Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Τίτλοι τέλους για μια επικίνδυνη γέφυρα στην Πελοπόννησο ‑Πότε θα είναι έτοιμη η νέα

Αντί­στρο­φα μετρά­ει πλέ­ον ο χρό­νος της γέφυ­ρας περ­νά­ει πάνω από τον ποτα­μό Ευρώ­τα στη Σκά­λα Λακω­νί­ας. Η υπάρ­χου­σα γέφυ­ρα απο­τε­λεί τμή­μα της Ε.Ο. Σπάρ­της-Μονεμ­βα­σία, και με δεδο­μέ­νο ότι έχει ηττη­θεί από τη φθο­ρά και το χρό­νο, δεν μπο­ρεί να εξυ­πη­ρε­τή­σει με ασφά­λεια την κυκλο­φο­ρία των οχημάτων.

Η θεμε­λί­ω­ση της νέας γέφυ­ρας ξεκί­νη­σε τον περα­σμέ­νο Μάιο, και σήμε­ρα τα δύο ακρό­βα­θρα έχουν ολο­κλη­ρω­θεί. Στην παρού­σα φάση, ωστό­σο, οι εργα­σί­ες έχουν στα­μα­τή­σει, μιας και ρέει νερό στην κοίτη.

Μετά από μια παύ­ση εργα­σιών, λόγω των ιδιαί­τε­ρων συν­θη­κών τον χει­μώ­να (κάτι προ­γραμ­μα­τι­σμέ­νο που είχε προ­βλε­φθεί κατά τον σχε­δια­σμό του έργου), οι εργα­σί­ες θα συνε­χί­σουν τον Απρί­λιο, με την ολο­κλή­ρω­ση της γέφυ­ρας να μην απο­κλί­νει από το χρο­νο­διά­γραμ­μα (Οκτώ­βριος-Δεκέμ­βριος 2024).

Περι­λαμ­βά­νο­νται η κατα­σκευή οδι­κών και τεχνι­κών έργων συνο­λι­κού μήκους 310μ (γέφυ­ρας 90μ στον ποτα­μό και συναρ­μο­γή με το υφι­στά­με­νο εθνι­κό οδι­κό δίκτυο)
Η νέα γέφυ­ρα θα κατα­σκευα­στεί δίπλα στην υπάρ­χου­σα μεταλ­λι­κή γέφυ­ρα. Σύμ­φω­να με τις προ­δια­γρα­φές της νέας γέφυ­ρας, ο φορέ­ας του κατα­στρώ­μα­τος θα είναι σύμ­μι­κτος και θα απο­τε­λεί­ται από χαλύ­βδι­νες δοκούς ενσω­μα­τω­μέ­νες σε οπλι­σμέ­νο σκυρόδεμα.

Το κατά­στρω­μα της νέας γέφυ­ρας θα έχει πλά­τος κυκλο­φο­ρί­ας οχη­μά­των 9 μέτρων και εκα­τέ­ρω­θεν αυτού προ­βλέ­πε­ται η κατα­σκευή δυο πεζο­δρο­μί­ων πλά­τους 2,10μ έκα­στο, για την ασφα­λή κυκλο­φο­ρία και των πεζών. Θα τοπο­θε­τη­θεί, επί­σης, η απα­ραί­τη­τη ορι­ζό­ντια και κατα­κό­ρυ­φη σήμαν­ση, δηλα­δή δια­γραμ­μί­σεις, στη­θαία ασφα­λεί­ας και πινα­κί­δες, με στό­χο την ασφα­λή κυκλο­φο­ρία των οχη­μά­των και τη δια­σφά­λι­ση της ομα­λής συνύ­παρ­ξής τους με τους πεζούς.

Ανα­φο­ρι­κά με την παλιά γέφυ­ρα, αυτή δεν θα κατε­δα­φι­στεί, αλλά θα απο­κα­τα­στα­θεί ώστε να αξιο­ποι­η­θεί ως πεζο­γέ­φυ­ρα. Επι­προ­σθέ­τως, θα γίνουν εργα­σί­ες ανά­πλα­σης του περι­βάλ­λο­ντος χώρου, ενώ θα δημιουρ­γη­θούν και χώροι πρα­σί­νου κλπ.

Πηγή carandmotor

 

 

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο