• [ Δικοί σου εχθροί, δικοί μου εχθροί /του σκεφτόμενου ανθρώπου είναι εχθροί]
Facebooktwitterrssyoutube

Πού θα πάμε, τι θα δούμε, τι θ’ ακούσουμε …την Δευτέρα 21 Νοεμβρίου

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

18 ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΡΩΣΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΑΠΟ 18/11 ΣΤΟ ΑΛΚΥΟΝΙΣ (ΤΑ 6 ΣΕ Α΄ΠΡΟΒΟΛΗ)
Η NEW STAR σε συνεργασία με Russian Filmmakers’ Union, “Mosfilm” και National Film Foundation of Russian Federation (Gosfilmofond) οργανώνουν ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΡΩΣΙΚΟΥ ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ από 18/11 έως 30/11 στο ΑΛΚΥΟΝΙΣ new star art cinema. Στο Φεστιβάλ θα προβληθούν 18 σπουδαίες αντιπολεμικές ταινίες, αριστουργήματα του σοβιετικού και ρώσικου κινηματογράφου, πολλές εκ των οποίων θα προβληθούν για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Θα παρευρεθεί αντιπροσωπεία ρώσων καλλιτεχνών:

KAREN GEORGIEVICH SHAKHNAZAROV. Σκηνοθέτης, Παραγωγός και Σεναριογράφος, Γενικός Διευθυντής και Πρόεδρος στo ιστορικό στούντιο MOSFILM  το μεγαλύτερο στούντιο κινηματογραφικών ταινιών και τηλεοπτικών προγραμμάτων στην Ευρώπη.
YURY IVANOVICH KOLOSOV. Επικεφαλής του Διεθνούς Τμήματος της Ρωσικής Ένωσης Κινηματογραφιστών, Τέως  διευθυντής του Moscow International Film Festival, και Α.επικεφαλής της “Sovexportfilm”.
IRINA BORISOVNA  SHEVCHUK. Καταξιωμένη σοβιετική και ρωσίδα ηθοποιός. Έγινε γνωστή από τις ταινίες  “Ήρεμες ήταν οι αυγές” (1972), “White Bim Black Ear” (1977) and “Abiturientka” (1974).
MARIJA YURIEVNA KARPOVA. Ταλαντούχα ρωσίδα ηθοποιός. Έγινε γνωστή από τις ταινίες,  “Λευκός τίγρης” 2012, “Ο δρόμος για το Βερολίνο”  2015, ormal’> Black Ear” (1977) and “Abiturientka” (1974).
VEKATERINA VLADIMIROVNA VULICHENKO. Καταξιωμένη ηθοποιός στο  MODERN THEATER.  Έγινε γνωστή από τις ταινίες  “Το Αστέρι” (2002), Σαμαρά-Gorodok (2004) και Fartovyy (2006).
ΑLEKSANDR ALEKSANDROVICH SOLOMONOV. Δημοσιογράφος, σκηνοθέτης, παραγωγός,  Α. επικεφαλής του International Department of Russian Filmmakers’ Union.

Το φεστιβάλ ξεκινάει  την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18/11 στις 19.00 με την πρεμιέρα της ταινίας  “ΛΕΥΚΟΣ ΤΙΓΡΗΣ” του KAREN GEORGIEVICH SHAKHNAZAROV (2012) ΠΑΡΟΥΣΙΑ του ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ. Μετά το τέλος της ταινίας θα ακολουθήσει συζήτηση με το κοινό. Τις επόμενες ημέρες θα ακολουθήσουν ταινίες Α΄Προβολής παρουσία των πρωταγωνιστριών.

ΑΛΚΥΟΝΙΣ newstarart cinema
ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ 42-46, ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ (ΜΕΤΡΟ Βικτώρια)
Τηλ.210 8220008210 8220023
Ημερήσιο εισιτήριο €5.00, Οικογενειακό εισιτήριο τριών ατόμων €10.00, Κάρτα Διαρκείας €20.00
Parking διαθέσιμο κάτω από τον κινηματογράφο.

«Όλγα», στην Αλκυονίδα
Όλγα Μπενάριο Γκούτμαν Πρέστες (1908-1942). Ήρθε η ώρα να την γνωρίσουμε και να την τιμήσουμε και στην Ελλάδα. ΑΠΟ 27 Οκτώβρη αποκλειστικά στο ΑΛΚΥΟΝΙΣ new star art cinema. Η ταινία είναι βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Fernando Morais 1985 που είναι βιογραφικό για την πολύπαθη ζωή της ηρωικής ΟΛΓΑ ΜΠΕΝΑΡΙΟ ΓΚΟΥΤΜΑΝ ΠΡΕΣΤΕΣ. «Η ιστορία της Όλγας δεν είχε καμία απολύτως αναφορά σε κανένα βιβλίο ή εγχειρίδιο ιστορίας. Ο πρώτος που μου είχε μιλήσει για την Όλγα ήταν ο πατέρας μου, φοβερά ενοχλημένος από την σκληρότητα με την οποία της φέρθηκαν κατά την διάρκεια της αιχμαλωσίας της. Αργότερα σαν δημοσιογράφος έκανα εξονυχιστικές έρευνες και δεν βρήκα τίποτα στα αρχεία. Λίγο έλειψε να εγκαταλείψω την έρευνά μου μέχρι που ταξίδεψα στην Λαϊκή Δημοκρατία της Γερμανίας. Μέσα από τα ντοκουμέντα που βρήκα εκεί και τις συναντήσεις με πρόσωπα που έκανα, ανακάλυψα μια γυναίκα καταπληκτική, αφοσιωμένη σώμα και ψυχή σε ένα σκοπό και της οποίας ο θάνατος ήταν μια τραγωδία. Βρίσκονταν εκεί όλες οι κλωστές για να υφανθεί ένα μυθιστόρημα που ποτέ δεν κατάφερε να εκδοθεί. Αφού είχα γράψει το βιβλίο μου, άρχισα από περιέργεια να ψάχνω ίχνη που να μνημονεύουν την Όλγα στην χώρα μου, πλάκες, δρόμους, κτλ, δεν βρήκα τίποτα. Σήμερα χάρη στο βιβλίο και στην ταινία του MONJARDIM JAYME που βασίστηκε στο βιβλίο μου, έγινε επανόρθωση αυτής της λήθης. Τώρα πια υπάρχουν δρόμοι, πλατείες, λεωφόροι σχολεία OLGA BENARIO, όπως συνέβαινε στην πατρίδα της ΛΑΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ.» Περισσότερα διαβάστε εδώ. «ΟΛΓΑ», Βιογραφικό Δράμα, Βραζιλία 2004, Διάρκεια 144΄ — ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ:  Jayme Monjardim — ΣΕΝΑΡΙΟ: Rita Buzzar, Fernando Morais (συγγραφέας) — ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ: Camila Morgado, Caco Ciocler, Luís Melo Fernanda Montenegro, Leona Cavalli κ.α. — ΜΟΥΣΙΚΗ: Marcus Viana — ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Ricardo Della Rosa — ΑΛΚΥΟΝΙΣ  new star art cinema, ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ 42-46, ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ (ΜΕΤΡΟ Βικτώρια), Τηλ.210 8220008: 210 8220023, Parking διαθέσιμο κάτω από τον κινηματογράφο.

«Το μαγαζάκι της Κεντρικής Οδού», στην Αλκυονίδα
«Το μαγαζάκι της Κεντρικής Οδού», μια εξαιρετική τσεχοσλοβάκικη ταινία του 1965, ψηφιακά επεξεργασμένη, θα προβάλλεται στην «Αλκυονίδα» από τις 10 Νοέμβρη. Η ταινία που απέσπασε το Οσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας το 1966, βασίστηκε σε ένα μυθιστόρημα του Λάντισλαβ Γκρόσμαν, ο οποίος μαζί με τους δυο σκηνοθέτες Ελαμρ Κλος και Γιαν Καντάρ υπογράφει και το σενάριο. Πρωταγωνιστούν Ζόζεφ Κρόνερ, Ιντα Καμίνσκα κ.ά. Η ταινία τοποθετείται την περίοδο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, στο Σλοβακικό Τμήμα της Τσεχοσλοβακίας. Ο Αντον «Τόνο» Μπρτκο είναι ένας φτωχός ξυλουργός, που ζει με τη γυναίκα του, τη φιλάργυρη και λάγνα Εβελίνα, η οποία δεν τον εκτιμά και πολύ. Ενα βράδυ θα τους επισκεφτεί η αδελφή της με τον σύζυγό της, ο οποίος είναι διοικητής στην πόλη. Τότε θα του δώσει την ιδιοκτησία ενός μαγαζιού κουμπιών που βρίσκεται στην Κεντρική Οδό, του οποίου η ιδιοκτήτρια είναι μία ηλικιωμένη Εβραία, σχεδόν κωφή. Ολο αυτό είναι μέρος της διαδικασίας αποκλεισμού και εξόντωσης των Εβραίων της πόλης, στο πλαίσιο της «αριανοποίησης» της γερμανικής οικονομίας που εφάρμοσαν οι ναζί και στη Σλοβακία κ.α. Οταν ο Τόνο πηγαίνει την επόμενη μέρα στο μαγαζί, γνωρίζει την κυρία Λατμάνοβα, μια καλοσυνάτη και αγαθή ιδιοκτήτρια, η οποία όμως δεν καταλαβαίνει τι συμβαίνει. Ενα μέλος της αντίστασης, ο Κουχάρ, προτείνει στον Τόνο να μείνει κι αυτή στο μαγαζί και να της πουν ότι απλά θα τη βοηθούσε, κι έτσι έκανε, ενώ αυτή πιστεύει ότι έχει σταλεί από μακρινούς συγγενείς για να την βοηθήσουν. Στην πορεία, η καλοσύνη και η αφέλεια της ηλικιωμένης σκλαβώνουν τον Τόνο, ο οποίος αρχίζει και τη συμπαθεί. Ωστόσο, της φτιάχνει και όλα τα έπιπλα, τα οποία ήταν ερείπια. Με τον καιρό, φτάνει η ώρα που οι Αρχές θα μάζευαν τους Εβραίους και θα τους στέλνανε σε στρατόπεδα συγκέντρωσης… Πρόκειται για μια ταινία βαθιά επηρεασμένη από την άσκηση της ναζιστικής εξουσίας σε μια μικρή πόλη της Σλοβακίας από τη Γερμανία. Γυρίστηκε στο Σάμπινοβ στην ανατολική Σλοβακία, με πολλά τοπικά χαρακτηριστικά, αλλά θα μπορούσε εύκολα να είναι η ιστορία μιας οποιασδήποτε αντίστοιχης πόλης κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. «Το μαγαζάκι της Κεντρικής Οδού» καταπιάνεται με τους αντισημιτικούς νόμους στη Σλοβακία και μας κατευθύνει στα ηθικά διλήμματα που επέφερε η εφαρμογή τους. Κι αυτό το κάνει με χιούμορ και ειρωνεία, καθώς ένα μέρος της ταινίας θυμίζει κλασικές κωμωδίες και ένα άλλο είναι νεορεαλιστικό δράμα. — ΑΛΚΥΟΝΙΣ  new star art cinema, ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ 42-46, ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ (ΜΕΤΡΟ Βικτώρια), Τηλ.210 8220008: 210 8220023, Parking διαθέσιμο κάτω από τον κινηματογράφο.

ΘΕΑΤΡΟ

«Απολογία Σωκράτους» του Πλάτωνα
Για τρίτη χρονιά, από τις 17 Οκτώβρη, ο Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος παρουσιάζει, κάθε Δευτέρα και Τρίτη, στις 6.30, στο θέατρο «Αλκμήνη» την «Απολογία Σωκράτους» του Πλάτωνα σε μετάφραση Αλέξανδρου Μωραϊτίδη, μουσική Χρήστου Λεοντή, δραματουργική επεξεργασία Ματίνας Μόσχοβη και σκηνοθεσία – ερμηνεία Κωνσταντίνου Κωνσταντόπουλου. Φωνή Μέλητου: Ορέστης Τρίκας. Η δίκη του Σωκράτη -η οποία είχε μια ξεκάθαρη πολιτική διάσταση και που για κάποιους ήταν σχεδόν μια τραγωδία, μια σύγκρουση, δηλαδή, στην οποία και οι δύο πλευρές (φαίνεται να) είχαν δίκιο- αποτελεί ιστορικό γεγονός. Έγινε το 399π.Χ., τέσσερα χρόνια μετά την κατάλυση της τυραννίας των Τριάκοντα και την επάνοδο της δημοκρατίας. Ο Σωκράτης κατηγορείται ότι δεν αναγνωρίζει και δεν πιστεύει στους θεούς της πόλης, ότι εισάγει νέες θεότητες και ότι διαφθείρει τους νέους. Τίμημα: θάνατος! Ο Πλάτων -μαθητής του Σωκράτη και παρών στην δίκη- με το  κείμενό του, την ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ, θέλει να αποδείξει όχι μόνον την αθωότητα του Σωκράτη, αλλά και την ηθική του μεγαλωσύνη. Θέλει να εξασφαλίσει την αθώωση του Δασκάλου του από το δικαστήριο της ιστορίας.

“Χρωματιστές Γυναίκες”, του Βασίλη Ζιώγα, από την ομάδα θεάτρου Σημείο Συναρμογής
Από 31 Οκτωβρίου και για 10 παραστάσεις κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00 στο θέατρο Faust. Η Άννα και η Έλλη. Δύο αδερφές εγκλωβισμένες στο πατρικό τους σπίτι και σε αυτό που ονοματίζουν παρελθόν. Δύο γυναίκες σε μια συνεχόμενη κατάσταση αντιπαραθέσεων και συγκρούσεων.   Δύο αντίθετοι κόσμοι που βρίσκουν το σημείο συνάντησής   τους στην ανάμνηση και στην αναπαράσταση της παιδικής τους ηλικίας. Δύο υπάρξεις, δύο αντίρροπες δυνάμεις – το συνειδητό και το ασυνείδητο. Μία διαδρομή στα σκοτεινά πεδία της φαντασίωσης και της απωθημένης επιθυμίας. Ο φόβος του ανθρώπου προς το άγνωστο, το διαφορετικό, το αβέβαιο.    Ένας αγώνας επιβίωσης, μέσα σ’ ένα λαβύρινθο συμβολικών μηνυμάτων και αλληγοριών. Η λύτρωση που έρχεται μέσω του άλλου. Ένα παράθυρο προς την ελευθερία, που ανοίγουν μαζί. Περισσότερα διαβάστε εδώ.

“Κοιμήθηκα με τα μαλλιά μου μέσα σ’ένα άδειο κουτί πίτσας” – Νευρική ανορεξία και βουλιμία
Tο έργο της πρωτοεμφανιζόμενης Έρσης Νιαώτη, “Κοιμήθηκα με τα μαλλιά μου μέσα σ’ένα άδειο κουτί πίτσας” παρουσιάζεται στο  Studio Μαυρομιχάλη σε σκηνοθεσία Στέλλας Κρούσκα. Μια γυναίκα αποφασίζει να μιλήσει για το πρόβλημα που την βασανίζει. Νευρική ανορεξία και Βουλιμία. Οι δύο όψεις του ιδίου νομίσματος. Οι διατροφικές διαταραχές είναι πρόβλημα συναισθηματικό και σωματικό. Συσχετίζονται με έμμονες ιδέες για το φαγητό, το βάρος και το σχήμα του σώματος. Έχουν αρνητικές συνέπειες στην ψυχική υγεία και εμποδίζουν αυτούς που πάσχουν να έχουν μια ευτυχισμένη και παραγωγική ζωή. Προκαλούν σοβαρές βλάβες στη σωματική υγεία και μπορεί να οδηγήσουν ακόμα και στον θάνατο. Στην εποχή της παντοκρατορίας της εικόνας, οι διατροφικές διαταραχές απασχολούν ολοένα και περισσότερο κόσμο. Ένας δυνατός και θαρραλέος μονόλογος για ένα πρόβλημα που παρά την έκτασή του παραμένει  ταμπού. Σκηνοθεσία: Στέλλα Κρούσκα. Σκηνογραφία: Διονύσης Μανουσάκης. Μουσική: Σταύρος Γασπαράτος. Φωτισμοί – Φωτογραφίες: Κωστής Καπελώνης. Βοηθός σκηνογράφου: Δάφνη Μαλέα. Παίζει η Στέλλα Κρούσκα. — ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ: Κανονικό: 10 ευρώ. Φοιτητικό, κάτω των 25 ετών και άνω των 65 ετών: 8 ευρώ. Άνεργοι, ατέλειες: 5 ευρώ — Κάθε Δευτέρα στις 21.00

«Κόραξ» του Νικόλα Πανταζή στο Θέατρο Αθηναΐς
Δυο αδέλφια, ο Έκτορας και ο Πάρης, συναντώνται μετά από χρόνια, προκειμένου να βρουν τις απαντήσεις που χρειάζονται για να συνεχίσουν τη διαδρομή τους. Ο ένας είναι έγκλειστος σε ίδρυμα. Ο άλλος, «έγκλειστος» της ζωής. Δύο διαφορετικοί κόσμοι, αυτός του παραμυθιού κι εκείνος της στυγνής πραγματικότητας, έρχονται αντιμέτωποι με κρυμμένα μυστικά σ’ ένα σπίτι. Η λύση βρίσκεται σ’ ένα Αίνιγμα. «Ποιος είναι αυτός που δεν σκοτώνει και 12 σκοτώνει;» Στο σύγχρονο, μυστηριώδες παραμύθι, που υπογράφει ο Νικόλας Πανταζής, οι θεσμοί της οικογένειας, της θρησκείας και της κοινωνίας γυρνούν σαν σφαίρες μέσα στο περίστροφο και περιμένουν αυτόν που θα τραβήξει τη σκανδάλη … Η σκηνοθεσία του Κωστή Καπελώνη απογειώνει τα ακραία συναισθήματα και η μουσική του Νίκου Ζούδιαρη δημιουργεί ένα ξεχωριστό ηχητικό και σχεδόν σκηνογραφικό τοπίο. ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ / Συγγραφή κειμένου :  Νικόλας Πανταζής, Σκηνοθεσία :  Κωστής Καπελώνης, Μουσική : Νίκος Ζούδιαρης, Παίζουν οι  ηθοποιοί : Θάνος Αλεξίου, Νικόλας Πανταζής — Φωτισμοί : Κωστής Καπελώνης — Βοηθός  Σκηνοθέτη : Ουρανία Πλαφουτζή — Μουσικοί : Μιχάλης  Πορφύρης, τσέλο  – Αριστείδης  Χατζησταύρου, ηλεκτρική – ακουστική κιθάρα — Τραγούδι : Χριστίνα  Μαξούρη – Νίκος Ζούδιαρης — Σχεδιασμός  αφίσας:   Μάκης  Παπαγεωργίου — Οργάνωση   παραγωγής :  Αναστασία  Παπαγεωργίου —  Κάθε Κυριακή ώρα 20.30 & Δευτέρα ώρα 21.00, από 30 Οκτωβρίου 2016 — Διάρκεια: 80 λεπτά. Γενική είσοδος 12 Ευρώ

ΜΟΥΣΙΚΗ

Τρεις γυναίκες εξομολογούνται τραγουδώντας, στο Γυάλινο Μουσικό θέατρο
Από τη Δευτέρα 31 Οκτώβρη και κάθε Δευτέρα και Τρίτη, στο Γυάλινο Μουσικό θέατρο, τρεις γυναίκες, η Φωτεινή Βελεσιώτου, η Αναστασία Μουτσάτσου και η Μυρτώ Αλικάκη, εξομολογούνται ιστορίες, μελωδίες και πάθη μιας ζωής. Συναισθήματα καταπιεσμένα από γυναίκες και άνδρες, εγκλωβισμένους σε ρόλους αρχετυπικούς. Ενας αγώνας για την επιβίωση και την ελευθερία και ουσιαστικά η αναζήτηση της μοναδικής συγκολλητικής ουσίας, που είναι η αγάπη. Μια μουσικοθεατρική παράσταση, όπου ο λόγος πλέκεται μαγικά με τη μουσική και τα τραγούδια, με σκοπό την κάθαρση μέσω της εξομολόγησης, σκηνοθετημένη από την Ελένη Γκασούκα. Το κείμενο υπογράφει η Αναστασία Μουτσάτσου, που είχε και την ιδέα της παράστασης. Σκηνογραφική και ενδυματολογική επιμέλεια: Μαρία Φιλίππου. Σχεδιασμός φωτισμών: Κατερίνα Μαραγκουδάκη. Πιάνο, πλήκτρα και επιμέλεια ορχήστρας: Γιώργος Τσοκάνης. Μπουζούκι: Γιώργος Καραμφίλλης. Ακορντεόν: Νίκος Παπαναστασίου. Κιθάρα: Βασίλης Κετεντζόγλου. Επιμέλεια παραγωγής: Γιώργος Γκώνιας. Ωρα προσέλευσης: 20.00. Ωρα έναρξης: 21.00.

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

Έκθεση Μόραλη – Καπράλου στο Φάρο του ΚΠΙΣΝ
Το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), σε συνεργασία με την Εθνική Πινακοθήκη-Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτζου, διοργανώνει την έκθεση “Γιάννης Μόραλης – Χρήστος Καπράλος. Μία φιλία ζωής και τέχνης”, η οποία θα φιλοξενείται στον χώρο του Φάρου στο ΚΠΙΣΝ.  Η έκθεση θα είναι ανοιχτή στο κοινό από τις 21 Σεπτεμβρίου έως και τις 18 Δεκεμβρίου (καθημερινά από τις 9 π.μ. έως τις 10 μ.μ), με ελεύθερη είσοδο.

ΕΚΘΕΣΕΙΣ

 Nothing special: Just not Opium (2/11 – 4/12)

Δωδώνη. Το μαντείο των ήχων στο Μουσείο Ακρόπολης
Το Μαντείο της Δωδώνης είναι το θέμα της δεύτερης μεγάλης περιοδικής έκθεσης που θα φιλοξενηθεί στο Μουσείο Ακρόπολης από τις  20 Ιουνίου 2016 έως τις 10 Ιανουαρίου 2017. Σκοπός της είναι να κάνει ευρύτερα γνωστό το παλαιότερο ελληνικό μαντείο, να δείξει τον τρόπο λειτουργίας, τον ρόλο και τη σημασία του στον αρχαίο κόσμο αλλά και να αναδείξει την ανάγκη του ανθρώπου να προβλέπει το μέλλον. Η έκθεση θα συνοδεύεται από επιστημονικό κατάλογο των εκθεμάτων. Σε μεγάλη οθόνη στον εκθεσιακό χώρο θα παρουσιάζεται βίντεο για το μαντείο και το φυσικό του περιβάλλον. Στο εστιατόριο του Μουσείου θα προσφέρονται γιαννιώτικα εδέσματα σε όλη τη διάρκεια της έκθεσης. Η έκθεση πραγματοποιείται σε συνεργασία του Μουσείου Ακρόπολης με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Ιωαννίνων. Τα εκθέματα προέρχονται από το Μουσείο Ιωαννίνων και το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, Συλλογή Καραπάνου.