Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Ιταλία: Ρατσιστικό κήρυγμα Υπουργού Παιδείας _“Στις σχολικές τάξεις, οι περισσότεροι μαθητές πρέπει να είναι Ιταλοί”

«Στις σχο­λι­κές τάξεις της χώρας, οι περισ­σό­τε­ροι μαθη­τές πρέ­πει να είναι Ιτα­λοί», δήλω­σε χτες Πέμ­πτη (28/3) ο Giuseppe Valditara.

Ο Ιτα­λός υπουρ­γός Παι­δεί­ας πρό­σθε­σε ότι «οι αρχές του Συντάγ­μα­τος μπο­ρούν να γίνουν καλύ­τε­ρα κατα­νοη­τές, αν οι αλλο­δα­ποί μαθη­τές μελε­τή­σουν με ενι­σχυ­μέ­νο τρό­πο τα ιτα­λι­κά ‑όσοι δεν τα γνω­ρί­ζουν καλά- και αν στα σχο­λεία διδα­χθούν σε βάθος την Iστο­ρία, τη λογο­τε­χνία, την τέχνη, την ιτα­λι­κή μου­σι­κή, και αν οι γονείς τους πάρουν μέρος στην εκμά­θη­ση της ιτα­λι­κής γλώσ­σας και του πολι­τι­σμού της χώρας διό­τι, δια­φο­ρε­τι­κά, θα ζήσουν σε χωρι­στές κοι­νό­τη­τες».

Η δήλω­ση αυτή ακο­λου­θεί τοπο­θέ­τη­ση του Ματέο Σαλ­βί­νι, της Λέγκα και υπουρ­γού Μετα­φο­ρών, σύμ­φω­να με τον οποίο «η παρου­σία ξένων μαθη­τών σε κάθε σχο­λι­κή τάξη δεν πρέ­πει να ξεπερ­νά το 20% του συνό­λου».

Από την «αντι­πο­λί­τευ­ση», το Δημο­κρα­τι­κό Κόμ­μα τονί­ζει ότι «η τοπο­θέ­τη­ση του υπουρ­γού Παι­δεί­ας στε­ρεί­ται λογι­κής» και ότι « ο Βαλ­ντι­τά­ρα λει­τουρ­γεί πλέ­ον ως φερέ­φω­νο του Σαλ­βί­νι», ενώ το μεγα­λύ­τε­ρο συν­δι­κά­το της χώρας, Cgil, εκτι­μά ότι «πρό­κει­ται για προ­τά­σεις ανα­χρο­νι­στι­κές, οι οποί­ες δεν λαμ­βά­νουν υπό­ψη ότι το σχο­λείο είναι χώρος που ενώ­νει, αλλά ούτε και τη σύν­θε­ση της ιτα­λι­κής κοι­νω­νί­ας σήμερα».

Από τη συμπο­λί­τευ­ση, το κόμ­μα Αδέλ­φια της Ιτα­λί­ας, της φασί­στριας πρω­θυ­πουρ­γού Τζόρ­τζια Μελό­νι, στη­ρί­ζει την τοπο­θέ­τη­ση του υπουρ­γού Παι­δεί­ας, με τη λογι­κή ότι «πρέ­πει να απο­φευ­χθούν φαι­νό­με­να όπως εκεί­να στα προ­ά­στια του Παρι­σιού, όπου επω­ά­ζε­ται η κουλ­τού­ρα της έλλει­ψης ανοχής».

Θυμί­ζου­με πως η Μελό­νι κατέ­θε­σε μήνυ­ση ενα­ντί­ον ιστο­ρι­κού επει­δή την απο­κά­λε­σε «νεο­να­ζί» παί­ζο­ντάς το «δημο­κρα­τία»

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο