Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Google και Facebook απορρίπτουν διαφημίσεις των κεντρικών εκδηλώσεων του 46ου Φεστιβάλ ΚΝΕ — «Οδηγητή»

Τις τελευ­ταί­ες μέρες, επα­νει­λημ­μέ­να, οι επι­χει­ρη­μα­τι­κοί όμι­λοι «Google» και «Facebook» απορ­ρί­πτουν δια­φη­μί­σεις των κεντρι­κών εκδη­λώ­σε­ων του 46ου Φεστι­βάλ ΚΝΕ — «Οδη­γη­τή» στο δια­δί­κτυο και τα social media (βλ. Google, Youtube, Facebook και Instagram), είτε με την αιτιο­λο­γία της πολι­τι­κής δια­φή­μι­σης, που σχε­τί­ζε­ται με «κοι­νω­νι­κά θέμα­τα που ενδε­χο­μέ­νως μπο­ρούν να επη­ρε­ά­σουν το εκλο­γι­κό απο­τέ­λε­σμα ή κάνουν ανα­φο­ρές σε υπάρ­χο­ντα ή προ­τει­νό­με­να νομο­θε­τή­μα­τα», είτε με την αιτιο­λο­γία της προ­ώ­θη­σης ψυχα­γω­γι­κών ναρ­κω­τι­κών!!! (Το ακού­σα­με κι αυτό…)

Φυσι­κά, δεν είναι η πρώ­τη φορά που απο­δει­κνύ­ε­ται και στον πιο δύσπι­στο ότι η «φωνή» του δια­δι­κτύ­ου και των social media για τους κομ­μου­νι­στές, τον λαό και το κίνη­μά του έχει περιο­ρι­σμέ­να όρια… Είναι, όμως, ένα ακό­μη παρά­δειγ­μα που απο­κα­λύ­πτει τον ασφυ­κτι­κό έλεγ­χο του δια­δι­κτύ­ου από τους ιμπε­ρια­λι­στι­κούς οργα­νι­σμούς, τα κρά­τη και τους επι­χει­ρη­μα­τι­κούς κολοσ­σούς που υπηρετούν.

Το σύν­θη­μα του 46ου Φεστι­βάλ ΚΝΕ — «Οδη­γη­τή», «Σοσια­λι­σμός, για να μπο­ρού­με να “ανα­σαί­νου­με”, για να νική­σει η ζωή», το ίδιο το περιε­χό­με­νό του, οι αξί­ες και τα ιδα­νι­κά που πρε­σβεύ­ει, το ανα­τρε­πτι­κό μήνυ­μα «οργα­νω­μέ­νης απει­θαρ­χί­ας» που στέλ­νει, καθώς και η σημα­σία της πολι­τι­κής παρέμ­βα­σης της ΚΝΕ και του ΚΚΕ στις εξε­λί­ξεις, είναι που ενο­χλούν, που είναι «καρ­φί στο μάτι» όλων όσοι πασχί­ζουν η εξου­σία τους να παρα­μεί­νει αλώ­βη­τη, να συνε­χί­ζουν να συν­θλί­βουν τα δικαιώ­μα­τα του λαού και της νεο­λαί­ας. Θα πάρουν, όμως, την απά­ντη­σή τους. Μαζι­κά, απο­φα­σι­στι­κά και μαχη­τι­κά, με την επι­τυ­χία των εκδη­λώ­σε­ων του Φεστι­βάλ της ΚΝΕ και του «Οδη­γη­τή». Όλοι οι νέοι και οι νέες, οι εργα­ζό­με­νοι, οι επι­στή­μο­νες και καλ­λι­τέ­χνες, με κάθε τρό­πο, τις επό­με­νες μέρες να δια­δώ­σουν το μήνυ­μα του Φεστι­βάλ. Αυτή θα είναι και η καλύ­τε­ρη «δια­φή­μι­ση»…

Πηγή: 902.gr

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο