Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Τα Zara λυπούνται για την παρανόηση της διαφήμισης (Συγγνώμη δε ζητά)

Η εται­ρεία Zara μετά την κατα­κραυ­γή για την ανή­θι­κη (εως κτη­νώ­δι­κη) δια­φή­μι­ση, εκφρά­ζει την λύπη της για την παρα­νό­η­ση που δημιούρ­γη­σε η δια­φη­μι­στι­κή εκστρα­τεία με τις ακρω­τη­ρια­σμέ­νες κού­κλες και τα αγάλ­μα­τα τυλιγ­μέ­να στα λευ­κά που προ­κά­λε­σαν κάλε­σμα για μποϊ­κο­τάζ από ορι­σμέ­νους φιλο­πα­λαι­στί­νιους ακτι­βι­στές (Βέβαια, δεν ήταν ορι­σμέ­νη, αλλά πλή­θος κόσμου).

«Δυστυ­χώς, ορι­σμέ­νοι πελά­τες αισθάν­θη­καν προ­σβε­βλη­μέ­νοι από τις εικό­νες αυτές, που τώρα απο­μα­κρύν­θη­καν, και είδαν σε αυτές κάτι που δεν έχει σχέ­ση με τις προ­θέ­σεις της δημιουρ­γί­ας τους», ανα­φέ­ρε­ται σε μήνυ­μα που αναρ­τή­θη­κε στον λογα­ρια­σμό της Zara στο Instagram.

Χιλιά­δες σχό­λια αναρ­τή­θη­καν στον λογα­ρια­σμό αυτόν σχε­τι­κά με τις φωτο­γρα­φί­ες της δια­φη­μι­στι­κής εκστρα­τεί­ας, πολ­λά συνο­δεύ­ο­νταν από παλαι­στι­νια­κές σημαί­ες, ενώ το #BoycottZara έγι­νε viral στο Twitter (Χ).

Οι δια­μαρ­τυ­ρό­με­νοι είδαν στις φωτο­γρα­φί­ες της καμπά­νιας εικό­νες που παρέ­πε­μπαν στην Γάζα.

Οι αναρ­τή­σεις της εται­ρεί­ας στο Instagram που παρου­σί­α­ζαν την εκστρα­τεία αφαιρέθηκαν.

«Η Zara λυπά­ται για την παρα­νό­η­ση, εκφρά­ζου­με και πάλι τον βαθύ σεβα­σμό μας προς όλους», ανα­φέ­ρε­ται στο μήνυ­μα της εται­ρεί­ας που διευ­κρι­νί­ζει ότι η καμπά­νια άντλη­σε έμπνευ­ση από την ανδρι­κή ραπτι­κή των περα­σμέ­νων αιώ­νων. Οι φωτο­γρα­φί­ες δεί­χνουν ένα ατε­λιέ με σκά­λες, υλι­κά συσκευα­σί­ας, κιβώ­τια και γερα­νούς και εργά­τες με στο­λές εργασία.

 

 

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο