Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Ποιοι λείπουν από το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ;

Πολ­λή κου­βέ­ντα γίνε­ται το τελευ­ταίο 24ωρο με αφορ­μή ένα σποτ του ΣΥΡΙΖΑ με το οποίο υπο­τί­θε­ται πως καυ­τη­ριά­ζει τη χρη­μα­το­δό­τη­ση ΜΜΕ από την κυβέρ­νη­ση ΝΔ για την προ­βο­λή δια­φη­μι­στι­κών μηνυ­μά­των για την πανδημία.

Η απα­ρά­δε­κτη δια­δι­κα­σία που ακο­λού­θη­σε η κυβέρ­νη­ση χρη­μα­το­δο­τώ­ντας αδρά από ανύ­παρ­κτες ιστο­σε­λί­δες μέχρι διά­φο­ρες τηλε­περ­σό­νες τελευ­ταί­ας δια­λο­γής έχει σαν απο­κο­ρύ­φω­μα το γεγο­νός ότι ακό­μα και τώρα η κυβέρ­νη­ση δεν δίνει τα ακρι­βή στοι­χεία με το ποιο ΜΜΕ πήρε και τι ποσό.

Και αν κανείς περί­με­νε κεντρι­κό ρόλο στο σποτ του ΣΥΡΙΖΑ να είχαν αυτοί που τα τσέ­πω­σαν κάνει λάθος. Που­θε­νά δεν είναι οι κανα­λάρ­χες, οι μεγα­λο­δη­μο­σιο­γρά­φοι, ιδιο­κτή­τες μεγά­λων ενη­με­ρω­τι­κών ομί­λων, ούτε καν οι διά­φο­ροι απί­θα­νοι που πήραν από την εν λόγω καμπάνια.

Το κεντρι­κό πρό­σω­πο του σποτ του ΣΥΡΙΖΑ είναι ένας δημο­σιο­γρά­φος γενι­κά κι αόρι­στα. Λες και είναι όλοι ίδιοι, λες και είναι όλοι παπα­γά­λοι, λες και όλοι ζουν το μύθο τους δου­λεύ­ο­ντας στις ηλε­κτρο­νι­κές γαλέ­ρες… Η αλή­θεια είναι ότι και εκεί ‑πολύ περισ­σό­τε­ρο οι τεχνι­κοί στα ΜΜΕ- η πλειο­ψη­φία ζει όπως ένας μέσος εργα­ζό­με­νος, αντι­μέ­τω­πη συνή­θως με άθλιες εργα­σια­κές σχέ­σεις αλλά και με ποι­κί­λους εκβια­σμούς για να προ­βλη­θεί ό,τι και όπως θέλουν οι όμι­λοι που κατέ­χουν τα ΜΜΕ.

Η κόντρα μετα­ξύ ΣΥΡΙΖΑ και κυβέρ­νη­σης διε­ξά­γε­ται ουσια­στι­κά με όρους Ομερ­τα, για να μεί­νουν στην αφά­νεια αυτοί που αρμέ­γουν με πολ­λούς τρό­πους ‑και με τις δια­φη­μί­σεις που εκπο­ρεύ­ο­νται από τα υπουρ­γεία και το ευρύ­τε­ρο δημό­σιο τομέα- κρα­τι­κό χρή­μα. Για να μεί­νουν στο παρα­σκή­νιο οι κανα­λάρ­χες που παράλ­λη­λα είναι και εφο­πλι­στές και βιο­μή­χα­νοι και μεγα­λέ­μπο­ροι και μεγα­λο­κα­τα­σκευα­στές και είναι πολ­λα­πλά ευνοη­μέ­νοι και επι­δο­τού­με­νοι τόσο από τη σημε­ρι­νή όσο και από τις προη­γού­με­νες κυβερνήσεις.

Η όλη εξέ­λι­ξη αυτής της αντι­πα­ρά­θε­σης καθι­στά ακό­μα πιο εύστο­χη και πιο επι­τα­κτι­κή την ψήφι­ση της ρύθ­μι­σης που θα φέρει το ΚΚΕ «άμε­σα στη Βου­λή για την αυστη­ρο­ποί­η­ση της σχε­τι­κής νομο­θε­σί­ας, έτσι ώστε τα πλή­ρη στοι­χεία κάθε δια­φη­μι­στι­κής δαπά­νης που δια­νέ­με­ται σε ΜΜΕ και γίνε­ται από υπουρ­γεία, φορείς του δημό­σιου κι ευρύ­τε­ρου δημό­σιου τομέα, των ΔΕΚΟ κλπ, να δημο­σιεύ­ο­νται αμέ­σως κι υπο­χρε­ω­τι­κά, για να είναι γνω­στό ποιος πήρε και τι. Η μη συμ­μόρ­φω­ση θα συνε­πά­γε­ται κυρώ­σεις για τους υπευ­θύ­νους και τα ποσά θα ανα­ζη­τού­νται. Η ρύθ­μι­ση αυτή θα έχει ανα­δρο­μι­κή ισχύ, έτσι ώστε να δοθούν στη δημο­σιό­τη­τα με κάθε λεπτο­μέ­ρεια τα ποσά που δόθη­καν σε ΜΜΕ από το κρά­τος του­λά­χι­στον την τελευ­ταία δεκαετία».

Η ρύθ­μι­ση θα έρθει τις επό­με­νες μέρες από το ΚΚΕ. Εκεί να δού­με πόσα απί­δια πιά­νει ο σάκος.

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο