Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

ΚΚΕ _ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: Να καλυφτούν άμεσα τα πάνω από 20.000 κενά σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Την άμε­ση κάλυ­ψη όλων των πάνω από 20.000 κενών σε Πρω­το­βάθ­μια και Δευ­τε­ρο­βάθ­μια Εκπαί­δευ­ση πριν το άνοιγ­μα των σχο­λεί­ων ζητά το ΚΚΕ μέσω Επί­και­ρης Ερώ­τη­σης που κατέ­θε­σε ο βου­λευ­τής Γιάν­νης Δελής προς τον υπουρ­γό Παιδείας.

Συγκε­κρι­μέ­να:

«Παρά τις επι­κοι­νω­νια­κές προ­σπά­θειες του Υπουρ­γεί­ου Παι­δεί­ας να δημιουρ­γή­σει κλί­μα εφη­συ­χα­σμού, δια­βε­βαιώ­νο­ντας ότι “τα σχο­λεία θα ξεκι­νή­σουν χωρίς κενά”, ο αριθ­μός των προ­σλή­ψε­ων της Α’ Φάσης ανα­πλη­ρω­τών επι­βε­βαί­ω­σε τις ανη­συ­χί­ες, που υπήρ­χαν, προς το χει­ρό­τε­ρο. Έτσι, προ­σλή­φθη­καν 28.353 ανα­πλη­ρω­τές, 3.500 λιγό­τε­ροι από την αντί­στοι­χη περ­σι­νή χρο­νιά, τη στιγ­μή που τα κατα­γε­γραμ­μέ­να κενά με βάση τα στοι­χεία των Διευ­θύν­σε­ων Εκπαί­δευ­σης είναι πάνω από 47.000.

Αν συνυ­πο­λο­γί­σου­με ότι αυτά τα βεβαιω­μέ­να κενά δεν αντα­πο­κρί­νο­νται για την κάλυ­ψη των σύγ­χρο­νων μορ­φω­τι­κών ανα­γκών των μαθη­τών αλλά είναι απο­τέ­λε­σμα των αντιεκ­παι­δευ­τι­κών επι­λο­γών όλων των κυβερ­νή­σε­ων, όπως τα υπε­ρά­ριθ­μα τμή­μα­τα, η κατάρ­γη­ση υπεύ­θυ­νου ολοη­μέ­ρου, διπλές και τρι­πλές ανα­θέ­σεις κ.ά. Αν συνυ­πο­λο­γί­σου­με ότι τα κενά αυτά αφο­ρούν στην προη­γού­με­νη φάση κατα­γρα­φής και όχι την έναρ­ξη της σχο­λι­κής χρο­νιάς όπου θα προ­κύ­ψουν και θα προ­στε­θούν σε αυτά νέα. Αν συνυ­πο­λο­γί­σου­με ότι οι μόνι­μοι διο­ρι­σμοί που προη­γή­θη­καν καλύ­πτουν μόλις και μετά βίας τις συντα­ξιο­δο­τή­σεις της προη­γού­με­νης χρο­νιάς. Κατα­νο­ού­με ότι το χτύ­πη­μα του κου­δου­νιού θα βρει τα σχο­λεία με πάνω από 20.000 κενά.

Πραγ­μα­τι­κά είναι απα­ρά­δε­κτο, με ευθύ­νη δια­χρο­νι­κά όλων των κυβερ­νή­σε­ων, το 1/3 των εκπαι­δευ­τι­κών, σε Πρω­το­βάθ­μια και Δευ­τε­ρο­βάθ­μια, να εργά­ζο­νται ως ανα­πλη­ρω­τές με σημα­ντι­κές αρνη­τι­κές συνέ­πειες στην εκπαι­δευ­τι­κή δια­δι­κα­σία, στα μορ­φω­τι­κά δικαιώ­μα­τα των μαθη­τών, στα εργα­σια­κά των εκπαι­δευ­τι­κών που στην κυριο­λε­ξία σαν νομά­δες, με μία βαλί­τσα στο χέρι, με δυσβά­στα­χτα κόστη, χωρίς να μπο­ρούν να κάνουν οικο­γε­νεια­κό προ­γραμ­μα­τι­σμό, προ­σπα­θώ­ντας να προ­σφέ­ρουν ανα­βαθ­μι­σμέ­νο επι­στη­μο­νι­κό έργο, περι­πλα­νώ­νται σε όλη την χώρα κάθε χρό­νο σε δια­φο­ρε­τι­κό τόπο.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. υπουρ­γός, ποια μέτρα πρό­κει­ται να πάρει η κυβέρ­νη­ση έτσι ώστε:

  • Άμε­σα, πριν την έναρ­ξη των μαθη­μά­των, να προ­σλη­φθεί όλο το ανα­γκαίο εκπαι­δευ­τι­κό και επι­στη­μο­νι­κό προ­σω­πι­κό, καλύ­πτο­ντας όλα τα κενά.
  • Να μονι­μο­ποι­η­θούν όλοι οι ανα­πλη­ρω­τές και να καλυ­φθούν όλα τα κενά με μόνι­μους διορισμούς».
Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο