Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Αναδρομική έκθεση ζωγραφικής του Κώστα Ευαγγελάτου στο επιμελητήριο Κεφαλονιάς – Ιθάκης & “πανσέληνος στον κήπο” της πινακοθήκης villa Ροδόπη στο Αργοστόλι

Δύο σημα­ντι­κές εικα­στι­κές εκθέ­σεις αφιε­ρω­μέ­νες στα 50 χρό­νια εικα­στι­κής δημιουρ­γί­ας του ζωγρά­φου, ποι­η­τή, θεω­ρη­τι­κού τέχνης και performer Κώστα Ευαγ­γε­λά­του θα εγκαι­νια­στούν στο Αργοστόλι.

  • Η πρώ­τη είναι ανα­δρο­μι­κή έκθε­ση ενδει­κτι­κών ζωγρα­φι­κών έργων του και η δεύ­τε­ρη ομα­δι­κή έκθε­ση με εικα­στι­κά έργα που του έχουν αφιε­ρώ­σει και προ­σφέ­ρει Έλλη­νες και ξένοι καλλιτέχνες.
  • Η δεύ­τε­ρη έκθε­ση που θα εγκαι­νια­στεί έχει τίτλο: “Προ­σω­πο­γρα­φί­ες, Performance και Αφιε­ρώ­σεις στον Κώστα Ευαγ­γε­λά­το” 2η ενότητα.

Γρά­φει ο \\ Κώστας Ευαγ­γε­λά­τος

Η μεγά­λη έκθε­ση με τίτλο: “Ανα­δρο­μι­κή έκθε­ση ζωγρα­φι­κής του Κώστα Ευαγ­γε­λά­του.” ‑Επέ­τειος 50 χρό­νων εικα­στι­κής δημιουρ­γί­ας (1973–2023), θα εγκαι­νια­στεί την Παρα­σκευή 25 Αυγού­στου 2023, 20:30 στους χώρους του Επι­με­λη­τή­ριου Κεφα­λο­νιάς – Ιθά­κης (Λεωφ. Βερ­γω­τή 131 _Αργοστόλι).

Θα εκτε­θούν επι­λεγ­μέ­να έργα του καλ­λι­τέ­χνη που έχουν ήδη εκτε­θεί σε διε­θνείς εκθέ­σεις που συμ­με­τεί­χε στην Ελλά­δα και το εξω­τε­ρι­κό (Νέα Υόρ­κη, Παρί­σι, Ντου­μπάι κα.) καθώς και ορι­σμέ­να έργα που ανή­κουν σε δημό­σιες και ιδιω­τι­κές συλ­λο­γές τέχνης.

ℹ️  Ώρες λει­τουρ­γί­ας καθη­με­ρι­νά: 11:00–14:00, με ξενα­γή­σεις από τον καλ­λι­τέ­χνη και τον επι­με­λη­τή τέχνης και συλ­λέ­κτη κ. Φιλίπ Ζαμέτ που θα έρθει από το Παρί­σι για την έκθεση.
ℹ️ Διάρ­κεια έκθε­σης 25 Αυγού­στου — 3 Σεπτεμ­βρί­ου 2023.

“Το συνάλληλο της δημιουργίας στο πολιτιστικό δημιουργικό μετερίζι (1973–2023)”

Πενή­ντα χρό­νια στο πολι­τι­στι­κό δημιουρ­γι­κό μετε­ρί­ζι.  Ο Κώστας Ευαγ­γε­λά­τος είναι γνή­σιο γέν­νη­μα της τέχνης και της άλλο­τε, στέ­ρε­ης ακό­μα, επο­χής των ιδε­ών. Τον γνώ­ρι­σα με την πρώ­τη του εικα­στι­κή εμφά­νι­ση και έκτο­τε τον ξανα­γνώ­ρι­ζα σε κάθε επό­με­νο καλ­λι­τε­χνι­κό τόλ­μη­μά του, που έφερ­νε στο προ­σκή­νιο το διαρ­κώς ανα­νε­ού­με­νο πνεύ­μα της φλο­γε­ρής ευαι­σθη­σί­ας του. Πνεύ­μα ανέ­ντα­χτο σε μια ασφα­λή “τεχνο­τρο­πία”, ολο­έ­να πιο δια­φο­ρε­τι­κό, πιο ξαφ­νι­κό, πιο έξω από καθιε­ρω­μέ­νες αισθη­τι­κές “συμ­βά­σεις”, πιο μέσα – πιο βαθιά – στην προ­σω­πι­κή του αλή­θεια. Κάτι τέτοιο ξεπερ­νά την τρέ­χου­σα κρι­τι­κή επει­δή το έργο του καθ’εαυτό δεν εκφρά­ζει παρά μια αιχ­μη­ρή κρι­τι­κή στά­ση απέ­να­ντι στην περί της τέχνης κοι­νω­νι­κή αντί­λη­ψη. Ένα έργο, που θέτει τον προ­βλη­μα­τι­σμό και ερε­θί­ζει τον δαί­μο­να της σκέ­ψης καθώς δια­τρέ­χει με επι­δέ­ξια πλα­στι­κό­τη­τα το οπτι­κό πεδίο, αξιο­ποιώ­ντας — ανά­γνω­θι: υπο­τάσ­σο­ντας στην ανα­γκαιό­τη­τα του ειλι­κρι­νούς απο­τε­λέ­σμα­τος —   όλα σχε­δόν τα πρό­σφο­ρα μέσα: τη ζωγρα­φι­κή, τη φωτο­γρα­φία, το σκη­νι­κό δρώ­με­νο, τον ποι­η­τι­κό λόγο, την αισθη­τι­κή θεωρία…

Ένα πράγ­μα που χαρα­κτη­ρί­ζει παρα­πέ­ρα τη στά­ση του Ευαγ­γε­λά­του στη ζωή του λόγου και της τέχνης είναι η βίω­ση της πολι­τι­στι­κής προ­σφο­ράς, που την εκδη­λώ­νει πλάι-πλάι με την προ­σω­πι­κή του δημιουρ­γία. Κατέ­χει μια πηγαία έφε­ση πολι­τι­στι­κής κοι­νω­νι­κό­τη­τας, που παρα­πέ­μπει στο περιε­χό­με­νο του λόγου της «πνευ­μα­τι­κής ευθύ­νης» — κάτι όχι και τόσο σύνη­θες στην κοι­νό­τη­τα του καλ­λι­τε­χνι­κού χώρου. Δεν του αρκεί ένα εργα­στή­ριο. Ένα γρα­φείο. Δεν μοιά­ζει άνθρω­πος του «κλει­στού τόπου». Απε­να­ντί­ας, από χρό­νου μακρού επι­δί­δε­ται στη βάσα­νο της εξω­στρε­φούς άσκησης.

Λένε πως η επί­δο­ση στην πολι­τι­στι­κή δρά­ση αφαι­ρεί χρό­νο από την προ­σω­πι­κή δημιουρ­γία. Πρό­κει­ται για ένα εντε­λώς «επί­πε­δο» σκε­πτι­κό. Με μια διεισ­δυ­τι­κό­τε­ρη  όρα­ση ξεπε­τά­γε­ται η αλή­θεια πως η πολι­τι­στι­κή δρά­ση γονι­μο­ποιεί την προ­σω­πι­κή δημιουρ­γία διό­τι κοι­νω­νι­κο­ποιεί την πνευ­μα­τι­κή απο­στο­λή, συγκι­νεί, αφυ­πνί­ζει και παρέ­χει βιω­μα­τι­κά ελα­τή­ρια στην άδο­λη δημιουρ­γι­κή επι­θυ­μία. Αυτή η αλή­θεια δια­κρί­νε­ται στη δημιουρ­γι­κή ζωή και του Ευαγ­γε­λά­του, όμοια με πλή­θος ιστο­ρι­κών ομο­τέ­χνων του, που κατα­ξιώ­θη­καν απαρ­νού­με­νοι την «εργα­στη­ρια­κή» απο­μό­νω­ση — επι­δι­δό­με­νοι ως ακό­μα και στην «αντι-πνευ­μα­τι­κή» πολι­τι­κή παλαίστρα!

Ο απο­λο­γι­σμός πενή­ντα χρό­νων καλ­λι­τε­χνι­κής παρα­γω­γής θα ήταν πραγ­μα­τι­κά άπνο­ος και άνυ­δρος χωρίς την περι­πέ­τεια του «όλου» της ζωής ενός πνευ­μα­τι­κού ανθρώ­που, που κατά­φε­ρε να φέρει την τέχνη και τη δρά­ση στο συνάλ­λη­λο του σώμα­τος της δημιουρ­γι­κής αξί­ας. Της εικα­στι­κής και της ποιητικής.

Ευάγ­γε­λος Ανδρέου
Αισθη­τι­κός της τέχνης, Ποιητής.
EUARCE ART- Ευρω­παϊ­κό Κέντρο Τέχνης.

Η δεύ­τε­ρη έκθε­ση που θα εγκαι­νια­στεί έχει τίτλο: “Προ­σω­πο­γρα­φί­ες, Performance και Αφιε­ρώ­σεις στον Κώστα Ευαγ­γε­λά­το2η ενό­τη­τα.

Στα πλαί­σια  των θερι­νών εικα­στι­κών δρώ­με­νων στη Σύγ­χρο­νη Πινα­κο­θή­κη Villa Ροδό­πη στο Αργο­στό­λι της Κεφα­λο­νιάς ολο­κλη­ρώ­θη­κε με επι­τυ­χία η πρώ­τη ενό­τη­τα της μεγά­λης ομα­δι­κής έκθε­σης. Στην αφιε­ρω­μα­τι­κή έκθε­ση παρου­σιά­στη­καν χαρα­κτη­ρι­στι­κές προ­σω­πο­γρα­φί­ες του ζωγρά­φου, λογο­τέ­χνη και θεω­ρη­τι­κού της τέχνης, από τον ίδιο και πολ­λούς Έλλη­νες και ξένους καλ­λι­τέ­χνες. Ιδιαί­τε­ρη αίσθη­ση προ­ξέ­νη­σαν στους φιλό­τε­χνους οι πρό­σφα­τες ζωγρα­φι­κές συν­θέ­σεις του Κώστα Ευαγ­γε­λά­του, με θεμα­τι­κή εμπνευ­σμέ­νη από τους πρό­σφυ­γες της Ιωνί­ας, με τίτλο  “Επα­να­πα­τρι­σμός”, που ο καλ­λι­τέ­χνης έχει συν­θέ­σει με τα οικεία ιδε­ο­γρα­φι­κά, συμ­βο­λι­κά μοτί­βα του καθώς και έργα γνω­στών εικα­στι­κών, παλαιών και σύγ­χρο­νων, όπως η Άννα Φαρα­ντά­του, η Ισμή­νη Βογια­τζό­γλου- Σκλη­ρού, ο Από­στο­λος Κυρί­τσης, ο Πέτρος Ζου­μπου­λά­κης, ο Από­στο­λος Λάβδας, η Άρια Κομια­νού, η Ρένα Ανού­ση-Ηλία, η Τζέ­νη Μαρ­κά­κη, η Ελέ­νη Χατζη­που­λί­δου, ο Πανα­γής Γαβριε­λά­τος, ο Κώστας Αγγε­λά­κης, ο Μιχά­λης Αγγε­λά­κης, ο Τάσ­σος (Αλε­βί­ζος), κ.α.

Η δεύ­τε­ρη ενό­τη­τα της έκθε­σης θα εγκαι­νια­στεί στις 31 Αυγού­στου 2023, ώρα 9 μ.μ., με ζωγρα­φι­κές αυτο­προ­σω­πο­γρα­φί­ες του Κώστα Ευαγ­γε­λά­του και έργα πολ­λών νεό­τε­ρων καλ­λι­τε­χνών. Στα εκθέ­μα­τα αυτά είναι δια­κρι­τή η έμφα­ση σε σχέ­δια, συν­θέ­σεις με ελα­φρές ύλες, μικτές τεχνι­κές, ψηφια­κές εικό­νες και ντο­κου­μέ­ντα από performance.

Στις 10 μ.μ. θα πραγ­μα­το­ποι­η­θεί στη “Μωβ Σκη­νή” του κατά­φυ­του κήπου της Villa Ροδό­πη η ετή­σια εκδή­λω­ση λόγου και τέχνης, καθιε­ρω­μέ­νη από το 2001 “επτα­νη­σια­κή βεγ­γέ­ρα” με τίτλο: “Παν­σέ­λη­νος στον Κήπο”.

Φέτος η εκδή­λω­ση είναι αφιε­ρω­μέ­νη στους μεγά­λους ποι­η­τές Βλα­δί­μη­ρο Μαγια­κόφ­σκι, Ναζίμ Χικ­μέτ, Νικό­λας Γκι­γιέν, Γιάν­νη Ρίτσο, Νίκο Καβ­βα­δία, με εμβλη­μα­τι­κά ποι­ή­μα­τα τους, τα οποία έχει εικο­νο­γρα­φή­σει ο Κώστας Ευαγγελάτος.

  • Η έκθε­ση θα διαρ­κέ­σει μέχρι και τις 16 Σεπτεμ­βρί­ου 2023.
  • Κάθε Τετάρ­τη και Σάβ­βα­το από 8 μ.μ.-10μ.μ. θα γίνο­νται ανα­λυ­τι­κές ξεναγήσεις.
  • Είσο­δος ελεύθερη.
  • Πλη­ρο­φο­ρί­ες: τηλ. 2671028501, 6944621286

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ VILLA ΡΟΔΟΠΗ
ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ-ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
COSTAS EVANGELATOS ART-EST
Είσο­δος έκθε­σης: ΜΕΣΟΛΩΡΑ 7 & ΒΥΡΩΝΟΣ
Είσο­δος ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ:  “Ο ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΧΑΡΙΛΑΟΥ”, Μαν­τζα­βί­νου 8

Ο Κώστας Ευαγ­γε­λά­τος γεν­νή­θη­κε 12 Νοεμ­βρί­ου 1957 στο Αργο­στό­λι Κεφα­λο­νιάς. ‑Η πρώ­τη εφη­βι­κή ατο­μι­κή έκθε­ση ζωγρα­φι­κής του Κώστα Ευαγ­γε­λά­του διορ­γα­νώ­θη­κε στο Δημαρ­χείο Αργο­στο­λί­ου το 1973.

Σπου­δές: Πτυ­χιού­χος της Νομι­κής Σχο­λής του Πανε­πι­στη­μί­ου Αθη­νών. / Εικα­στι­κά — θεω­ρία σύγ­χρο­νης τέχνης. University The New School for Social Research, New York. Καθη­γη­τές: Allen David, Pearl Ehrlich. / Δημιουρ­γι­κή γρα­φή. S.U.N.Y. Καθη­γη­τής: A. Poulin, Jr, John Logan, Louis Simpson.

Κυριό­τε­ρες Ατο­μι­κές εκθέ­σεις Εσω­τε­ρι­κού: Gallery of the Hellenic American Union, Αθή­να 1981,1986. / French Institute of Athens, Καλα­μά­τα 1983. / Gallery DADA, Αθή­να 1985, 1987, 1989. / Gallery “F”, Αθή­να 1990. / Art Studio “EST”, 1994, 1995 και 2004–2022. / Αίθου­σα Τέχνης «Ερμού­πο­λη», Σύρος 1995. / Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθη­ναί­ων, Πάρ­κο Ελευ­θε­ρί­ας 1999, 2010. / Artower Agora, Αθή­να 2000. / Δημο­τι­κό Θέα­τρο «Ο Κέφα­λος», Αργο­στό­λι 2000. / Σύγ­χρο­νη Πινα­κο­θή­κη Villa Ροδό­πη, Αργο­στό­λι 2001–2023. / Δημο­τι­κή Πινα­κο­θή­κη Ιθά­κης, Βαθύ 2004. / Χώρος Τέχνης «Αιγό­κε­ρως», Αθή­να 2006. / Down Town Art Gallery Shop, Αθή­να 2007. / Πινα­κο­θή­κη Δήμου Κέρ­κυ­ρας, 2010. / Μνη­μείο Λου­τρά «Παρά­δει­σος» Bey Hamam, Θεσ­σα­λο­νί­κη 2010. / Βαφο­πού­λειο Πνευ­μα­τι­κό Κέντρο, Δήμος Θεσ­σα­λο­νί­κης 2013. / Δημο­τι­κή Πινα­κο­θή­κη Πει­ραιά, Δήμος Πει­ραιά 2016, 2017, 2019. / Μου­σεί­ον της Πόλε­ως των Αθη­νών, Ίδρυ­μα Βού­ρου-Ευτα­ξία, Αθή­να 2016–17 και 2018. (Ανα­δρο­μι­κές) / Νομι­σμα­τι­κό Μου­σείο Αθη­νών, 2022. ‑Εξω­τε­ρι­κού: Writers and books, Rochester, Νέα Υόρ­κη 1984. / Fordham University at Lincoln Center, Νέα Υόρ­κη 1985. /«Les Fontaines» Centre Culturele, Chantilly, Γαλ­λία 1988. / Gallery “Opus”, Λευ­κω­σία, 1996. / La Maison de la Grece, Παρί­σι 2008, 2010. / School of Physics and Astronomy-University of LEEDS, U.K., 2017, 2021. / Espace Jano, Le Centre de Sevres, Παρί­σι 2007, 2008, 2012 και 2017 (Ανα­δρο­μι­κή). ‑Κυριό­τε­ρες Ομα­δι­κές εκθέ­σεις Εσω­τε­ρι­κού: Gallery DADA, Αθή­να 1986–1993. / Αίθου­σες Τέχνης «Επί­πε­δα» 1993. / Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθη­ναί­ων, Πάρ­κο Ελευ­θε­ρί­ας με το Art Studio “EST”, Αθή­να 1993, 1996, 2000. / Χώρος Τέχνης Vicky Drakos, Κολού­μπια, Ν. Ιωνία 1992. / Βυζα­ντι­νό και Χρι­στια­νι­κό Μου­σείο Αθη­νών, Γλυ­πτι­κή με το ΕΕΤΕ, 2017–2022 / Πολε­μι­κό Μου­σείο Αθη­νών «Δρό­μος Ολυ­μπια­κής Εκε­χει­ρί­ας», 2016–2022 / Art Thessaloniki, Melkart Gallery Paris, Θεσ­σα­λο­νί­κη 2016. / Art Athina, Melkart Gallery Paris, Αθή­να 2017. ‑Εξω­τε­ρι­κού: Palais Hirsch, Schwentzingen, Γερ­μα­νία 1998, College Jaques-Cartie-Chauny, Παρί­σι 2000. / Μου­σεί­ον της Πόλε­ως της Μόσχας (MOCKBA), 2007. / Akademie Der Kunste, Βερο­λί­νο 2013. / Espace Peugeot, Melkart Gallery, Παρί­σι 2016. / Loc Art Paris, Galerie Au fil du Canal, Παρί­σι 2018–19, Unesco Paris 2023.

Διακρίσεις-Δραστηριότητες:Από το 1976 μέχρι σήμε­ρα έχει λάβει τιμη­τι­κούς επαί­νους και εύφη­μες μνεί­ες για την πολι­τι­στι­κή δρά­ση του από Επτα­νη­σια­κούς, καλ­λι­τε­χνι­κούς, επι­στη­μο­νι­κούς, εκπαι­δευ­τι­κούς και λογο­τε­χνι­κούς συλ­λό­γους και φορείς στην Ελλά­δα και το εξω­τε­ρι­κό. Έπαι­νoς εικα­στι­κής και­νο­το­μί­ας στις διε­θνείς εκθέ­σεις «Winterschool» στη Γλα­σκώ­βη, Σκω­τία 1994, «European Echoes » στο Γκέ­τεν­μποργκ, Σου­η­δία 1997 και «Paralimpics” στη Βαρ­κε­λώ­νη 1998. Βρα­βείο της Ευρω­παι­κής Εται­ρί­ας Επι­στη­μό­νων-Καλ­λι­τε­χνών, Ελλη­νο­γαλ­λι­κός Σύν­δε­σμος, Αθή­να 2014.To 2023 του απο­νε­μή­θη­κε από την ΕΕΛ τιμη­τι­κό δίπλω­μα και το μετάλ­λειο Γρη­γο­ρί­ου Ξενό­που­λου. ‑Είναι μέλος του Επι­με­λη­τη­ρί­ου Εικα­στι­κών Τεχνών Ελλά­δος (ΕΕΤΕ), της Εται­ρί­ας Ελλή­νων Λογο­τε­χνών (ΕΕΛ), της Εθνι­κής Εται­ρί­ας των Ελλή­νων Λογο­τε­χνών (ΕΕΕΛ)-μέλος του Διοι­κη­τι­κού της Συμ­βου­λί­ου, της Εραλ­δι­κής και Γενε­α­λο­γι­κής Εται­ρί­ας Ελλά­δος, του Κέντρου Μελε­τών Ιονί­ου, της Πανελ­λή­νιας Ένω­σης Λογοτεχνών(ΠΕΛ) κ.α. Παράλ­λη­λες δρα­στη­ριό­τη­τες: θεω­ρία αισθη­τι­κής της Τέχνης, Ποί­η­ση (Έχουν εκδο­θεί 15 ποι­η­τι­κές συλ­λο­γές του στην Ελλη­νι­κή, 1 στην Αγγλι­κή και 2 στην Γαλ­λι­κή γλώσ­σα από το 1975 μέχρι το 2021), Performance, Γλυ­πτι­κή, Φωτο­γρα­φία, Σκη­νο­γρα­φία, Χαρα­κτι­κή, Ψηφια­κές εικό­νες, Εικα­στι­κά περι­βάλ­λο­ντα (Στην Ελλά­δα και το εξω­τε­ρι­κό). ‑Το 1986 έγι­νε καλ­λι­τε­χνι­κός διευ­θυ­ντής της Gallery DADA στην Αθή­να και το 1990 ίδρυ­σε την πρω­το­πο­ρια­κή ομά­δα σύγ­χρο­νης τέχνης Art studio EST. Υπήρ­ξε μέλος του Διοι­κη­τι­κού Συμ­βου­λί­ου, ως Έφο­ρος δημο­σί­ων σχέ­σε­ων (δύο θητεί­ες) του Συλ­λό­γου των Φίλων του Κορ­για­λέ­νειου Ιστο­ρι­κού και Λαο­γρα­φι­κού Μου­σεί­ου Αργο­στο­λί­ου για του οποί­ου την συλ­λο­γή κοσμι­κής ζωγρα­φι­κής έχει γρά­ψει αισθη­τι­κά, κρι­τι­κά σχό­λια στην έκδο­ση του Κορ­για­λέ­νειου Ιδρύ­μα­τος ” Προ­σω­πο­γρα­φί­ες και Συν­θέ­σεις, 17ος-20ος αιώ­νας” το 2004.

Από το 2001 λει­τουρ­γεί στον άνω όρο­φο και τον κήπο της πατρι­κής του οικί­ας στο Αργο­στό­λι η Σύγ­χρο­νη Πινα­κο­θή­κη Villa Ροδό­πη, στην οποία διορ­γα­νώ­νει ετή­σια ατο­μι­κές του εκθέ­σεις και ομα­δι­κές παρου­σιά­σεις Ελλή­νων και ξένων δημιουρ­γών, με έργα της μόνι­μης συλ­λο­γής καθώς και πολι­τι­στι­κά δρώ­με­να λόγου και τέχνης. ‑Έχουν εκδο­θεί λευ­κώ­μα­τα τέχνης με αισθη­τι­κές κρί­σεις του, εικα­στι­κά Ημε­ρο­λό­για, ποι­η­τι­κά βιβλία, λιθο­γρα­φί­ες και έχει εικο­νο­γρα­φή­σει με σχέ­δια πολ­λές λογο­τε­χνι­κές εκδόσεις.

Άρθρα του δημο­σιεύ­ο­νται σε έντυ­πες και ηλε­κτρο­νι­κές εφη­με­ρί­δες, ενώ δοκί­μια του για θέμα­τα τέχνης έχουν συμπε­ρι­λη­φθεί σε επι­στη­μο­νι­κές συλ­λο­γι­κές εκδό­σεις. Έργα του ανή­κουν σε σημα­ντι­κές δημό­σιες και ιδιω­τι­κές συλ­λο­γές διε­θνώς. ‑Στο Τμή­μα Ψηφια­κών Μέσων και Επι­κοι­νω­νί­ας του Ιονί­ου Πανε­πι­στη­μί­ου στο Αργο­στό­λι, που έχει προ­σφέ­ρει εικα­στι­κές συν­θέ­σεις του και έχει δώσει επο­πτι­κές δια­λέ­ξεις, έχει ονο­μα­στεί “Κώστα Ευαγ­γε­λά­του” τιμη­τι­κά Αίθου­σα διδασκαλίας.

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο