Ό,τι ν’ ακούω με το δεξιό μου αυτί / με μάτι αριστερό το βλέπω.
Κι ό,τι καταπιάνεται ο νους να στοχαστεί, / οι χτύποι της καρδιάς το λένε πρώτοι. (Κ. Βάρναλης)

Κι όμως δεν είναι «τρολιά»… Είναι η διαφημιστική καμπάνια της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου για τον εμβολιασμό (ΦΩΤΟ)

Ανα­γνώ­στης του 902.gr, μας έστει­λε την αφί­σα που βλέ­πε­τε παρα­πά­νω. Αρχι­κά θεω­ρή­σα­με ότι ήταν δημιούρ­γη­μα ενός γρα­φί­στα με μπό­λι­κο χιού­μορ, που ήθε­λε να «τρο­λά­ρει» την κυβέρ­νη­ση και την Περι­φέ­ρεια, εξ ου και ο εργα­ζό­με­νος με το αστα­κό ανά χεί­ρας και από κάτω το σύν­θη­μα «Η τύχη του νησιού σου είναι στο χέρι σου».

Τελι­κά, μετά από έρευ­να στο δια­δί­κτυο, δια­πι­στώ­σα­με ότι δεν πρό­κει­ται για «τρολ» αλλά για μία από τις οκτώ αφί­σες της καμπά­νιας που έχει ξεκι­νή­σει η Περι­φέ­ρεια Νοτί­ου Αιγαί­ου, με στό­χο, σύμ­φω­να με την ίδια, «την ενί­σχυ­ση του μηνύ­μα­τος της ανά­γκης εμβο­λια­σμού για την προ­στα­σία της υγεί­ας και την απρό­σκο­πτη πορεία της φετι­νής του­ρι­στι­κής περιόδου».

Μία καμπά­νια που μόνο ως απο­γεί­ω­ση της «ατο­μι­κής ευθύ­νης» ώστε να μην δια­τα­ρα­χθούν τα κέρ­δη των επι­χει­ρη­μα­τι­κών ομί­λων του του­ρι­σμού, μπο­ρεί να εκληφθεί.

Άλλω­στε το μήνυ­μα που εκπέ­μπουν οι αφί­σες που φτιά­χτη­καν για τις ανά­γκες της καμπά­νιας (δεί­τε παρα­κά­τω), αλλά και το σύν­θη­μα «Για­τί να λεί­πεις από τη ζωή σου; Η τύχη του νησιού σου είναι στο χέρι σου» είναι πως το μόνο κρι­τή­ριο της Περι­φέ­ρειας για τον εμβο­λια­σμό, είναι ο του­ρι­σμός και όταν λέει για την «τύχη του νησιού», εννο­εί τους του­ρι­στι­κούς ομί­λους και τα κέρ­δη τους.

Περιτ­τό να ανα­φέ­ρου­με πως με τέτοιου είδους δια­φη­μι­στι­κές καμπά­νιες, το μήνυ­μα για την υπαρ­κτή ανά­γκη γενι­κού εμβο­λια­σμού του πλη­θυ­σμού, υπο­νο­μεύ­ε­ται αντί να ενισχύεται…

kampania gia emvoliasmo trolia1 kampania gia emvoliasmo trolia2

Πηγή: 902. gr 

«Ο Χικ­μέτ στην Ελλά­δα», του Ηρα­κλή Κακαβάνη

Μοι­ρα­στεί­τε το:

Μετάβαση στο περιεχόμενο