. Η ασφά­λεια των αθλη­τών είναι πάνω απ’ όλα. Η συνά­ντη­ση όμως του πρω­θυ­πουρ­γού με τον πρό­ε­δρο της ΟΥΕΦΑ γίνε­ται μια μέρα μετά τον ποδο­σφαι­ρι­κό αγώ­να – Θρί­λερ που θα διε­ξα­χθεί στην Κρο­α­τία. Γιατί;
  9. Τέλος θα απα­ντη­θούν τα παρα­κά­τω ερω­τή­μα­τα, που έχουν να κάνουν με την ουσία στην σύσκε­ψη αυτή;
    Προ­φα­νώς όχι.
  • Πώς είναι δυνα­τόν δεκά­δες οργα­νω­μέ­νοι φασί­στες Κρο­ά­τες, με το προ­κά­λυμ­μα του οπα­δού της Δυνα­μό Ζάγκρεμπ, να δια­σχί­ζουν σε κομ­βόι, εξο­πλι­σμέ­νοι με όπλα σχε­δόν τη μισή Ευρώ­πη και ολό­κλη­ρη την Ελλά­δα, και να μην ασχο­λεί­ται κανείς, ενώ υπάρ­χει απα­γό­ρευ­ση μετα­κί­νη­σης φιλά­θλων για το παι­χνί­δι ΑΕΚ — Ντι­να­μό Ζάγκρεμπ;
  • Πώς είναι δυνα­τόν, μέρες πριν το βρά­δυ της 7ης Αυγού­στου, να υπάρ­χει αλλη­λο­γρα­φία ανά­με­σα σε υπουρ­γεία της Κρο­α­τί­ας, του Μαυ­ρο­βου­νί­ου και της Ελλά­δας για το γεγο­νός ότι κατευ­θύ­νο­νται στην Ελλά­δα ναζί χού­λι­γκαν για να «σκο­τώ­σουν», και να μην «κου­νιέ­ται φύλλο;»
  • Πώς είναι δυνα­τόν να έχουν οι Αρχές στα χέρια τους: Βίντεο από τη δια­δρο­μή του κομ­βόι στην Εθνι­κή Οδό το πρωί της Δευ­τέ­ρας και βίντεο από τον σταθ­μό του ΗΣΑΠ «Ειρή­νη», που δεί­χνουν δεκά­δες ναζί εξο­πλι­σμέ­νους να κάνουν δρο­μο­λό­γιο μέχρι τον Περισ­σό και να μην γίνε­ται απο­λύ­τως τίποτα;
  • Για­τί απο­σύρ­θη­καν τα ΜΑΤ από το γήπε­δο της ΑΕΚ, το βρά­δυ της επί­θε­σης, μετά το τέλος της προ­πό­νη­σης των ομάδων;

ΣΠΥΡΟΣ ΤΖΟΚΑΣ
Πανε­πι­στη­μια­κός, συγγραφέας

Σύν­δε­σμος “BAD BLUE BOYS” της ΝΤΙΝΑΜΟ ΖΑΓΚΡΕΜΠ: Στε­νές σχέ­σεις με τους Ουκρα­νούς φασί­στες του Αζόφ

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο