Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Κατεβαίνει η σκοταδιστική διαφήμιση από το Μετρό — Ο Άδωνις συμφωνεί;

Μετά το σάλο κατε­βαί­νει από τους χώρους του Μετρό, με εντο­λή του υπουρ­γεί­ου Μετα­φο­ρών και Υπο­δο­μών, η μεσαιω­νι­κή δια­φή­μι­ση ενά­ντια στις αμβλώσεις

Η συγκε­κρι­μέ­νη πλη­ρω­μέ­νη δια­φη­μι­στι­κή καμπά­νια ξεκί­νη­σε το πρωί της Δευ­τέ­ρας. Ηταν προ­γραμ­μα­τι­σμέ­νο να παρα­μεί­νει στα ειδι­κά δια­φη­μι­στι­κά πλαί­σια για 14 ημέ­ρες. Είχε τοπο­θε­τη­θεί σε 31 πλαί­σια σε 17 σταθ­μούς του μετρό.

Σύμ­φω­να με πηγές της εται­ρεί­ας, τη δια­φή­μι­ση έχει ζητή­σει ο κοι­νω­φε­λής φιλαν­θρω­πι­κός σύλ­λο­γος «Πανελ­λή­νια Ενω­ση Φίλων των Πολυ­τέ­κνων». Το κόστος που έχει πλη­ρω­θεί στη ΣΤΑΣΥ για την προ­βο­λή των μηνυ­μά­των αυτών για δύο εβδο­μά­δες δεν έχει γίνει γνω­στό, αλλά είναι χαμη­λό­τε­ρο από τις εμπο­ρι­κές δια­φη­μί­σεις καθώς ακο­λου­θεί το τιμο­λό­γιο των Μη Κερ­δο­σκο­πι­κών Φορέ­ων που είναι σημα­ντι­κά μειω­μέ­νο σχε­δόν κατά 50%.

Γεγο­νός είναι, πάντως, ότι η συγκε­κρι­μέ­νη καμπά­νια με την αφί­σα που έχει προ­κα­λέ­σει τη ικαιο­λο­γη­μέ­νη οργή των περισ­σό­τε­ρων επι­βα­τών του μετρό, καθώς αφο­ρά ένα ευαί­σθη­το ζήτη­μα, το οποίο στη χώρα μας έχει λυθεί εδώ και δεκαετίες.

Γεγο­νός όμως είναι ότι πολ­λα­πλα­σιά­ζο­νται το τελευ­ταίο διά­στη­μα και συστη­μα­τι­κο­ποιεί­ται η παρέμ­βα­ση για την διά­δο­ση σκο­τα­δι­στι­κών αντι­λή­ψε­ων με θέσεις ενά­ντια στις αμβλώ­σεις και μαζί με αυτές ανα­χρο­νι­στι­κές, συντη­ρη­τι­κές, οπι­σθο­δρο­μι­κές αντι­λή­ψεις για τη θέση των γυναι­κών στην οικο­γέ­νεια, στην κοινωνία.

Μάλι­στα ένας από τους ενθερ­μό­τε­ρους υπε­ρα­σπι­στές σκο­τα­δι­στι­κού πρω­το­σέ­λι­δου αθλη­τι­κής εφη­με­ρί­δας κατά των αμβλώ­σε­ων — την πρω­το­χρο­νιά — ήταν ο αντι­πρό­ε­δρος της ΝΔ και υπουρ­γός Ανά­πτυ­ξης Άδω­νις Γεωρ­γιά­δης.

amvloseis

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο