Μετά το σάλο κατεβαίνει από τους χώρους του Μετρό, με εντολή του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, η μεσαιωνική διαφήμιση ενάντια στις αμβλώσεις
Η συγκεκριμένη πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια ξεκίνησε το πρωί της Δευτέρας. Ηταν προγραμματισμένο να παραμείνει στα ειδικά διαφημιστικά πλαίσια για 14 ημέρες. Είχε τοποθετηθεί σε 31 πλαίσια σε 17 σταθμούς του μετρό.
Σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, τη διαφήμιση έχει ζητήσει ο κοινωφελής φιλανθρωπικός σύλλογος «Πανελλήνια Ενωση Φίλων των Πολυτέκνων». Το κόστος που έχει πληρωθεί στη ΣΤΑΣΥ για την προβολή των μηνυμάτων αυτών για δύο εβδομάδες δεν έχει γίνει γνωστό, αλλά είναι χαμηλότερο από τις εμπορικές διαφημίσεις καθώς ακολουθεί το τιμολόγιο των Μη Κερδοσκοπικών Φορέων που είναι σημαντικά μειωμένο σχεδόν κατά 50%.
Γεγονός είναι, πάντως, ότι η συγκεκριμένη καμπάνια με την αφίσα που έχει προκαλέσει τη ικαιολογημένη οργή των περισσότερων επιβατών του μετρό, καθώς αφορά ένα ευαίσθητο ζήτημα, το οποίο στη χώρα μας έχει λυθεί εδώ και δεκαετίες.
Γεγονός όμως είναι ότι πολλαπλασιάζονται το τελευταίο διάστημα και συστηματικοποιείται η παρέμβαση για την διάδοση σκοταδιστικών αντιλήψεων με θέσεις ενάντια στις αμβλώσεις και μαζί με αυτές αναχρονιστικές, συντηρητικές, οπισθοδρομικές αντιλήψεις για τη θέση των γυναικών στην οικογένεια, στην κοινωνία.
Μάλιστα ένας από τους ενθερμότερους υπερασπιστές σκοταδιστικού πρωτοσέλιδου αθλητικής εφημερίδας κατά των αμβλώσεων — την πρωτοχρονιά — ήταν ο αντιπρόεδρος της ΝΔ και υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης.