Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Κινητοποίηση μαθητών στη Θεσσαλονίκη: Απαίτησαν 15 μαθητές ανά αίθουσα για την προστασία της υγείας τους (ΒΙΝΤΕΟ — ΦΩΤΟ)

Δυνα­μι­κή κινη­το­ποί­η­ση διεκ­δι­κώ­ντας όλα τα ανα­γκαία μέτρα προ­στα­σί­ας της υγεί­ας τους πραγ­μα­το­ποί­η­σαν οι μαθη­τές της Θεσ­σα­λο­νί­κης, ύστε­ρα από κάλε­σμα της Συντο­νι­στι­κής Επι­τρο­πής Μαθητών.

Η συμ­με­το­χή ήταν μαζι­κή από δεκά­δες σχο­λεία που τελούν υπό κατά­λη­ψη απαι­τώ­ντας: Όριο 15 μαθη­τές ανά τμή­μα, άμε­σες προ­σλή­ψεις καθη­γη­τών, μόνι­μο επαρ­κές προ­σω­πι­κό καθα­ριό­τη­τας, κατάρ­γη­ση της Τρά­πε­ζας Θεμά­των, όχι κάμε­ρες στα σχο­λεία, να λυθεί το ζήτη­μα με την πολύ­ω­ρη χρή­ση μάσκας που δυσκο­λεύ­ει το μάθη­μα. Μικρό­τε­ρες διδα­κτι­κές ώρες, επαρ­κή δια­λείμ­μα­τα. Με ευθύ­νη υπουρ­γεί­ου Παι­δεί­ας, Περι­φε­ρειών και δήμων να βρε­θούν κατάλ­λη­λοι χώροι για σχο­λεία με σοβα­ρά κτι­ρια­κά προ­βλή­μα­τα. Ασφα­λείς, συχνές και δωρε­άν μετα­φο­ρές για τους μαθη­τές. Να εξα­σφα­λι­στούν οι όροι για να πραγ­μα­το­ποι­η­θούν οι σχο­λι­κές εκδρο­μές ή έστω άλλες ψυχα­γω­γι­κές — εκπαι­δευ­τι­κές μαθη­τι­κές δραστηριότητες.

Στο πλευ­ρό των μαθη­τών ήταν φοι­τη­τι­κοί Σύλ­λο­γοι της Θεσ­σα­λο­νί­κης, εκπαι­δευ­τι­κοί, αλλά και γονείς μετά από κάλε­σμα της Ομο­σπον­δί­ας Γονέ­ων Κεντρι­κής Μακεδονίας.

Η συγκέ­ντρω­ση έγι­νε στο Άγαλ­μα Βενι­ζέ­λου και με συν­θή­μα­τα όπως «Ρεα­λι­σμός δεν είναι να κάτσου­με στα αυγά μας, είναι να παλέ­ψου­με για τα δικαιώ­μα­τα μας», «Δισε­κα­τομ­μύ­ρια δώσαν για το ΝΑΤΟ και για τα σχο­λεία δεν υπάρ­χει φρά­γκο», «χωρίς καθη­γη­τές σε αίθου­σες κλου­βιά αυτό δεν είναι μέτρο είναι μια τρο­λιά», «ούτε στα σχο­λεία, ούτε που­θε­νά, μπλό­κο στους φασί­στες σε κάθε γει­το­νιά» πορεύ­τη­καν στο υπουρ­γείο Μακε­δο­νί­ας – Θράκης.

Αμέ­σως μετά πραγ­μα­το­ποι­ή­θη­κε συνε­δρί­α­σης της Συντο­νι­στι­κής Επι­τρο­πής στο παρ­κά­κι έξω από το Εργα­τι­κό Κέντρο της πόλης για τον παρα­πέ­ρα συντο­νι­σμό του αγώ­να. Τη στή­ρι­ξή τους εκφρά­ζουν, με τη συμ­με­το­χή στη συνε­δρί­α­ση, εκπαι­δευ­τι­κοί, γονείς και φοιτητές.

Με την κινη­το­ποί­η­σή τους οι μαθη­τές έδω­σαν αγω­νι­στι­κή απά­ντη­ση στην κυβερ­νη­τι­κή επι­χεί­ρη­ση τρο­μο­κρά­τη­σης και κατα­στο­λής που κινή­θη­κε μέσω της Εισαγ­γε­λί­ας Ανη­λί­κων και της αστυ­νο­μί­ας, αλλά και σε όσους προ­σπα­θούν να συκο­φα­ντή­σουν τον αγώ­να τους και να τον μετα­τρέ­ψουν σε βολι­κό «αντί­πα­λο» για την κυβέρ­νη­ση, κάνο­ντας τη λαθρο­χει­ρία να προ­βάλ­λουν ως μονα­δι­κό αίτη­μα των μαθη­τών την αντί­θε­ση στη χρή­ση της μάσκας.

mathites1 mathites2 mathites3 mathites4 mathites5 mathites8

Πηγή: 902

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο