Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Το Κεντρί _The Sting buddy movies: 50 χρόνια μετά

Μισό αιώ­να μετά την πρε­μιέ­ρα της –ήταν Χρι­στού­γεν­να του 1973– η ται­νία «Το Κεντρί» με Paul Newman ‑Robert Redford ‑Robert Shaw … θυμη­θεί­τε και την προη­γού­με­νή τους (Butch Cassidy & the Sundance Kid «Δύο Ληστές»), με την επί­θε­ση ενά­ντια στη λαϊ­κή οικο­γέ­νεια των Μητο_Τάκη_Κασσελάκηδων να προ­σπα­θούν να γονα­τί­σουν τους πάντες _ειδικά όσους αντι­στε­κό­μα­στε στο “ιερό πεζο­δρό­μιο” παρα­μέ­νει γλυ­κιά ανάμνηση.
Η υπό­θε­ση εκτυ­λίσ­σε­ται στο Σικά­γο του 1930, όπου οι συμ­μο­ρί­ες του οργα­νω­μέ­νου εγκλή­μα­τος δρουν ανε­ξέ­λεγ­κτα. Δύο φίλοι απα­τε­ώ­νες κατα­στρώ­νουν ένα πρω­τό­τυ­πο σχέ­διο, προ­κει­μέ­νου να πάρουν εκδί­κη­ση για την άγρια δολο­φο­νία ενός κοι­νού φίλου τους, από τον αδί­στα­κτο αρχη­γό μιας σπεί­ρας κακο­ποιών. Η ται­νία σημεί­ω­σε τερά­στια καλ­λι­τε­χνι­κή και εισπρα­κτι­κή επι­τυ­χία την επο­χή που προ­βλή­θη­κε, ενώ ακό­μη και σήμε­ρα απο­τε­λεί σημείο ανα­φο­ράς στην καριέ­ρα των δύο πρω­τα­γω­νι­στών (Πολ Νιού­μαν, Ρόμπερτ Ρέντφορντ)

Γρά­φει ο Αστέ­ρης Αλα­μπής _Μίδας

Δύο (μικρο)κομπινδόροι, ο Τζό­νι Χού­κερ (Ρόμπερτ Ρέντ­φορντ), που ξαφρί­ζει περα­στι­κούς στή­νο­ντας μικρο­α­πά­τες στους δρό­μους, και ο μεγα­λύ­τε­ρός του Χέν­ρι Γκό­ντορφ (Πολ Νιού­μαν), θρυ­λι­κός μετρ της απά­της, κατα­στρώ­νουν ένα πολύ­πλο­κο σχέ­διο για να εκδι­κη­θούν τον Ντόιλ Λόνε­γκαν (Ρόμπερτ Σόου), έναν αρχι­μα­φιό­ζο που ευθύ­νε­ται για την εκτέ­λε­ση ενός φίλου τους και μέντο­ρα του Χού­κερ, στή­νο­ντας ένα αρι­στο­τε­χνι­κό κόλ­πο με κούρ­σες αλό­γων και ψεύ­τι­κα στοι­χή­μα­τα, παρα­σύ­ρο­ντας τον Λόνε­γκαν και κατα­φέρ­νουν να του βου­τή­ξουν μέχρι και το τελευ­ταίο του δολά­ριο. Χρι­στού­γεν­να του 1973 (μια ημέ­ρα πριν από τον «Εξορ­κι­στή») το «Κεντρί» έσπα­σε ταμεία:. Με προ­ϋ­πο­λο­γι­σμό μόλις 5,5 εκατ$ μέσα σε έναν χρό­νο απέ­φε­ρε 160 εκατ.$ και προ­τά­θη­κε για 10 Οσκαρ κερ­δί­ζο­ντας εφτά (Καλύ­τε­ρης Ται­νί­ας, Σκη­νο­θε­σί­ας, Πρω­τό­τυ­που Σενα­ρί­ου, Μοντάζ, Μου­σι­κής Επι­μέ­λειας, Κοστου­μιών, Καλ­λι­τε­χνι­κής Διεύ­θυν­σης) και, το 2005, χαρα­κτη­ρί­στη­κε από την Βιβλιο­θή­κη του Κογκρέ­σου «πολι­τι­στι­κά, αισθη­τι­κά και ιστο­ρι­κά σημα­ντι­κή» ται­νία και επι­λέ­χθη­κε να εντα­χθεί στο Εθνι­κό Μητρώο Κινη­μα­το­γρά­φου των ΗΠΑ. Ο Νιού­μαν “έφυ­γε” το 2008 σε ηλι­κία 83 ετών, ο Ρέντ­φορντ (87 σήμε­ρα), δεί­χνει να έχει απο­συρ­θεί από τη δημό­σια ζωή)

1936 και ένας σεκιου­ρι­τάς της επο­χής κου­βα­λά τα χρή­μα­τα της εβδο­μά­δας 11.000$ __από μια παρά­νο­μη λέσχη τζό­γου στην Joliet του Ιλι­νόις, στο κεντρι­κό γρα­φείο. Στο δρό­μο, τρεις άντρες τον εξα­πα­τούν αντι­κα­θι­στώ­ντας τα χρή­μα­τά του με πλα­στά. Ο Doyle Lonnegan (Robert Shaw), ο μαφιό­ζος που υπο­τί­θε­ται ότι θα έπαιρ­νε τα χρή­μα­τα, παίρ­νει εκδί­κη­ση βάζο­ντας έναν από τους απα­τε­ώ­νες, τον Luther Coleman (Robert Earl Jones), να σκο­τώ­σει όταν οι άνδρες του τον σπρώ­χνουν έξω από το παρά­θυ­ρο. Ο Lonnegan παραγ­γέλ­νει επί­σης χτύ­πη­μα στον σύντρο­φο του Luther, Johnny Hooker (Robert Redford). Ο Χού­κερ πηγαί­νει στο Σικά­γο για να ξεφύ­γει από την οργή του Λόνε­γκαν. Στο Σικά­γο συνα­ντά τον Henry Gondorff (Paul Newman), έναν παλιό φίλο του Λού­θη­ρου. Για εκδί­κη­ση για το θάνα­το του, έφτια­ξαν ένα περί­τε­χνο σχέ­διο μια “μακριά απα­τε­ω­νιά”, για να εξα­πα­τή­σουν με ένα τερά­στιο ποσό από το Lonnegan τόσο έξυ­πνα που δεν θα συνει­δη­το­ποι­ή­σει καν ότι έχει εξαπατηθεί.

Υπο­δυό­με­νος ένα αντι­πα­θη­τι­κό αφε­ντι­κό τυχε­ρών παι­χνι­διών από το Σικά­γο, ο Gondorff μπαί­νει σε ένα παι­χνί­δι πόκερ υψη­λού στοι­χή­μα­τος με τον Lonnegan, ο οποί­ος είναι γνω­στό ότι εξα­πα­τά. Ο Lonnegan, ταραγ­μέ­νος από τον πρώ­το γύρο του παι­χνι­διού, δια­τά­ζει έναν από τους άντρες του να αντι­κα­τα­στή­σουν την τρά­που­λα με τρί­πο­ντα και εννιά­ρια, αλλά παρά τη στοι­βαγ­μέ­νη τρά­που­λα, ο Gondorff εξα­πα­τά καλύ­τε­ρα και κερ­δί­ζει $15.000 από τον Lonnegan. Ο Λόνε­γκαν δεν μπο­ρεί να το πλη­ρώ­σει αμέ­σως για­τί “λεί­πει” το πορ­το­φό­λι του. (ένας από τους συνερ­γά­τες του Gondorff το έκλε­ψε πριν από το παι­χνί­δι.) Ο Gondorff στέλ­νει τον Hooker στην καμπί­να του Lonnegan για να πάρει τα χρή­μα­τα και ο Χού­κερ, υπο­δυό­με­νος τον αγα­να­κτι­σμέ­νο δευ­τε­ρο­φύ­λα­κα του Γκό­ντορφ, λέει στον Λόν­νε­γκαν ότι έχει ένα υπέ­ρο­χο σχέ­διο να εξα­πα­τή­σει τον Γκό­ντορφ, αλλά χρειά­ζε­ται «κάποιον αξιο­σέ­βα­στο» για να τοπο­θε­τή­σει τα στοι­χή­μα­τα _ ο Λόνε­γκαν, έξαλλος …

Ο Γκό­ντορφ και η παρέα κάνουν πολύ γρή­γο­ρη δου­λειά για να ετοι­μα­στούν για την τελι­κή φάση της μακράς κόντρας. Πρώ­τα συγκε­ντρώ­νουν έναν όχλο και νοι­κιά­ζουν ένα άδειο υπό­γειο, μετα­τρέ­πο­ντάς το σε μια-δυο μέρες σε μια ευη­με­ρού­σα αίθου­σα τζό­γου. Ένας εκφω­νη­τής (Ρέι Γουόλ­στον) σε μια πίσω αίθου­σα περι­γρά­φει ιππο­δρο­μί­ες σαν να γίνο­νταν ζωντα­νά _αλλά δια­βά­ζει από μια κασέ­τα, οπό­τε τα απο­τε­λέ­σμα­τα είναι γνω­στά εκ των προ­τέ­ρων. Επι­λέ­γουν μια κούρ­σα με πιθα­νό­τη­τες που τους αρέ­σουν _ίσως 3:1 ή 4:1 _και καλούν ένα tip (σσ. συγκε­κρι­μέ­νο άλο­γο ή άλο­γα για να κερ­δί­σουν) στο κερ­μα­το­τη­λέ­φω­νο του γωνια­κού drugstore, όπου ο Lonnegan περι­μέ­νει. Η συμ­μο­ρία του Gondorff έχει επί­σης νοι­κιά­σει ένα δωμά­τιο με θέα εκεί και ο Λόνε­γκαν βγαί­νει στο δρό­μο για το άντρο των τυχε­ρών παι­χνι­διών, ένας παρα­τη­ρη­τής ενερ­γο­ποιεί ένα βομ­βη­τή για να τους προει­δο­ποι­ή­σει ότι θα έρθει. Θα το αντι­με­τω­πί­σουν μια φορά με ένα αρκε­τά μικρό στοί­χη­μα για να δεί­ξουν στον Lonnegan ότι το σύστη­μα θα λει­τουρ­γή­σει, ενώ το τελι­κό σχέ­διο που δίνουν ο Lonnegan απαι­τεί ένα στοί­χη­μα τόσο μεγά­λο που θα κατα­στρέ­ψει τον Gondorff. Αντι­με­τω­πί­ζουν προ­βλή­μα­τα όταν ο Λόνε­γκαν απαι­τεί να συνα­ντή­σει τον φαντα­στι­κό συνερ­γό του Χού­κερ. Ο Χού­κερ είπε στον Λόν­νε­γκαν ότι το κλει­δί της απά­της είναι ο φίλος του στη Western Union, ο οποί­ος του δίνει τα απο­τε­λέ­σμα­τα των αγώ­νων μέσω τηλε­φώ­νου προ­τού τα απε­λευ­θε­ρώ­σουν. Ο δύσπι­στος Lonnegan όμως θέλει απο­δεί­ξεις. Παρι­στά­νο­ντας τους ζωγρά­φους, η συμ­μο­ρία ξεγε­λά­ει έναν γνή­σιο μάνα­τζερ της Western Union για να αδειά­σει το γρα­φείο του για μια ώρα και ένας από αυτούς υπο­δύ­ε­ται τον μάνα­τζερ. Ο Λόνε­γκαν είναι πεπεισμένος…

Εν τω μετα­ξύ, οι λάτρεις του Lonnegan εντό­πι­σαν τον Hooker στο Σικά­γο, αλλά δεν κατά­φε­ραν να τον σκο­τώ­σουν. (Αυτοί — και ο Λόνε­γκαν — δεν έχουν ιδέα ότι ο άντρας που ο Λόνε­γκαν “βοη­θά” να εξα­πα­τή­σει τον Γκό­ντορφ είναι ο ίδιος τύπος που βοή­θη­σε τον Λού­θερ να πάρει τα χρή­μα­τα του δρο­μέα στην αρχή της ται­νί­ας.) Ο Λόνε­γκαν ανα­θέ­τει τη δου­λειά σε κάποιον Σολί­νο, ο οποί­ος, υπο­νο­εί­ται, είναι ένας πολύ επι­δέ­ξιος δολοφόνος.

Ο υπο­λο­χα­γός Snyder (Charles Durning), ένας αστυ­νο­μι­κός Joliet, έχει κατα­διώ­ξει τον Hooker στη μεγά­λη πόλη επει­δή ο Hooker έδω­σε στον Snyder πλα­στά μετρη­τά όταν ο Snyder προ­σπά­θη­σε να τον ταρα­κου­νή­σει. Ο Σνάι­ντερ δεν πάει πολύ μακριά, παρο­τρύ­νε­ται να βοη­θή­σει τον πρά­κτο­ρα του FBI Πολκ (Ντά­να Έλκαρ), ο οποί­ος κυνη­γά τον Γκο­ντόρφ, ενώ ο Σνάι­ντερ κολ­λά­ει τον Χού­κερ και τον φέρ­νει στον Πολκ, ο οποί­ος τον πιέ­ζει να εγκα­τα­λεί­ψει τον Γκο­ντόρφ απει­λώ­ντας να κλει­δώ­σει τη γυναί­κα του Λού­θερ. Ο Χού­κερ, ο οποί­ος ήταν κοντά στην οικο­γέ­νεια του Λού­θερ, υπο­χω­ρεί, υπό την προ­ϋ­πό­θε­ση ότι το FBI θα αφή­σει τον απα­τε­ώ­να του Λόνε­γκαν να συνε­χί­σει, πριν συλ­λά­βει τον Γκοντόρφ.

Το βρά­δυ πριν από την τελι­κή πρά­ξη, ο Χού­κερ συν­δέ­ε­ται με τη Λορέτ­τα (Δήμη­τρα Άρλις), τη νέα σερ­βι­τό­ρα στο δεί­πνο όπου του αρέ­σει να τρώ­ει. Όταν ξυπνά­ει, έχει φύγει. Είναι κάπως μπερ­δε­μέ­νος όταν ανα­κα­λύ­πτει ότι δεν τον έχει ληστέ­ψει. Ντύ­νε­ται, εφαρ­μό­ζει κάτι που δεν το βλέ­που­με καλά στα πίσω δόντια του και βγαί­νει έξω. Ένας άντρας του οποί­ου έχου­με δει μόνο ματιές στο παρελ­θόν, κατα­διώ­κει τον Χού­κερ με ένα όπλο και καθώς ο Χού­κερ περ­πα­τά σε ένα ηλιό­λου­στο δρο­μά­κι και εντο­πί­ζει τη Λορέ­τα να έρχε­ται προς το μέρος του, χαμο­γε­λώ­ντας, ο ένο­πλος άνδρας ξεπρο­βάλ­λει πίσω του και πυρο­βο­λεί __ χτυ­πώ­ντας τη Λορέ­τα κατα­κού­τε­λα … πέφτει ένα πιστό­λι καθώς πέφτει κι η ίδια Ο Χού­κερ, έκπλη­κτος, ακού­ει την εξή­γη­ση του ένο­πλου ότι η Λορέ­τα Σολί­νο είναι «επαγ­γελ­μα­τί­ας» __μισθωμένος δολο­φό­νος __ και δεν τον είχε σκο­τώ­σει το προη­γού­με­νο βρά­δυ επει­δή οι μάρ­τυ­ρες τον είχαν δει να μπαί­νει στο δια­μέ­ρι­σμά της. Στον σαστι­σμέ­νο του Χού­κερ «Ποιος είσαι;», ο ένο­πλος απα­ντά «Ο Γκο­ντορφ μου ζήτη­σε να σε προσέχω».

Ο Lonnegan, με μισό εκα­τομ­μύ­ριο δολά­ρια σε μια βαλί­τσα, παίρ­νει το φιλο­δώ­ρη­μα του στο drugstore στο τζο­γα­δό­ρι­κο του Gondorff για να τα δώσει και να βάλει το στοί­χη­μα, ενώ ο υπάλ­λη­λος χρειά­ζε­ται την έγκρι­ση του Gondorff για να δεχτεί ένα τόσο μεγά­λο στοί­χη­μα. Γίνο­νται κάποιοι χλευα­σμοί προ­τού ο Γκο­ντορφ το δεχτεί και ο Lonnegan κάθε­ται για να ακού­σει τον αγώ­να. Μαζί του είναι ο Kid Twist (Harold Gould), ο ψεύ­τι­κος μάνα­τζερ της Western Union  και όταν ο Lonnegan ανα­φέ­ρει ότι πόντα­ρε στο άλο­γο Χ για να κερ­δί­σει, ο Kid Twist, σοκα­ρι­σμέ­νος, του λέει ότι το στοί­χη­μα ήταν το αντί­θε­το, όχι για να κερ­δί­σει αλλά να χάσει. Πανι­κό­βλη­τος, ο Lonnegan προ­σπα­θεί να ακυ­ρώ­σει το στοί­χη­μα, αλλά είναι πολύ αργά.

Ο Lonnegan φωνά­ζει, το FBI ξεσπά για να συλ­λά­βει τον Gondorff. Έχο­ντας εξα­σφα­λί­σει τον εγκέ­φα­λο, το βρα­βείο του, ο Πολκ λέει στον Χού­κερ ότι μπο­ρεί να φύγει. Ο Χού­κερ ρίχνει μια ένο­χη ματιά στον Γκό­ντορφ και αρχί­ζει να γλι­στρά­ει μακριά, αλλά ο Γκόν­ντορφ τρα­βά­ει ένα όπλο και τον πυρο­βο­λεί στην πλά­τη. Ο Πολκ πυρο­βο­λεί τον Γκό­ντορφ. Ο Λόνε­γκαν, που στέ­κε­ται κοντά, μπο­ρεί να δει ότι ο Χού­κερ αιμορ­ρα­γεί (από το στό­μα) και οι δύο άνδρες φαί­νο­νται νεκροί. Ο υπο­λο­χα­γός Snyder, του οποί­ου η δου­λειά είναι να απο­μα­κρύ­νει τον Lonnegan όσο το δυνα­τόν γρη­γο­ρό­τε­ρα, τον σπρώ­χνει δεό­ντως έξω, λέγο­ντάς του ότι δεν θέλει να τον μπερ­δεύ­ουν με πτώ­μα­τα. Ο Lonnegan είναι εκνευ­ρι­σμέ­νος, λέγο­ντας ότι άφη­σε μισό εκα­τομ­μύ­ριο δολά­ρια μέσα.

Πίσω στο άντρο των τυχε­ρών παι­χνι­διών, βασι­λεύ­ει η καλή διά­θε­ση. Οι νεκροί έχουν ανα­στη­θεί και συγ­χαί­ρουν ο ένας τον άλλον και τους πολ­λούς συνερ­γούς τους __συμπεριλαμβανομένων των πρώ­ην πρα­κτό­ρων του FBI __για την καλή τους δου­λειά. Το σετ απο­συ­ναρ­μο­λο­γεί­ται ήδη και ο Γκο­ντόρφ λέει στους μαφιό­ζους πού να πάρουν το μερί­διο που τους ανα­λο­γεί και αυτός και ο Χού­κερ φεύ­γουν μαζί.
Και ζήσαν αυτοί καλά και μεις καλύτερα

Οι δύο ληστές _
Butch Cassidy & the Sundance Kid (1969)

Ο Μπουτς και ο Σάντανς είναι οι δύο αρχη­γοί της συμ­μο­ρί­ας Hole-in-the-Wall. Ο Μπουτς είναι όλες οι ιδέ­ες, ο Σάντανς όλη η δρά­ση και η ικα­νό­τη­τα. Η Δύση γίνε­ται πολι­τι­σμέ­νη και το δίδυ­μο ληστεύ­ει ένα τρέ­νο για πρώ­τη φορά μια special posse αρχί­ζει να τους ακο­λου­θεί όπου κι αν τρέ­χουν. Πάνω από βρά­χους, μέσα από πόλεις, πέρα από ποτά­μια, η ομά­δα είναι πάντα ακρι­βώς πίσω τους. Όταν τελι­κά δρα­πε­τεύ­ουν από καθα­ρή τύχη, ο Μπουτς έχει μια άλλη ιδέα, «Πάμε Βολιβία»…—Τζον Βόγκελ <[email protected]

Στην αμε­ρι­κα­νι­κή Δύση της αλλα­γής του αιώ­να, ο Robert LeRoy Parker και ο Harry Longabaugh είναι περισ­σό­τε­ρο γνω­στοί με τα ψευ­δώ­νυ­μά τους: Butch Cassidy and the Sundance Kid. Συνερ­γά­τες και αναμ­φι­σβή­τη­τα οι πιο διά­ση­μοι παρά­νο­μοι στην περιο­χή, τινά­ζουν στον αέρα τρά­πε­ζες και τρέ­να. Στο πλαί­σιο της συνερ­γα­σί­ας, ο Μπουτς είναι ο εγκέ­φα­λος, ο Σάντανς ο σκο­πευ­τής \ εκτε­λε­στής. Παρά την ιδιό­τη­τά τους ως παρά­νο­μοι, θεω­ρού­νται ως ένα ευγε­νι­κό δίδυ­μο από όσους τους γνω­ρί­ζουν, ακό­μη και από πολ­λούς από τους λεγό­με­νους αντι­πά­λους τους. Ο Μπουτς έχει συντά­ξει το Hole in the Wall Gang, που πήρε το όνο­μά του από το κρη­σφύ­γε­τό του στα βου­νά του Ουαϊ­ό­μινγκ, και είναι ο de facto ηγέ­της, κυρί­ως επει­δή ήταν αυτός που τους έφε­ρε όλους μαζί. Αλλά όσο περ­νά­ει ο και­ρός, ο Μπουτς και ο Σάντανς ανα­κα­λύ­πτουν ότι οι μετα­βαλ­λό­με­νες συν­θή­κες καθι­στούν τη δου­λειά τους όλο και πιο δύσκο­λη, κάτι που οδη­γεί άλλους εντός της συμ­μο­ρί­ας να αμφι­σβη­τούν την ηγε­σία του Μπουτς.

Ακο­λου­θώ­ντας μια από τις δου­λειές της συμ­μο­ρί­ας κρα­τώ­ντας ένα τρέ­νο, τους κυνη­γούν έξι έφιπ­ποι άνδρες, όχι η συμ­μο­ρία στο σύνο­λό της, αλλά μάλ­λον μόνο ο Μπουτς και ο Σάντανς. Το δίδυ­μο πρέ­πει να κατα­λά­βει ποιοι είναι οι έξι άνδρες για να μάθουν τον τελι­κό τους στό­χο. Στην προ­σπά­θειά τους να ξεφύ­γουν, βοη­θού­νται από τη φίλη τους, τη δασκά­λα Etta Place, η οποία είναι επί­ση­μα η κοπέ­λα του Sundance. Κατέ­λη­ξε με τον Sundance αντί για τον Butch μόνο και μόνο επει­δή οι δυο τους είδαν πρώ­τα ο ένας τον άλλον. Ο Μπουτς και ο Σάντανς μαθαί­νουν πόσο μακριά θα φτά­σουν για να πετύ­χουν αυτό που τους ανα­τέ­θη­κε να κάνουν, καθώς και πόσο μακριά θα φτά­σουν οι ίδιοι για να δια­τη­ρή­σουν τον τρό­πο ζωής τους —και τη ζωή τους. — Χιούγκο

Η αλη­θι­νή ιστο­ρία των γρή­γο­ρων εναλ­λα­γών, των μαχών με ιδιο­κτή­τες γης, των ληστειών τρέ­νων και τρα­πε­ζών, μιας φρι­κτής ερω­τι­κής σχέ­σης και μιας νέας ζωής παρα­νό­μων στη μακρι­νή Βολι­βία. Είναι επί­σης μια μελέ­τη χαρα­κτή­ρων μιας αξιο­ση­μεί­ω­της φιλί­ας ανά­με­σα στον Μπουτς, πιθα­νώς τον πιο συμπα­θή παρά­νο­μο στην ιστο­ρία των συνό­ρων, και τον πιο στε­νό συνερ­γά­τη του, τον θρυ­λι­κό, πάντα επι­κίν­δυ­νο Sundance Kid.
—Jwelch5742

Το 1899 στο Ουαϊ­ό­μινγκ, ο Μπουτς Κάσι­ντι, ο ευφυ­ής αρχη­γός της Συμ­μο­ρί­ας των Τρυ­πών στον Τοί­χο, και ο λιγο­μί­λη­τος και θανα­τη­φό­ρος φίλος του, ο Σάντανς Κιντ, λεη­λά­τη­σαν τρέ­να και τρά­πε­ζες για να ζήσουν. Ωστό­σο, με τον διά­ση­μο Ινδό ιχνη­λά­τη Λόρ­δο Βαλ­τι­μό­ρη και τη θανα­τη­φό­ρα πόζα του αδυ­σώ­πη­του νομο­θέ­τη Joe Lefors να είναι καυ­τά στα ίχνη τους μετά από μια απο­τυ­χη­μέ­νη προ­σπά­θεια να ληστέ­ψουν ένα τρέ­νο, το εγκλη­μα­τι­κό δίδυ­μο κατα­λή­γει στη μακρι­νή Βολι­βία για να συνε­χί­σει από εκεί που σταμάτησαν.
Τι επι­φυ­λάσ­σει το μέλ­λον για τον Butch Cassidy and the Sundance Kid—Nick Riganas

 

 

 

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο