Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

“Οι γονείς ζητούν ανοιχτά σχολεία με μέτρα προστασίας και όχι πρωτόκολλα υπερμετάδοσης”

«Πρό­κλη­ση» χαρα­κτή­ρι­σε η Στέλ­λα Βαλα­βά­νη, εκπρό­σω­πος Τύπου της Ανώ­τα­της Συνο­μο­σπον­δί­ας Γονέ­ων Μαθη­τών Ελλά­δας, το γεγο­νός ότι με τα μέτρα που ανα­κοί­νω­σε χθες η κυβέρ­νη­ση, τα σχο­λεία ουσια­στι­κά ανοί­γουν με τους ίδιους όρους με τους οποί­ους κλείσανε.

Σε συνέ­ντευ­ξή της στη Δημο­τι­κή Τηλε­ό­ρα­ση Θεσ­σα­λο­νί­κης, το μεση­μέ­ρι της Τετάρ­της, η Στέλ­λα Βαλα­βά­νη σημεί­ω­σε ότι ουσια­στι­κό μέτρο είναι αυτό που ζητούν εδώ και δύο χρό­νια οι γονείς, για αραί­ω­ση των μαθη­τών ανά τμή­μα, με ταυ­τό­χρο­νες προ­σλή­ψεις εκπαι­δευ­τι­κών, καθώς αυτό καλύ­πτει και τις ανά­γκες της πρό­λη­ψης από τον κορο­νο­ϊό, αλλά και τα μαθη­σια­κά κενά των παι­διών που δημιουρ­γή­θη­καν λόγω της πανδημίας.

Επί­σης ανα­φέρ­θη­κε στα σελφ τεστ που καλού­νται να κάνουν οι μαθη­τές, τονί­ζο­ντας ότι η κυβέρ­νη­ση «πετά το μπα­λά­κι» στους γονείς και υπο­γράμ­μι­σε ότι αυτό που πρέ­πει να γίνει είναι να υπάρ­χουν δωρε­άν, μαζι­κά και επα­να­λαμ­βα­νό­με­να τεστ με ευθύ­νη του ΕΟΔΥ στις σχο­λι­κές μονάδες.


Το ΚΚΕ για το άνοιγμα των σχολείων:
Η κυβέρνηση αγνοεί τις μεγάλες ανησυχίες γονιών, μαθητών και εκπαιδευτικών


Τα μέτρα της κυβέρ­νη­σης για το άνοιγ­μα των σχο­λεί­ων, είναι πολύ πίσω από τις ανά­γκες και τις αγω­νί­ες των μαθη­τών, επι­σή­μα­νε ο Πανα­γιώ­της Κατη­φές, πρό­ε­δρος της Aνώ­τα­της Συνο­μο­σπον­δί­ας Γονέ­ων Μαθη­τών Ελλά­δας μιλώ­ντας στο ραδιο­φω­νι­κό σταθ­μό «Αθή­να 9.84», το πρωί της Τετάρ­της 5 Γενάρη.

Παν Κατηφές πρόεδρος της Aνώτατης Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών Ελλάδας

Σημεί­ω­σε πως είναι η τρί­τη σχο­λι­κή χρο­νιά που βιώ­νου­με στα σχο­λεία έξαρ­ση της παν­δη­μί­ας και η κυβέρ­νη­ση εξα­κο­λου­θεί να αντι­με­τω­πί­ζει το πρό­βλη­μα με παλινωδίες.

Οι γονείς εδώ και τρία χρό­νια ζητούν ανοι­χτά σχο­λεία με ουσια­στι­κά μέτρα προ­στα­σί­ας όπως αραί­ω­ση των μαθη­τών ανά τμή­μα, δωρε­άν, μαζι­κά κι επα­να­λαμ­βα­νό­με­να τεστ με ευθύ­νη του ΕΟΔΥ, προ­σλή­ψεις εκπαι­δευ­τι­κών και προ­σω­πι­κού καθα­ριό­τη­τας, το οποίο υπο­λεί­πε­ται ακό­μα και των σχο­λι­κών μονά­δων, σημεί­ω­σε.  Αντί αυτών,  η κυβέρ­νη­ση προ­χώ­ρη­σε σε αύξη­ση του αριθ­μού των μαθη­τών, με τις συγ­χω­νεύ­σεις τμη­μά­των, που εφάρ­μο­σε τον Νοέμ­βρη και οι οποί­ες πρέ­πει να ακυρωθούν.

Ο Π. Κατη­φές ανέ­φε­ρε πως το πρω­τό­κολ­λο του 50+1 είναι πρω­τό­κολ­λο υπερ­με­τά­δο­σης και κατήγ­γει­λε πως αυτό το μέτρο, οι λαϊ­κές οικο­γέ­νειες το έχουν χρυ­σο­πλη­ρώ­σει κάνο­ντας rapid ή μορια­κά τεστ σε ιδιω­τι­κά κέντρα. Επι­σή­μα­νε πως όλη αυτή η δια­δι­κα­σία ανα­δει­κνύ­ει την πολι­τι­κή βού­λη­ση της κυβέρ­νη­σης να εμπο­ρευ­μα­το­ποι­ή­σει ακό­μα περισ­σό­τε­ρο τη δημό­σια εκπαί­δευ­ση χαρα­τσώ­νο­ντας τις λαϊ­κές οικο­γέ­νειες και γι’ αυτό οι Ενώ­σεις Γονέ­ων βρί­σκο­νται σε κινη­το­ποι­ή­σεις καταγ­γέλ­λο­ντας αυτή την πολιτική.

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο